Gå til innhold

Hvorfor tar det så lang tid for en mann


Gjest Love

Anbefalte innlegg

Hvorfor har det seg slik at vi kvinner blir fort betatt,fort forelsket,men mannfolka blir ikke?

Hvorfor er dere redde for å snakke om følelser tidlig?Og hvorfor liker dere ikke å få komplementer?

I dont get it.Vi kvinner elsker å høre at dere liker oss..hvorfor liker ikke dere det?

Bare nysgjerrig her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caroline

Snakk for deg selv, istedet for å skrive "vi kvinner".

Jeg er kvinne og blir ikke fort betatt eller forelsket. Og jeg kjenner flere menn som lett blir betatt og forelsket, og som ikke er redd for å snakke om følelser, og som ikke synes det er forferdelig å få komplimenter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også kjenner flere menn som fort blir betatt/forelsket. De viser det bare ikke like godt kanskje..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv, istedet for å skrive "vi kvinner".

Jeg er kvinne og blir ikke fort betatt eller forelsket. Og jeg kjenner flere menn som lett blir betatt og forelsket, og som ikke er redd for å snakke om følelser, og som ikke synes det er forferdelig å få komplimenter.

Signerer denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for utsagnet-de FLESTE av oss kvinner da..;)

Men jeg er bare nysgjerrig,de fleste menn jeg har møtt er alltid redd for å vise følelser-eller redd for å høre ordet følelse®-så hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for utsagnet-de FLESTE av oss kvinner da..;)

Men jeg er bare nysgjerrig,de fleste menn jeg har møtt er alltid redd for å vise følelser-eller redd for å høre ordet følelse®-så hvorfor er det slik?

Har ikke peiling, jeg kjenner ikke de du har møtt.

Folk er forskjellige vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, det er ikke min oppfatning i det hele tatt. Mange menn blir da ofte fort og lett betatt av ei jente, men trenger ikke nødvendigvis koble på dypere følelser enn at hun er fysisk atraktiv e.l. Kvinner bruker jo ofte litt mer tid før de utvikler følelser, men følelsene er kanskje oftere knyttet til f eks fysisk kontakt. Jeg er kvinne og kanskje ikke så typisk av meg, men jeg har i hvert fall aldri hatt lett for å bli forelska. I tillegg til samboeren min har jeg vel egentlig bare vært relativt ordentlig forelska to ganger i løpet av ca 12 år. Betatt kan jeg lett bli, men det er gjerne en spontan følelse som går over i løpet av noen dager om jeg ikke ser vedkommende (og er ikke en veldig sterk eller styrende følelse heller).

Alle menn jeg har kjent enten som venner eller noe mer har også satt pris på komplimenter. Når noen ikke vil snakke om følelser, eller ikke HAR de følelsene du skulle ønske de hadde for deg, er det nok lurere å ta konsekvensene av det, og ikke forklare det med at "sån er jo alle menn". Da skaper du deg kanskje bare falske forhåpninger og feiltolker det han prøver å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de jeg ikke er interessert i er forelska, de jeg er interessert i har jeg prob med å få forelska, eller så blir de forelska i andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for utsagnet-de FLESTE av oss kvinner da..;)

Men jeg er bare nysgjerrig,de fleste menn jeg har møtt er alltid redd for å vise følelser-eller redd for å høre ordet følelse®-så hvorfor er det slik?

dette gjelder vel hverken de fleste menn eller kvinner.

etter min mening er det en myte at menn i min generasjon og yngre(jeg er 30) har vanskelig for å vise følelser.

både min egen samboer - alle hans venner, og faktisk alle menn jeg kjenner snakker på en normal måte om følelser, forelskelse og forhold til både nære og mindre nære venner av begge kjønn.

ei venninne av meg har klaget over mangel på dette, men det utgjør jo en svinnende lav prosentandel.......

det som derimot er tilfelle - kan siteres kjent: "he`s just not that into you".

oftest er dette tilfelle........ikke alltid, men oftest.

når noen synes snakk om følelser er mas, så er det gjerne fordi de ikke har noen følelser å snakke om for vedkommende....har vært der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er rett og slett ikke interessert. Er det rette vedkommende så smeller det nok ganske kraftig for både kvinner og menn.

Her tar det også tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lett betatt selv at en skulle ikke tro det! Er vanligvis for åpen, så må holde litt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idamarte

Enig med flere over her. Jeg blir ikke lett betatt, men har møtt menn som som har vært klare for å gifte seg og få barn med med nesten umiddlbart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som jeg ser på som mer vanlig blant mange av oss kvinner, er mer at vi lettere får følelser for en mann etter sex enn en mann gjør.

Ellers blir ikke jeg så fort betatt lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...