Gå til innhold

Nå er det fan meg på tide!


LillePetrine

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide å finne formen igjen. Jeg har visst mistet den!

Etter en hard sommer med mye jobb og ingen overskudd gikk jeg opp 10 kilo. Dette plaget meg ikke nevneverdig før igår. Da var jeg på yoga og ødela nesten kneet. Musklene i kneet mitt var ikke sterke nok til at de kunne støtte skikkelig opp om kroppsvekten min lenger!! Dette var en skikkelig oppvekker, så jeg bestemte meg for å finne gamle vaner og prøve å nå trivselsvekten igjen.

Jeg håper at det å ha en treningsdagbok oppmuntrer meg når jeg har vært flink (og jeg kan få satt ord på hvor flink jeg har vært), hjelpe meg å få ut noe jeg sliter med, og ellers bare noe som hjelper meg på vei. Jeg tar gjerne imot innspill og kommentarer, og gleder meg til å komme igang!

Setter opp et par punkter fra meg til meg som kan lage litt orden i kostholds- og treningsplanene mine:

-Ingen snop, ingen brus. Dette er fysaker som kun skal nytes 1 dag i uken OM jeg har fulgt treningsmålene mine.

-Lag mat hjemme, slutt å kjøpe med deg ferdigmat hjem. Det er så utrolig mye kalorier i det, omtrent uansett hva det er. Vit hva du putter i deg.

-Finn tilbake til gamle joggerutiner! Ha som mål å kunne jogge samme strekning som før, uten å stoppe.

-Jogge: 3 ganger i uken, vurdèr å gå opp til 4 når du ser progresjonen.

-Skaff deg ny mp3spiller og stapp playlisten full med god treningsmusikk.

-Jogg om morgenen. Det er sykt deilig å starte dagen sånn selv om det svir de første to ukene.

-Yoga 3 ganger i uken på kveldstid. Deilig!

Ok. Dette virker overkommelig, nå er det bare å følge opp.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ms. Raggsokk

Masse lykke til! Jeg er også i den fasen nå (finne tilbake til tidligere form), så jeg vet hva du gjennomgår! Skal forsøke å sende over all den motivasjonen jeg måtte komme over.... :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Jeg kjenner motivasjonen syder, til tross for tidspunktet. Nei, natta nå og ny dag/nye muligheter imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...