Gå til innhold

Sjekker dere mail/ fb o.l. til kjæresten deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snoker ikke nei.. Men jeg gjør som mange andre her og ser hvem som ringer dersom han ikke er i nærheten av mobilen sin, så jeg kan se om det er noe viktig og løpe til han med telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det gjør jeg... Får han en telefon og jeg kjenner personen som ringer så tar jeg den, får han en sms av noen jeg kjenner så leser jeg den og svarer (hele meldingen kommer opp på diaplayet, så jeg kan lese om det er noe jeg kan svare på), kan fint bruke hans pc og går jeg inn på facebook så kan jeg gjerne lese på siden hans hvis jeg kjeder meg.. Og han gjør det samme med min mobil/pc... Ikke for å snoke, men fordi vi har de samme vennene i det daglige (sms/telefoner) og på facebook så er det fordi jeg kjeder meg... Eller han kjeder seg ;)

Mailen hans har jeg vel bare lest noen få ganger når vi har ventet på svar fra noen (sist var det en fotograf for 1års fotografering feks...)

Som sagt så gjør ikke vi det fordi vi ikke stoler på hverandre, men for min del så er det fordi jeg er så syk nysgjerrig på alt mulig og kjeder meg lett :fnise:

Hadde han bedt meg om å ikke sjekke mobilen eller pcen så hadde jeg ikke gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere aller sammen høres helt fantastisk enige og perfekte ut. hehe.

Skal tro om det faktisk er slik, eller om det bare høres fint ut.

Jeg må innrømme at både da jeg ikke stolte på, og nå når jeg stoler på samboeren, så sjekker/titter jeg innom hans e-post (1 gang i mnd ca). Nesten hver eneste gang er det noe han har glemt å fortelle meg. En tur eller en avtale eller noe som skjer i nær fremtid, som angår meg, eller går ut over meg. Han er bare crap til å fortelle og oppdatere på den fronten.

Flere ganger ser jeg også via e-posten at jenter sender pm til han på FB, som tydelig er fra jenter som er interesserte, eller han blir tagga i et bilde fra en fest/reise, som h an untager raskt. Når nysgjerrigheten tar overhand i slike tilfeller logger jeg inn på fb hans og ser hva han har svart de. De her meldingene forteller han meg aldri om. Men han krever jeg skal opplyse han om jeg får slikt - noe jeg gjør.

Han har per dags dato (3 år), kun gjort noe galt 2 ganger, og det var chat med seksuelt innhold på msn, med noen som vi begge kjenner, + en tidligere korttidskjæreste.

Ellers hender det seg at jeg leser noen av mld hans om han har vært utenlands, har hendt seg det har vært mld fra jenter fra turen der.

Og om jeg har lest chat loggen hans så er byturen som han skildret uskyldig til meg, og uten unntak villere og verre i virkeligheten. Noe jeg får greie på via chatten.

Men han går aldri over utrostreken - altså ligger med noen eller kliner med. Så vidt jeg vet.

Så jeg er langt ifra perfekt.

Jeg begynte vel med dette siden han var for god til å være sann. Og vips, det var han.

Han skrøner for at ting skal høres bedre ut. Og jeg sjekker for å tilfredstille nysgjerrigheten siden jeg vet han aldri forteller meg hele sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja, dere aller sammen høres helt fantastisk enige og perfekte ut. hehe.

Skal tro om det faktisk er slik, eller om det bare høres fint ut.

Jeg må innrømme at både da jeg ikke stolte på, og nå når jeg stoler på samboeren, så sjekker/titter jeg innom hans e-post (1 gang i mnd ca). Nesten hver eneste gang er det noe han har glemt å fortelle meg. En tur eller en avtale eller noe som skjer i nær fremtid, som angår meg, eller går ut over meg. Han er bare crap til å fortelle og oppdatere på den fronten.

Flere ganger ser jeg også via e-posten at jenter sender pm til han på FB, som tydelig er fra jenter som er interesserte, eller han blir tagga i et bilde fra en fest/reise, som h an untager raskt. Når nysgjerrigheten tar overhand i slike tilfeller logger jeg inn på fb hans og ser hva han har svart de. De her meldingene forteller han meg aldri om. Men han krever jeg skal opplyse han om jeg får slikt - noe jeg gjør.

Han har per dags dato (3 år), kun gjort noe galt 2 ganger, og det var chat med seksuelt innhold på msn, med noen som vi begge kjenner, + en tidligere korttidskjæreste.

Ellers hender det seg at jeg leser noen av mld hans om han har vært utenlands, har hendt seg det har vært mld fra jenter fra turen der.

Og om jeg har lest chat loggen hans så er byturen som han skildret uskyldig til meg, og uten unntak villere og verre i virkeligheten. Noe jeg får greie på via chatten.

Men han går aldri over utrostreken - altså ligger med noen eller kliner med. Så vidt jeg vet.

Så jeg er langt ifra perfekt.

Jeg begynte vel med dette siden han var for god til å være sann. Og vips, det var han.

Han skrøner for at ting skal høres bedre ut. Og jeg sjekker for å tilfredstille nysgjerrigheten siden jeg vet han aldri forteller meg hele sannheten.

men uansett er det ikke lovlig å lese andres private post uten samtykke. Men det er jo tydelig du ikke kan stole på fyren. Han høres ut som en drittsekk spør du meg

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett er det ikke lovlig å lese andres private post uten samtykke.

Nettopp.

Jeg leser det han viser meg. Er mobilen hans i nærheten av meg er han det også, ikke noe poeng i å ta den.

Jeg har en ex jeg var og er temmelig sikker på at var utro mot meg, men jeg snokte ikke i hans greier heller. Så ikke helt at det kunne tjene min sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser mail, sjekker facebook, tlf logg og sms når som helst. Han vet det ikke og jeg kommer ikke til å si det. Jeg har ingen grunn til å ikke stole på han. Avhengig av å ha kontroll med hva han gjør på. Vet det er feil, men greier ikke la vær.. Har vert utro selv mot min forrige kjæreste, så er sikkert derfor jeg er slik, vet hvor lett det er å være utro. Men bør jo også vite at å være utro har mye med hvordan man har det i forholdet. Jeg har det bra nå og derfor vil jeg aldri være utro, men frykten for at han ikke har det bra er stor og derfor er jeg gaaal, og må vite ALT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjekker absolutt ikke kjærestens private mailer, facebookmeldinger og samtaler. Men det hender jo veldig ofte at han f.eks. leser meldingene høyt hvis det er noe han føler for å dele. Kan ikke se for meg at han har noe veldig interessant heller, bare jobbgreier og kompistull ;)

Hvis jeg hadde vært i tvil om at kjæresten fortalte meg sannheten, ville jeg ikke gått så langt som å snoke i hans private meldinger. Det syns jeg er svært frekt gjort, og jeg håper ikke det er veldig normalt, selv om at jeg har en mistanke om at det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste sms`ene hans engang, og da var det masse gamle meldinger fra damer som han hadde spart på. Av typen "en dag skal det bli meg og deg,bare vent" Vi var ganske nettopp blitt sammens da, ble ganske sint men sa ikke nå. Det var også meldinger fra meg han hadde spart på, bl.a den første sms`en han hadde fått fra meg. Siden da har jeg aldri lest sms`ene hans igjen, men har sett på innboksen hans på facebook 2 ganger han var pålogget men dratt ut. Ellers sjekker jeg ikke, kan godt være jeg bruker pcn som han er pålogget facebook, men da sjekker jeg bare home sida for å se om det er noen artige status oppdateringer eller sniker litt på vennene hans som jeg ikke er venn med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker aldri, men nå er jeg såpass heldig at jeg har en kjæreste som logger på facebook og mail rett foran meg, uten at han har behov for å skjule noe. Det hender også at han ber meg lese meldinger høyt for ham, om han får en mens han er litt opptatt med noe annet. Dette går begge veier, og jeg har ikke noe å skjule for ham heller. Mine venner har heldigvis vett på å fortelle om ting som ikke er ment for andres ører face to face, så dèt er ikke et problem heller.

Hadde jeg hatt god grunn til å mistenke utroskap, kan det godt hende jeg hadde sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente27

Hello!! Skjerp dere a, jenter her på kvinneguiden!! Self. Sjekker dere mobilen te typen en gang i blandt lissom!! Ikke sitt å skriv her at dere stoler 100% på typen- ingen gjør det! Hello!! Dette høres bare dumt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!! Skjerp dere a, jenter her på kvinneguiden!! Self. Sjekker dere mobilen te typen en gang i blandt lissom!! Ikke sitt å skriv her at dere stoler 100% på typen- ingen gjør det! Hello!! Dette høres bare dumt ut!

jeg stoler ikke 100% på noen, men om jeg stolte såpass lite på kjæresten at jeg følte jeg hadde behov for å sjekke, ville jeg neppe vært sammen med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke hva jeg skulle ha gnomet og lett etter der?

Eller - jeg skjønner jo hvorfor noen ville ha behov for det, men ikke at de som stoler 100% på kjæresten ikke skulle ha en grunn til å være så trygge?

Paranoide mennesker..

edit: ok 100% meg her og der, men så nærme 100% og sunn fornuft møtes...

Endret av cyanid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker ikke mail osv til sambo. Men jeg sjekket mobilen til eksen når jeg var med han!

Er to helt forskjellige forhold. Eksen var ikke til å stole på. Sambo er til å stole på.

Sambo er jo så og si verdens ærligste mann og da :fnise: han tviler ikke på å si det han mener og om det er noe galt osv. Så om han hadde hatt noe å "skjule" så hadde han fortalt det istedenfor.

Derfor føler jeg meg trygg nok til å ikke drive på med slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello!! Skjerp dere a, jenter her på kvinneguiden!! Self. Sjekker dere mobilen te typen en gang i blandt lissom!! Ikke sitt å skriv her at dere stoler 100% på typen- ingen gjør det! Hello!! Dette høres bare dumt ut!

Nei, jeg sjekker ikke, og jo, jeg stoler på ham. Altså er påstanden om at "ingen gjør det" herved motbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har jeg ikke behov for. Mannen min er så åpen når det gjelder passord osv. Han kan godt be meg gå inn på mailen/facebook/mobilen o.l for å sjekke noe for ham. Det samme kan jeg..får jeg f.eks en sms kan jeg spørre om han gidder å lese den for meg om jeg holder på med noe.

Det hender jeg spør hvem han sms-er med om det er mye fram og tilbake, men det synes jeg ikke kan kalles snoking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri sjekket hverken mobil eller mailen hans, for jeg har alltid hatt tillitsproblemer i forhold. Så nå har jeg altså bestemt meg for å ikke ha det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hello!! Skjerp dere a, jenter her på kvinneguiden!! Self. Sjekker dere mobilen te typen en gang i blandt lissom!! Ikke sitt å skriv her at dere stoler 100% på typen- ingen gjør det! Hello!! Dette høres bare dumt ut!

Det er da ikke normalt åp drive å sjekke mobilen til kjærestene sine vel? Alvorlig talt, hva slags forhold har man om man ikke har tillitt til hverandre?

Jeg synes det DU sier bare blir dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør jeg ikke det. Det er ikke lov, og han har rett til å ha et privatliv uten at jeg skal drive å snoke opp i alt han holder på med. Dessuten stoler jeg på ham.

Hadde jeg følt behov for å kontrollere hva han holder på med uten at han har gitt meg grunn til å mistenke at han holder på med noe bak min rygg, så ville det i utgangspunktet vært meg som var problemet. Og jeg kan virkelig ikke se at det er god nok grunn til å trampe på en annen persons privatliv og tillitt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ingenting med hva han holder på med på hverken data eller telefon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...