Gå til innhold

Kjæresten må jobbe i jula


Gjest emilie

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger litt hjelp. Kjæresten min må jobbe i jula. Vi skulle egentlig feire jul med familien som bor på andre sida av landet. Vi har ingen familie som bor her vi bor nå. Jeg har gledet meg masse til å feire jul med familien min, treffer dem ikke så ofte når vi bor så langt ifra hverandre. Men hvis jeg reiser hjem i jula, så blir kjæresten min helt alene. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han likevel skal jobbe så kan du vel jo dra?

jeg hadde ikke villet sitte hjemme alene på julaften bare fordi kjæresten min skulle jobbe. :)

men nå er det meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i samme situasjon som deg.

jeg og samboeren bodde i en by hvor vi ikke hadde noen familie, og han skulle jobbe julen (ikke 1.og2. juledag) Jeg dro hjem til min familie tvers over landet for å feire jul. Etter jobb på julaften kunne han dra til sin bror som var noen timer unna. Han var aleine resten. men han jobbet jo, så det var ikke noe problem. jeg kom hjem å feiret nyttår sammen med ham.

for oss var det en selvfølge at jeg skulle reise hjem til min familie.. men vet jo ikke hvordan dere ser på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke reist. Jeg holdt på å endte opp som samboeren din selv jeg denne jula, men var heldig og fikk fri. Det hadde vært ekstremt stusselig om jeg skulle sittet alene på julaften, så nei, det kunne jeg aldri gjort mot min samboer ihvertfall.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg hadde blitt hjemme hvis han skulle jobbe vanlig dagskift. Skulle han jobbe på selve julekvelden tror jeg saken hadde blitt litt anerledes. Er ikke koselig å sitte aleine på julekvelden, hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...