AnonymBruker Skrevet 10. november 2010 #21 Skrevet 10. november 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen. Han jeg er med er også sånn. Ser såvidt på meg. Ofte forsøkte jeg å få oppmerksomhet ved å lene meg intil han, holde hånda osv, men han bare satt der som en robot. Om vi skulle ut og jeg hadde ordnet håret, ny sexy kjole, høye sko, flott sminket you name it. Hørte aldri et ord. Ikke et lite "du var fin". Det er så skuffende, og jeg også følte meg veldig ensom og lite attraktiv. Følte på mange måter at jeg kastet bort mine beste år, da jeg var ung og så ganske flott ut med en fyr som aldri så på meg eller gav meg noe oppmerksomhet. Huff, blir trist av å tenkte på det. Nå har jeg gitt opp, må si meg enig med mange andre som sier "han er bare sånn" Jeg prøvde å spørre han forsiktig og ikke så forsiktig, snakke om det, være sinna, være lei meg, det skjedde aldri noe. I bunn og grunn; han var bare sånn, og han ønsket ikke å gjøre noe med det. Håper det ordner seg for deg. Viktig å tenke på ditt eget liv også, og hva du fortjener. Jeg drømmer om en mann som kysser meg nedover halsen, stryker gjennom håret mitt, holder rundt meg, tar på meg når han snakker til meg... Sukk...
Gjest No_glitter Skrevet 10. november 2010 #22 Skrevet 10. november 2010 Jeg drømte om en mann som likte å kose, var sammen med flere som ville ha sex og det var det - og det ga meg veldig lite! Hadde ikke klart å være sammen med en som ikke likte å være nær meg; det er en av de tingene som gjør at jeg knytter meg til den jeg er sammen med. Nærheten. Intimiteten. Det å ha en å stryke på eller som koser med meg! Samboeren min er slik, like kosete som meg og det er sånn jeg vil ha det. Hvis det skulle vært slik at jeg måtte spurt om han kunne være så snill å kose litt - det ville bare føles feil og masete for meg. Hvis dere har vært sammen så lenge har du jo sett hvordan livet med ham er, selv om du er glad i ham, føler du den gode nære følelsen sammen med ham eller er han bare en person du bor sammen med? Jeg ville ikke orket. For meg er det slik at forhold skal være i likevekt på dette området også.
Gjest bea Skrevet 10. november 2010 #23 Skrevet 10. november 2010 takk for alle tips å råd slutta faktisk helt å ta på han jeg, tenkte at han skulle få føle åssen det er!! så igår, for første gang på flere uker kom han å ga meg en klem:) så jeg skal fortsette å være litt kald, kansje han begynner å tenke litt,og ikke ta det som en selfølge at jeg koser med han, men ikke omvendt!!
Frk Snasen Skrevet 10. november 2010 #24 Skrevet 10. november 2010 takk for alle tips å råd slutta faktisk helt å ta på han jeg, tenkte at han skulle få føle åssen det er!! så igår, for første gang på flere uker kom han å ga meg en klem:) så jeg skal fortsette å være litt kald, kansje han begynner å tenke litt,og ikke ta det som en selfølge at jeg koser med han, men ikke omvendt!! Men har han alltid vært sånn, sånn som ikke koser med/mot deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå