Gå til innhold

Lizzie's tanker og prøverdagbok.

lizzie88

Anbefalte innlegg

Går baaare bra med strekken, er enda noe støl :skratte: . Øyet er nesten helt bra, så jeg har vært på jobb idag!

Svigerdyret ankom klokka 14.30, og skal vissnok være her til mandag :kjefte: Har vært på IKEA idag, og skal dit på lørdagen igjen, wohooo :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigerdyret ankom klokka 14.30, og skal vissnok være her til mandag :kjefte:

Kondolerer :gjeiper: Bra du får shoppe litt på IKEA som plaster på såret! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er dritalei IKEA ;)

Jeg er full av forkjølelse :( Snørr, hoste, bronkitt og halsevondt :kjefte:

Jeg sender svigerdyret og mora hennes alene til IKEA, og krysser fingra for at de blir der en god stund.

Jeg har vært våken minst en gang i timen inatt, og har hatt strekk i en legg, så jeg slipper unna :P

Over og ut, snakkes når jeg kommer til hektene igjen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oi stakkars deg, høres ut som om du har hatt en slitsom helg :( Hvordan er formen nå? Kviknet til litt?

Håper ikke forkjølelsen og svigerbesøket og alt det der ødela for denne PP'en da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, denne PP ble ødelagt :( Hadde sex mandag, natt til tirsdag. Og etter det har jeg vært nedsylta i øyekatarr, forkjølelse og en forferdelig hoste :tristbla:

Jeg er noe bedre i formen, sår i halsen siden jeg hoster så mye, så må ned på apotektet å se om de har noe som kan hjelpe :sjenert:

Vi får bare vente på neste PP, og håpe på en bedre omgang da ;) Nå har jeg vært syk nok frem til i april ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt :tristbla: Håper du blir helt frisk snart, det er ikke noe gøy å gå rundt sånn :klem:

Lite gøy, spesielt i en barnehage der man burde være på topp >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så kjipt at denne PP'en ble helt ødelagt :( Men da får dere bare stå på skikkelig i neste periode, ja!

Får virkelig håpe du kommer deg av forkjølelsen snart da, høres ut som om det var skikkelig kraftige saker.. Ser for meg at det må være ganske slitsomt å være forkjøla når man jobber i barnehage, ja :frown:

Endret av Macaron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noe bedre ja :) Fremdeles halsvont, men jeg dør ikke ^^

Svigermor er dratt :goodbye: ! Weehuu! At det er mulig å bli så lei ett annet menneske er utrolig...

Men, nå ska jeg slappe av litt før det er ut å kjøpe morsdagsgave og få sendt den nordover til mammaen min :)

Og imorgen skal jeg gjøre klart gjesterommet til søskenbarnet mitt som kommer torsdagskvelden, og skal være her i 10 dager :) DET blir bra :fnise::skravle:

Har ikke noen venner her jeg bor, så blir morsomt med litt sosialliv hver dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er noe bedre ja :) Fremdeles halsvont, men jeg dør ikke ^^

Svigermor er dratt :goodbye: ! Weehuu! At det er mulig å bli så lei ett annet menneske er utrolig...

Men, nå ska jeg slappe av litt før det er ut å kjøpe morsdagsgave og få sendt den nordover til mammaen min :)

Og imorgen skal jeg gjøre klart gjesterommet til søskenbarnet mitt som kommer torsdagskvelden, og skal være her i 10 dager :) DET blir bra :fnise::skravle:

Har ikke noen venner her jeg bor, så blir morsomt med litt sosialliv hver dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Hehe, kan tenke meg at det var deilig at svigermor dro, ja ;) Og enda bedre, da er det vel kanskje lenge til neste gang igjen!?!

Hørtes koselig ut med besøk av søskenbarn, og spesielt siden du ikke har noen andre venner der dere bor! Har dere bare bodd der siden i høst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, svigerdyret tror jeg ikke jeg ser igjen før til sommeren :) Og da hjemme hos de, så da er jeg gjest :lur:

Jeg blinksa, søskenbarnet kommer ikke før fredagen, men det gjør absolutt ingenting :) Da får jeg bedre tid til å rydde opp her! Vi blir mer rotete rett etter folk drar ser det ut som :takke:

Jeg flytta hit høsten 2010, kjenner mange, men er ikke noen av de som er venner. Hvis dere skjønner?

Litt merkelig å ha venneforhold til foreldrene i barnehagen synes jeg. Og jeg driver ikke med noe idrett.

Har gjort litt korps de 3 siste mnd, blitt kjent med endel unge folk, men jeg slutter i korpset nå, siden nivået er himmehøyt over mitt eget :lete:

Vi er bare to stk i barnehagen, og hun som jeg jobber med er 40 år, og har barn, hus, dyr og mann... Blir litt utenfor der kjenner jeg ;)

Blæh, kjipt å være litt venneløs, men sånn er bare situasjonen blitt når man flytter til ei bygd, og bor i ett hus oppi skauen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Skjønner at det er en litt kjip situasjon, ja. Men da blir det jo ekstra hyggelig med besøk av søskenbarn da, og spesielt siden hun blir så lenge! Hvilke planer har dere for helgen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde planer om å kjøre inn til Trondheim, og shoppe mye :) Men, bilen har streika, og vi fikk beskjed av BMW om å kjøre med den minst mulig før vi skal på verksted med den mandags morran :sjenert:

Vi MÅ hente søskenbarnet på flyplassen ihvertfall imorgen kveld, siden det ikke går busser opp hit etter klokka 16.00 på kvelden tror jeg... Har hatt lappen stortsett hele tiden mens vi bodde her, så vet ikke noe særlig om busstilbudet...

Senere ikveld skal jeg mekke ihop brownines med after eight inni, og krem til :rodmer:

Er spent på om den er noe god, siden jeg ikke har laga den før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Så kjipt med bil som streiker :forvirret: Og spesielt nå som dere er litt avhengig av den til flyplassen også. Får håpe det ordner seg, og at den overlever turen for å hente søskenbarn da!

Og du, de brownies'ene hørtes himmelske ut!! Jeg elsker virkelig After Eight, og bakverk med det inni MÅ jo bare bli godt :jepp: Hvis de blir gode, må jeg få oppskriften av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den bilen, den bilen... Vi kan kjøre på den, men korte strekker sa mannen på BMW som jeg snakka med torsdagen, og 15 min er en kort strekke synes jeg.

Vi fikk henta søskenbarnet på flyplassen,og idag skal vi inn til Trondheim :fnise:

Jeg skal finne meg karneval kostyme, og noen nye singletter :) Også skal vi selvfølgelig kose oss på kaffebar, på kjøpesenter og alt det derre ;)

---------------------------------------------------------------------

Jeg har noen snodige PMS symtomer denne mnd altså... Jeg har plenty av kviser på haka, og når jeg må tisse, så må jeg bare løpe. Veldig til tissetrang, jeg må bare løpe med det samme jeg kjenner at jeg må :sjenert: . Jeg hadde muligens EL tirsdag, og hadde sex mandagskvelden, så kaaanskje det har klaffa? Har ihvertfall spist nok vitaminer, siden jeg pakka inn med c-vitaminer :fnise:

God helg til alle som leser innpå her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macaron

Oioioi, så utrolig spennende med alle de symptomene, da!! Tenk hvis dette er måneden din! Krysser alt jeg eier og har for deg :jepp: Det høres jo absolutt ut som at dere kan ha truffet EL denne måneden, ja! Bare fem dager igjen og vente, og det går forhåpentligvis fort nå som du har besøk og greier!

Og karneval hørtes gøy ut, jeg har ikke vært på det siden jeg var liten. Hva skal du kle deg ut som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...