Gå til innhold

Den nye lasermannen like dårlig til å skyte som den første


Cuckold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er perfekt for svensk media. Akkurat hva de ønsker seg. Fokus på den grusomme "Medel-Svenson" som har en rasist i seg, alle som en. Situasjonen i Sverige er så hysterisk at det ikke hadde overrasket meg om denne "lasermannen" er plantet av myndighetene for å brukes mot alle svensker som er mot masseinnvandringen og øke oppslutningen om multikultur-politikken ytterligere. Myndighetene viste seg jo kapable til å stenge internettsider som viste tegninger av den såkalte "profeten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article3871460.ece

Men kanskje disse opererer som sithene i Star Wars, alltid to, en mester og en lærling. Og naturlig nok er lærlingen ikke bedre enn sin mester.

Den første lasermannen var en gedigen taper, en ren vattnisse som fikk det for seg at innvandrerne skulle skremmes ut av Sverige. Jeg leste et intervju med mannen for et par år siden, og må innrømme at jeg mest av alt syntes synd på ham.

Og den nye er vel av samme slaget. Da er det ikke til å undres over at han ikke får livet av noen, ettersom det er en handling som krever dedikasjon og ferdighet. Tapere har gjerne ingen av delene. Dessuten kan jeg tenke meg at han bruker et småkalibret våpen. Han kommer til å fortsette med galskapen sin, og gjøre hva det nå er han tror han driver og retter på, ti ganger verre. Deretter kommer han til å bli tatt, og vil sannsynligvis tilbringe resten av livet på en eller annen institusjon. Loser by name, loser by gain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er perfekt for svensk media. Akkurat hva de ønsker seg. Fokus på den grusomme "Medel-Svenson" som har en rasist i seg, alle som en. Situasjonen i Sverige er så hysterisk at det ikke hadde overrasket meg om denne "lasermannen" er plantet av myndighetene for å brukes mot alle svensker som er mot masseinnvandringen og øke oppslutningen om multikultur-politikken ytterligere. Myndighetene viste seg jo kapable til å stenge internettsider som viste tegninger av den såkalte "profeten".

haha- sant egentlig. den grusomme medel- svenson som har en rasist i seg, alle som en...

jeg blir helt GÆRN av sånne pk mennesker som tolker ALT som er naturlig menneskelig skepsis eller logikk eller fornuft som rasisme, og det er sant at det er helt hysterisk i sverige- en svensk jente fra helsingborg fortalte meg at innvandrere på skolen hennes hadde klaget på flagging med svensk flagg på den svenske nasjonaldagen- det var rasistisk. flagget ble da tatt ned.

og det blir lixom litt kontrast da når mange svenske opplever hate crimes.

jeg syns egentlig det fremdeles er en rar debatt i norge, men sverige er visst mye verre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er perfekt for svensk media. Akkurat hva de ønsker seg. Fokus på den grusomme "Medel-Svenson" som har en rasist i seg, alle som en. Situasjonen i Sverige er så hysterisk at det ikke hadde overrasket meg om denne "lasermannen" er plantet av myndighetene for å brukes mot alle svensker som er mot masseinnvandringen og øke oppslutningen om multikultur-politikken ytterligere. Myndighetene viste seg jo kapable til å stenge internettsider som viste tegninger av den såkalte "profeten".

haha- sant egentlig. den grusomme medel- svenson som har en rasist i seg, alle som en...

jeg blir helt GÆRN av sånne pk mennesker som tolker ALT som er naturlig menneskelig skepsis eller logikk eller fornuft som rasisme, og det er sant at det er helt hysterisk i sverige- en svensk jente fra helsingborg fortalte meg at innvandrere på skolen hennes hadde klaget på flagging med svensk flagg på den svenske nasjonaldagen- det var rasistisk. flagget ble da tatt ned.

og det blir lixom litt kontrast da når mange svenske opplever hate crimes.

jeg syns egentlig det fremdeles er en rar debatt i norge, men sverige er visst mye verre.....

Er det du vil frem til, at det ikke egentlig er rasistisk å gå rundt i Malmø by og skyte innvandrere i ryggen, eller gjennom vinduet mens de lager mat, stryker tøy? Eller brant du bare etter å fortelle oss hvor langt opp i ræva du har hue ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7350947

This just in:

Malmø-skytteren er observert "up close and personal", og kan ha etterlatt seg DNA-spor gjennom å skalle ned en iransk skredder. Skredderen ble beskutt mens han stod i sin lille sjappe og strøk tøy, og sprang ut for å konfrontere skytteren. I hångemenget som oppstod, fikk han sett godt på skytteren, utvekslet noen ord langs linjene "Slipp meg" og "Nei, jeg slipper ikke", og mannen skallet til sist til skredderen. Deretter stakk han av. Men nå har politiet både et godt signalement og muligens DNA-spor fra iranerens pannebrask.

Iraneren må ha vært ganske tøff, for han gjemte seg ikke da han skjønte at han ble beskutt. Han sprang ut og angrep skytteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...