Gå til innhold

Bedre kollektiv-transport i Oslo enn Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bodd i Bergen og elsker byen, men syns ikke all kollektiv-transport er så mye å skryte av.

Da jeg bodde der gikk jeg som regel til alt, for busstidene var ofte uforståelige. Man visste ikke når bussen kom, eller hvor lang tid det tok. Det stod ikke hvilket klokkeslett bussen skulle komme til det og det stoppestedet. Det måtte man regne ut selv, men det var vanskelig siden man ikke alltid skjønte hvor bussen gikk ifra.

Da er det bedre i Oslo. Der står det nøye oppført når bussen kommer på hvert stoppested, og tidene.

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg :) Bergen er litt rotete sånn... Trivdes veldig godt med kollektivtilbudet i Oslo. Bybanen her i Bergen er jo kjempefull og man får ikke beskjed dersom noen vogner er innstilt... :( Kommer bare opp etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i det.

Kollektivtilbudet her i Oslo er bedre enn i Bergen. Kanskje naturlig siden det bor 2 1/2 gang så mange mennesker her - større kundegrunnlag.

Vi har riktignok vårt annet å stri med da, disse hersens Flexus kortene, trikker som kjører i stykker veinettet, forsinkelser pga. løv på skinnegangen, m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...