Bolla! Skrevet 9. juli 2012 #661 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg krysser alt for deg Lizzie Kos dere i Østersund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #662 Del Skrevet 9. juli 2012 Råkoser oss i Østersund. Ingen mens enda, men en irriterende kvalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #663 Del Skrevet 9. juli 2012 Velkommen til deg My84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 10. juli 2012 #664 Del Skrevet 10. juli 2012 Oi, fortsatt spennende her, med ingen mens og irriterende kvalme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. juli 2012 Forfatter #665 Del Skrevet 10. juli 2012 Har tatt en test nå ikveld, ikke gravid . Er skikkelig kvalm,men får se hva morgendagen bringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. juli 2012 #666 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har fortsatt håp jeg da! Og krysser fortsatt fingrene for at den blir positiv snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #667 Del Skrevet 11. juli 2012 Enda ingen mens, og jeg glemte å ta testen på morgenurinen . Er blitt syk i magen, så har stifta bekjentskap med doen på hotellet idag. Kjempekjedelig... Får ta testen imorgen tidlig hvis det ikke kommer noeens ikveld da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. juli 2012 #668 Del Skrevet 11. juli 2012 Krysser fingrene, Lizzie!! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 12. juli 2012 #669 Del Skrevet 12. juli 2012 Så kjedelig å bli syk på ferie Og merkelig med mensen som ikke dukker opp på tross av negative tester da.. Fikk du testet på morgenurin i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #670 Del Skrevet 12. juli 2012 Morgenurinen gikk i do rundt 3, men tok den neste som da kom rundt 8... Negativ test, og ingen mens. Men, jeg har kjøpt to nye tester i Sverige, da de var ca 50kr billigere der Hvem som er mest ivrig av meg og mannen er ikke helt sikkert, men han er veldig nyskjerrig og babysyk.... Var enda syk imorgest, men var på apoteket og fikk tak i noe imodium, og det har hjulpet helt til nå. Er kommet hjem, og skal hente småfuglene om en times tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 12. juli 2012 #671 Del Skrevet 12. juli 2012 Det er jo spennende at mensen ikke har kommet. Håper du bare bruker litt ekstra tid på å få positiv test, og at mensen ikke dukker opp på ett år! Hvor mange dager er du på overtid nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #672 Del Skrevet 12. juli 2012 Det er jo spennende at mensen ikke har kommet. Håper du bare bruker litt ekstra tid på å få positiv test, og at mensen ikke dukker opp på ett år! Hvor mange dager er du på overtid nå? Hvis man antar at syklusen min er på 28 dager, som den har vært stortsett hele tiden, så er jeg 5 dager på overtid... Gidder ikke å teste igjen før lørdags morgen, da skal jeg på jobb. Må vite sikkert til da hva som skjer fremover, om jeg trenger å ha OB i lomma eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. juli 2012 #673 Del Skrevet 12. juli 2012 Hvis man antar at syklusen min er på 28 dager, som den har vært stortsett hele tiden, så er jeg 5 dager på overtid... Gidder ikke å teste igjen før lørdags morgen, da skal jeg på jobb. Må vite sikkert til da hva som skjer fremover, om jeg trenger å ha OB i lomma eller ikke Blir spennende! :D Om jeg var deg ville jeg hatt OB i lomma uansett, finnes jo festeblødninger og alle slags blødninger uansett... Selv om jeg ikke har hatt mensen siden nov går jeg fremdeles sjeldent uten OB i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #674 Del Skrevet 13. juli 2012 baaah, enda syk Skal ringe til legen, kaaanskje jeg får meg en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 13. juli 2012 #675 Del Skrevet 13. juli 2012 Håper du får kommet deg til legen i dag, ikke noe godt å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #676 Del Skrevet 13. juli 2012 Håper du får kommet deg til legen i dag, ikke noe godt å være syk Neeh, fikk ikke legetime, siden legekontoret er stengt. Fra og med 13.juli Men, skal på butikken å kjøpe meg blåbær. Pappa tipset om at jeg kanskje skulle droppe melkeprodukter, siden det er en allergi i familien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #677 Del Skrevet 13. juli 2012 Åhjelpes som jeg er lettrørt Tror nok at jeg kaaanskje er litt sliten eller noe? Sitter å ser på allsang på grensen og tårene triller . Er også enda kvalm, så her er ikke noe endra seg. Jeg er ikke soft altså til vanlig, ingen tårer som triller her i gården nei! Fremdeles ingen mens, og huden min er som om jeg skulle ha hatt mens, hadde kvisene som vanligvis følger med mensen og EL forrige helg Testing imorgen tidlig, hvis jeg husker på det, og hvis formen min er noe stigende. Skal på jobb imorgen ettermiddag, og det jeg har er ikke smittsomt. Imodium hjelper på, gir noe luftsmerter, men hjelper en god del Og det var mitt slarv for ikveld. Takk for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 13. juli 2012 #678 Del Skrevet 13. juli 2012 Krysser likevel fingrene for deg i morgen Likevel om du tror mensen kommer rundt hjørnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 13. juli 2012 Forfatter #679 Del Skrevet 13. juli 2012 Krysser likevel fingrene for deg i morgen Likevel om du tror mensen kommer rundt hjørnet... Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. juli 2012 #680 Del Skrevet 13. juli 2012 Jeg krysser fingrene for deg Lizzie Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå