Gjest Embla s Skrevet 14. oktober 2003 #21 Del Skrevet 14. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. oktober 2003 #22 Del Skrevet 14. oktober 2003 D`ække no probblem å få en modderator t`å fløttn til en vanli dagboksie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 16. oktober 2003 har ordna det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 16. oktober 2003 There`s something inside my knee There`s something inside of me OH MY GOD WHAT CAN IT BE?!?! The knee is turning me mad reminds me of the face that i`ve never had the man inside my knee is using my knee as a tree! IT DOESN`T BOTHER ME! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 #25 Del Skrevet 20. november 2003 Sitter nå og hører på Your Tears nå for tredje gang på rad. Råbra sang! Dere er flinke dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. november 2003 #26 Del Skrevet 20. november 2003 My angel of demise var ikke noe dårligere nei. Ordentlig stilig med melodiøs metal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. november 2003 #27 Del Skrevet 21. november 2003 Hei! Søsteren min har lagt igjen en dvd til meg: Donnie Darko! Hun sier det er en av de beste filmene hun har sett, kanskje jeg skal kose meg med den i kveld?! Ha det fint :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 18. desember 2003 Sitter nå og hører på Your Tears nå for tredje gang på rad. Råbra sang! Dere er flinke dere! takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 18. desember 2003 #29 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg synes ikke dette var noe særlig med tanker og meninger, jeg. Kan du ikke komme med noe ordentlig? Likte cola-historien din. Da lo jeg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. desember 2003 #30 Del Skrevet 18. desember 2003 takk :D Bare hyggelig! Er bare ærlig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. august 2004 #31 Del Skrevet 31. august 2004 Hm, etter å ha lest denne dagboka er det bare et ord som står igjen inne i det lille hodet mitt.Urovekkende, MEGET urovekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. august 2004 #32 Del Skrevet 31. august 2004 Næh, seh dah.Side 3,baaare takket være meg!!!! U`re welcome loverboy :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. august 2004 #33 Del Skrevet 31. august 2004 Wææ! Når la jeg inn abonnement på denne tråden? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 Forfatter #34 Del Skrevet 31. august 2004 jøss. hadde helt glemt denne jeg.. Bytta ut masse her inne nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 31. august 2004 Hm' date=' etter å ha lest denne dagboka er det bare et ord som står igjen inne i det lille hodet mitt.Urovekkende, MEGET urovekkende.[/quote'] ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. august 2004 #36 Del Skrevet 31. august 2004 Jepp,som jeg sa UROVEKKENDE!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 31. august 2004 Jepp' date='som jeg sa UROVEKKENDE!!!!!![/quote'] på hvilken måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 31. august 2004 #38 Del Skrevet 31. august 2004 Sitter å nynner og rabler ned strofer fra satanistiske sanger med riste-på-hodet-mentalitet og elgitar melodier..... *roper på presten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 31. august 2004 Forfatter #39 Del Skrevet 31. august 2004 Sitter å nynner og rabler ned strofer fra satanistiske sanger med riste-på-hodet-mentalitet og elgitar melodier..... *roper på presten* Mye satanisk å spore her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 31. august 2004 #40 Del Skrevet 31. august 2004 Altså. Det er ikke lov til å redigere dagboken sin på den måten :fy: Hvor skal jeg nå lese morsomme cola-historier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå