Gå til innhold

Hva legger du i ordet?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hva legger du i ordet "forelsket"?

For meg er det å sveve på rosa sky, konstante dagdrømmer om han med stor H, fnising og rødming...

Noe jeg ikke har opplevd på mange år. Kanskje min definisjon av ordet bør oppdateres... Jeg har jo følt veldig sterkt for menn, hatt sommerfugler i magen og alltid gledet meg til neste gang vi skulle møtes osv. Og jeg har hatt kjærester, men ikke følt meg "forelsket" selv om jeg har følt stor kjærlighet for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pittelillemeg

Hva legger du i ordet "forelsket"?

For meg er det å sveve på rosa sky, konstante dagdrømmer om han med stor H, fnising og rødming...

Noe jeg ikke har opplevd på mange år. Kanskje min definisjon av ordet bør oppdateres... Jeg har jo følt veldig sterkt for menn, hatt sommerfugler i magen og alltid gledet meg til neste gang vi skulle møtes osv. Og jeg har hatt kjærester, men ikke følt meg "forelsket" selv om jeg har følt stor kjærlighet for dem.

Jeg tror definisjonen forelskelse endrer seg etterhvert som man selv endrer seg. Etterhvert som man lærer og erfarer om kjærlighet og livet. Jeg har vært sammen med min forlovede ganske lenge nå. Jeg føler ikke forelskelse hele tiden, men iblant slår følelsene til og jeg kjenner meg nyforelsket i han. Og det er annerledes nå enn før, selv om det er samme personen. Før var det slik du beskriver det, rosa skyer, konstante dagdrømmer, fnising og rødming, men nå er det mer varme, sommerfugler, rusende glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...