Gjest Macaron Skrevet 9. mars 2012 #321 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) Fabelaktig tasteleif, det er jo akkurat sånn det føles, som om de tre dagene er tre uker Hahaha, så den ikke før du påpekte det Men du har jo helt rett i at dagene mellom EL og IKM føles som mange, mange uker! Endret 9. mars 2012 av Macaron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 9. mars 2012 Tar lang tid, Indeed Jeg har lest ut boka mi, rydda i klesskapet, rydda i det rotete kjøkkenskapet og skal snart ta dungen med skittenklær fatt Haha, den undisen som vi kjøpte for 2-3 uker siden er så aktiv og tøff Den lander overalt, og er kjempetøff. Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. mars 2012 #323 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, jeg glemte jo å kommentere på bildet du la ut av undulaten, den var veldig søt Hadde en undulat da jeg var liten, husker at pappa greide å lære den til å plystre på kommando (plystra når han ropte navnet dens fort tre ganger). Hva heter undulaten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 9. mars 2012 Forfatter #324 Del Skrevet 9. mars 2012 Ja, jeg glemte jo å kommentere på bildet du la ut av undulaten, den var veldig søt Hadde en undulat da jeg var liten, husker at pappa greide å lære den til å plystre på kommando (plystra når han ropte navnet dens fort tre ganger). Hva heter undulaten deres? Vi har tre undiser Kiwii, Luna og Yoda, som er babyen Kjempekoselige dyr! Jeg er allergisk mot alt annet av dyr, så det var stas i huset når jeg oppdaga at undulat var allergivennlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #325 Del Skrevet 10. mars 2012 Da er mannen dratt til skolen som ligger ca 1,5 timer unna her, for å jobbe med en gruppe eksamen. Og jeg sitter her alene Skikkelig dritvær ute, med snø/regn og masse vind! Jeg og fuglene er hjemme alene på en lørdag... Haha, idag satt alle tre fuglene mine på ett muffinsstativ som jeg har plassert oppå kjøleskapet Mine fine småpipper! Her er guttaboys oppå stativet alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 10. mars 2012 #326 Del Skrevet 10. mars 2012 Haha, så søte Kjedelig at mannen måtte dra fra deg på en lørdag da.. Men han kommer vel hjem igjen i kveld? Så uheldige dere er med været oppe hos dere, her er vi faktisk oppe i 12 grader ute nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #327 Del Skrevet 10. mars 2012 Jaa, han kommer hjem til kvelden! Vi hadde ca 15 min med sol, også ble det elendig vær igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 10. mars 2012 #328 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Da er vi gressenker i dag begge to! Men samboern din har kanskje kommet hjem igjen allerede? Vi har hatt kjempefint vær her nede, massevis av snøen er borte fra gårdsplassen nå, det er digg! Det kom visst en regnskur mens jeg var inne på kjøpesenteret i dag, men det hadde slutta å regne til jeg kom ut igjen Og resten av dagen har det vært knallblå himmel og strålende sol! Håper dere får fint vær snart og! Det var jo meldt litt stormer fra vestlandet og nordover disse dager, var det ikke det? Endret 10. mars 2012 av PurpleLady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #329 Del Skrevet 10. mars 2012 (endret) Da er vi gressenker i dag begge to! Men samboern din har kanskje kommet hjem igjen allerede? Vi har hatt kjempefint vær her nede, massevis av snøen er borte fra gårdsplassen nå, det er digg! Det kom visst en regnskur mens jeg var inne på kjøpesenteret i dag, men det hadde slutta å regne til jeg kom ut igjen Og resten av dagen har det vært knallblå himmel og strålende sol! Håper dere får fint vær snart og! Det var jo meldt litt stormer fra vestlandet og nordover disse dager, var det ikke det? Mannen er hjemme om ca 45 min Flinke studenten! Jo, tror det Vi har vært heldige med været ganske lenge nå, og jeg vet at snøen ikke blir liggende, det er det aller beste Vår, vår kom til meg! Vinter vinter, gå din veeei Endret 10. mars 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 11. mars 2012 Idag har vi vært å henta oss ei jente på 2,5 år som vi skal passe Pappan er nyoperert i magen, og mammaen er syk, så da stepper vi inn! Kjempekoselig med besøk av ei lita ei. Så, her har vi laga vaffler, og blåst opp en fin ballong til likkja Ikke så veldig sunn frokost, men kjempegodt på en søndag! Jeg er litt uggen i formen idag, og øm nederst i magen... Gleder meg til onsdag, da går enten den ustabile formen over, eller så er det en liten en på lur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2012 #331 Del Skrevet 11. mars 2012 Håper dere koser dere Det blir noen lange dager frem mot onsdag tenker jeg, men så utrolig spennende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #332 Del Skrevet 11. mars 2012 Tiden går nok fort Jobber til halv 5 hver dag halve uka så dagene går unna Jeg forventer mens, så blir ikke så megaskuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #333 Del Skrevet 11. mars 2012 Yaiks, halsbrann =( Men, det går sikkert over. Jeg dreper den med litt sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. mars 2012 #334 Del Skrevet 11. mars 2012 Halsbrann er forferdelig, men jeg tror kanskje at sjokolade gjør halsbrann værre? Det er i allefall min erfaring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #335 Del Skrevet 11. mars 2012 Halsbrann er forferdelig, men jeg tror kanskje at sjokolade gjør halsbrann værre? Det er i allefall min erfaring... Min ble bedre :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #336 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Har inngått deal med søskenbarnet mitt! Vi skal begge to: *Kun spise godterier på lørdager *Trene på senter eller gå en times tur hver dag *Ta 50 situps hver dag Og jeg skal gå ned ett par kilo Ikke sånn at jeg er svært så overvektig, men vil bli fastere i figuren, og være litt sunnere. Måtte skrive det ned en plass der alle mine bekjente ikke får se det, og kunne rapportere inn en plass hva jeg får til Heia Lizzieeeee Endret 11. mars 2012 av lizzie88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 11. mars 2012 #337 Del Skrevet 11. mars 2012 Heia heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 12. mars 2012 #338 Del Skrevet 12. mars 2012 Så fine mål du har satt deg! Dette kommer du til å greie som bare det, og nå som våren er på vei og greier så kommer helt sikkert motivasjonen til å være på topp også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. mars 2012 #339 Del Skrevet 12. mars 2012 Min ble bedre :D Så bra! Fine mål du har satt deg, heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #340 Del Skrevet 12. mars 2012 Takkeeeer :D Skal ihvertfall klare de situpsene og ingen godterier Får se om det blir tid til en gåtur idag, vi skal shoppe nye gardiner til stua :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå