Gå til innhold

Sofagrisen som skal bli sexy!

2ne2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har roet seg - endelig! :hoppendeglad: Så da kan jeg gå på jobb idag og imorgen og få lest til eksamen :) Jeg hadde ingen smerter frem til VGS, da tok det plutselig helt av :sukk: Men men, har fått mange gode tips om andre prevensjonsmidler og kanskje andre kombinasjoner av smertestillende som jeg kan ta opp med legen. Håper det hjelper!

a det er dyrt å få fikset håret! Jeg har hatt det kort i to år nå, så har prøvd å gå regelmessig til frisør, ca ver fjerde mnd. Men fy så dyrt...og når man er student er det litt sure penger. Men på en annen side, så er kort hår bra - kortere dusjer, trenger ikke å kamme så ofte = mindre tid på badet :fnise:

Så bra! :) Har noen venninner også som er veldig plaget med menssmerter. Jeg syns så synd på de for jeg ser de blir MEGAdårlige. Spyr og kommer seg nesten ikke ut av senga. Jeg er utrolig heldig og har kun en dag med smerter ca 2 ganger i året... Og da er det vel kanskje naturlig å legge til at jeg har en sånn dag i dag :P

Neida, jeg skal ikke klage. Smertene går ikke utover noen av planene jeg har for dagen, så det erj ikke så ille.

Hørtes utrolig nydelig ut å ha kort hår, men det kunne jeg aldri hatt desverre! Jeg er ei jente med tykt langt hår til ryggen, og ALT annet ville sett helt grusomt ut. Husker en gang mamma tvangsklippet meg som 7 åring. Jeg fikk ikke håret i hestehale. Off.. Når orker jeg ikke snakke mer om det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Så bra! :) Har noen venninner også som er veldig plaget med menssmerter. Jeg syns så synd på de for jeg ser de blir MEGAdårlige. Spyr og kommer seg nesten ikke ut av senga. Jeg er utrolig heldig og har kun en dag med smerter ca 2 ganger i året... Og da er det vel kanskje naturlig å legge til at jeg har en sånn dag i dag :P

Neida, jeg skal ikke klage. Smertene går ikke utover noen av planene jeg har for dagen, så det erj ikke så ille.

Hørtes utrolig nydelig ut å ha kort hår, men det kunne jeg aldri hatt desverre! Jeg er ei jente med tykt langt hår til ryggen, og ALT annet ville sett helt grusomt ut. Husker en gang mamma tvangsklippet meg som 7 åring. Jeg fikk ikke håret i hestehale. Off.. Når orker jeg ikke snakke mer om det :P

Jeg skal heldigvis til utredning om dette snart og få sjekket meg skikkelig, men merker jeg ble litt paranoid av den tråden jeg startet. Noen nevnte endometriose eller hva det het, og jeg sjekket hjemmesiden deres - ble litt paranoid, jeg håper virkelig jeg ikke har det. Jeg vet ikke om jeg vil ha unger ennå, men hadde vært fint å ha muligheten der! :sjenert:

Jeg har typisk Sør Amerikansk hår, dvs. tung, tykt og varmt og ikke minst krøller under hvis du skjønner (de ligger skjult inni håret mitt og lager floker)! Jeg klippet meg kort på barneskolen, og da så det ut som løvemanke...men nå har jeg en frisør som klarer å klippe sånn at det ikke blir afro aktig :fnise:

Traumatisert ser jeg! :fnise:

Du er så flink som får trent! Jeg var flink med treningen i starten av mai, men nå er det bare lesing lesing og atter lesing som gjelder. Stiller sterkt på senteret etter eksamensmåneden er over :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke slite deg ut! :klemmer:

Neida, jeg sliter meg ikke ut - langt i fra ;)

Hvordan går det med beina dine?

Det går heldigvis mye bedre, jeg var redd jeg hadde fått benhinnebetennelse, men bena er fine igjen nå :)

Tror rett og slett det var overgang fra mølle til asfalt som ble litt tung belastining.

Hatt noen dager KG-fri!

Forrige uke ble det 1 times gåtur, 3x sykkelturer i 30-40 min og en rooolig joggetur på fredagen for å teste om bena klarte det.

Denne uken skal jeg få til noe av det samme.

Vekten viser fortsatt 61kg (plutselig 63kg i dag, men jeg mistenker at det er TR sin feil).

Nå skal jeg bare spise litt frokost, så skal jeg slenge rævva på sykkelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! Motivasjon og treningslyst hvor er dere hen?? Sofaen slutt å rop på meg! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det har dabbet av i mange dagbøker for tiden. Kanskje vi ikke burde ha trent så hardt tidligere i år, men heller spart litt på kreftene til nå. Eller kanskje alle bare har synkronisert treningsgleden i stedet for mensen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det har dabbet av i mange dagbøker for tiden. Kanskje vi ikke burde ha trent så hardt tidligere i år, men heller spart litt på kreftene til nå. Eller kanskje alle bare har synkronisert treningsgleden i stedet for mensen :gjeiper:

Hahaha! Og siden det var du som fant ut at vi er synkroniserte nå, så får DU snu trenden! Kom deg ut, svett og løp. Så inspirerer du oss andre til å gjøre det samme. Da slipper jeg å møte sommern med hengerumpe... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare snakke for meg selv, men jeg har hatt ca to ukers pause pga 5 eksamener :sjenert: Men i dag starter jeg igjen, sitter her med treningsklær på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, som Gina_ sier så kan vi skylde på eksamen, mens du jobber jo bare :ironi:

Men jeg er back in business om ca 2 uker. Da blir det 1,8 km sykling 5 dager i uka bortsett fra hvis det er skikkelig dårlig vær, hvis jeg ikke kommer meg tidlig nok opp om morgenen, og frem til jeg begynner å bli tung i føttene :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Treningsgjengen slasker? Skjerpings damer - jeg må ha noen som kan motivere meg til å starte igjen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for piskingen! Den trengte jeg virkelig!!

I dag har jeg vært på joggetur og i morgen er planen å melde seg inn på treningssenteret i nærheten. :)

Jeg troor og håper at det skal få igang treningslysten min igjen. Dette senteret er dessuten mye mye større og nyere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Veldig sjeldent inne fortiden da pcn min har tatt kvelden :/ Må bare få ordnet meg ny så er jeg tilbake :)

Har meldt meg inn på nytt senter. Større, nyere og finere! Bare litt dyrere, men det kan jeg leve med!

Det har blitt 2 økter på senteret med joggings i 45 minutter. Ellers har jeg gått til jobben (ca 1 time), syklet tur og gått tur med kjæresten! I dag får jeg besøk av en del familie så nå lager jeg vaffelrøre! Vafflene får jeg kvitte meg med i morgen, for når besøket drar inntar jeg sofaen helt til det er kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aha, det forklarer saken ja. Trodde du bare hadde blitt slapp jeg nå, men ser jo at du står på som bare det ;) Mmm, vafler hørtes godt ut.. Jeg las gjennom flere blad i sted, med de deiligste oppskrifter, og jeg satt bare å siklet :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Typisk når vi er skikkelig i siget igjen, så har vi travle dager på jobb, familie som har bursdag, vennepar som trenger barnevakt osv! I tillegg har jeg blitt superforkjøla!

Jeg har i hvertfall styrt unna de værste kakene, og laget sunne middager de dagene vi har fått spist det! Gleder meg til ting roer seg så jeg får svetta ut litt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...