Nuttapia Skrevet 25. april 2012 #481 Del Skrevet 25. april 2012 Happy Hump!! Misunnelig på dere jenter, her er bare sinte Tante Rød på besøk Kunne man ikke bare hatt en knapp man kunne trykke på, så kunne kroppen blitt innstilt på graviditet, istedet for teit besøk hver.bidige.måned?!?! Ha en heidundranes og hoppende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 27. april 2012 #482 Del Skrevet 27. april 2012 Fikk dere lurt inn litt prøving i EL-perioden?? Ønsker deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #483 Del Skrevet 27. april 2012 Litt prøving ble det, fikk til mandag og tirsdag. Men, tror ikke at det er nok Mannen i huset har ikke vært helt i form, så det gikk nok rett vest denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. april 2012 #484 Del Skrevet 27. april 2012 Hmm, synd mannen ikke har vært helt i form da! Men vi får vel krysse fingrene fram mot ikm likevel Riktig god helg Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 27. april 2012 #485 Del Skrevet 27. april 2012 Håper dere har truffet likevel da Jeg venter fremdeles på eggløsningen jeg, så det blir nok en ivrig helg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #486 Del Skrevet 28. april 2012 Håper dere har truffet likevel da Jeg venter fremdeles på eggløsningen jeg, så det blir nok en ivrig helg her Vi får se. Er litt lei meg for at det ikke gikk som jeg hadde tenkt, blir litt oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 28. april 2012 #487 Del Skrevet 28. april 2012 Det skjønner jeg Det er kjedelig når sykdom gjør at dere ikke får prøvd så mye som dere ville sånn flere måneder på rad. Det må jo snart gi seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 4. mai 2012 #488 Del Skrevet 4. mai 2012 Innom oglegger igjen en liten fredagshilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 5. mai 2012 Forfatter #489 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) takk for hilsen Er innom KG og sniker. Leser litt, og kommenterer lite Jeg forventer ikke noen overraskelser, siden det gikk skeis på sist EL, så jeg er litt lei prøving og det maset der. Er pgså mye stress og nerver før masse spilling nå i mai, som er korpsenes måned .. Kommer sterkere tilbake senere girls Endret 5. mai 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. mai 2012 #490 Del Skrevet 6. mai 2012 Masse lykke til med all spilling fremover Og så gleder jeg meg til du kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #491 Del Skrevet 6. mai 2012 Masse lykke til med all spilling fremover Og så gleder jeg meg til du kommer sterkere tilbake En spilling ferdig, 17.mai er neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 7. mai 2012 #492 Del Skrevet 7. mai 2012 Kos deg med masse spilling og lite fokus på prøving fremover, Lizzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #493 Del Skrevet 7. mai 2012 Kos deg med masse spilling og lite fokus på prøving fremover, Lizzie Har IKM om noen dager, og EL om to uker etter det, så er ikke no' stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. mai 2012 #494 Del Skrevet 9. mai 2012 Uansett bra at du har så masse annet å beskjeftige hodet med nå om dagen, da er det jo kanskje litt lettere å unngå å tenke så mye på IKM også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #495 Del Skrevet 10. mai 2012 IKM idag, og mensen kom som "bestilt" på ettermiddagen... Jaja, var jo forberedt, så da er det bare å jumpe på om to uker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. mai 2012 #496 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er jo alltids godt å se at kroppen fungerer. Mange som sitter og venter og tror de er gravide. Også er det bare psykisk. Ja, jeg snakker også om meg selv. Deiligere at mensen kommer PÅ ikm-dagen, enn at den lurer seg unna en ekstra uke. At man bruker masse tester og greier og greier. Dét er slitsomt, det! Men - det er jo litt moro også, på en rar måte... Heier på deg Lizzie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 10. mai 2012 Fikk fryktelig lyst på cupcakes, så her lages det Er litt synd på meg, og hadde lyst å bake, så her produseres det vaniljemuffins med rosa bringebærsmørkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akrich88 Skrevet 10. mai 2012 #498 Del Skrevet 10. mai 2012 Fikk fryktelig lyst på cupcakes, så her lages det Er litt synd på meg, og hadde lyst å bake, så her produseres det vaniljemuffins med rosa bringebærsmørkrem Og jeg får smake på lørdag! Alle hjerter gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 10. mai 2012 #499 Del Skrevet 10. mai 2012 Synd at tanta kom, men da håper vi at hun forsvinner like fort som hun kom! eg har også bakt cupcakes i kveld Vanilje cupcakes med vaniljefrosting og browniesmuffins med kaffekrem til 70årsdag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #500 Del Skrevet 10. mai 2012 Hørtes godt ut Mala :D Jeg er ikke så fancy Ja, blir nok bra med smaking Amita 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå