Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)

sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

:vinke:

Tror ikke jeg har vært innom boka di enda jeg... :sjenert:

Så tenkte det var på høy tid! ;)

Spennende med modningssymptomer, jeg vil tippe på at han melder sin ankomst 4.juli!

Ha en flott dag, og jeg gleder meg til å følge deg i siste innspurt!

:klem:

:velkommen:

Tipping er notert :) Du tipper altså UL-termin :tunge1:

Synes det virker ufattelig lenge til, hvertfall om jeg skal gå med denne murringa menneh... Det stemmer sikkert :fnise:

Håper du har en fin dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bah, vondter igjen :sjenert:

Har ikke helt skjønt poenget med at det kommer omtrent på samme tiden hver eneste dag :vetikke: Noen som vet?

Får legge meg litt, så går det nok over.. Ikke meningen å klage altså, bare kjekt å ha alle symptomer og tidspkt og alt skrevet ned ett sted.. Kan jo hende jeg får problemer med å huske alt om dette skal hale ut over maange uker :fnise:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med slimproppen! Da er det iallefall ikke lenge igjen! :lur:

:popcorn:

Var det i morgen du skal til JM? Kanskje hun kan "oppklare" de vondtene litt for deg, om det er noen grunn til at de kommer til samme tid hver dag og sånt...

Håper du har hatt en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med slimproppen! Da er det iallefall ikke lenge igjen! :lur:

Var det i morgen du skal til JM? Kanskje hun kan "oppklare" de vondtene litt for deg, om det er noen grunn til at de kommer til samme tid hver dag og sånt...

Håper du har hatt en fin kveld :klemmer:

Var nok ingen komplett propp, mer et par biter :fnise:

Skal til fastlegen i dag, min jm har gått ut i ferie.. Ja, får spørre litt. Virker ikke helt som fastlegen min er ekspert på svangerskap, men skader ikke å spørre.

Ha en fin fin dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

38 ukers kontroll gjennomført - alt fint med lillegutt og mamma'n..

Spennende å se om jeg får bruk for timen neste torsdag :fnise:

Smertene og symptomene jeg har er typiske modningssmerter, hvertfall ingenting å bekymre seg over :)

Håper alle har en fin st. hansaften :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra alt stod bra til med både deg og lillemann :jepp:

Hvordan er det med vann i kroppen, plages du fortsatt?

..tror ikke du trenger timen neste uke.. Det gjør verken jeg eller du ifølge min plan ;)

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nærmer det seg virkelig :hoppe:

Så fint at kontrollen viste at alt stod bra til :nigo:

God St. Hans! :klem:

Ja... det nærmer seg :rodmer: Nære - men alikevel så fjernt :fnise:

Godt med fine tibakemld på kontroller, håper så inderlig på at dere får se at alt er fint i magen din også over helgen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt stod bra til med både deg og lillemann :jepp:

Hvordan er det med vann i kroppen, plages du fortsatt?

..tror ikke du trenger timen neste uke.. Det gjør verken jeg eller du ifølge min plan ;)

Ja, topp med fin urin, blodtrykk og alt :nigo: Hjerterytmen til lillegutt tilsa at han hadde det helt fint. Tipper han har det trangt, men han lider iallefall ingen nød der han er heller :rodmer:

Rart med det ødemet mitt, forrige uke fikk jeg 3 på skjemaet.. Det var ille forrige helg og frem til torsdag, så har det forsvunnet :gjeiper: Skoene sklir rett på og anklene er slimme som bare det. Så i dag ble det 0 på ødem ca 1 uke etter sist :fnise: Topp iflg legen min, og jeg klager ikke akkurat selv heller :nigo:

Jaaa, jeg begynner å bli utålmodig nå - selv om jeg egentlig ikke har lov føler jeg :sjenert: Håper vi ikke trenger timene våre neste uke, men sannelig om jeg er så sikker (hvertfall ang meg selv). Jeg har jo i utgpkt tippet 1 juli :fnise:

Håper du har hatt en fin dag og at kvelden blir strålende :yvonne:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at vannet har forsvunnet da! :jepp: ..begynner faktisk å bli pittelitt utålmodig selv jeg.... Er jo ikke rart det, når man gleder seg sånn! Og vi har jo faktisk gleda oss i mange måneder! :jepp::rodmer:

Håper du har en fin fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 39 uker :strix:

Har sovet lite, mindre, minst i natt :sjenert: Føler meg sliten, men klarer ikke finne en eneste god stilling i denne stoore senga :rodmer: Får prøve å sovne på igjen litt på morgenen ellers blir dette en daff dag :fnise:

Begynner å bli klar nå og lengte etter å få treffe lillegutten min :rodmer: Er så spent... på alt :jepp:

Håper alle har en fiin lørdag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 39 uker :strix:

Har sovet lite, mindre, minst i natt :sjenert: Føler meg sliten, men klarer ikke finne en eneste god stilling i denne stoore senga :rodmer: Får prøve å sovne på igjen litt på morgenen ellers blir dette en daff dag :fnise:

Begynner å bli klar nå og lengte etter å få treffe lillegutten min :rodmer: Er så spent... på alt :jepp:

Håper alle har en fiin lørdag :nigo:

Oj, da er vi to om lite søvn i natt :gjeiper:

Godt å høre at det gikk bra hos legen her om dagen. At ødem har gått ned til 0 er jo fantastisk! :nigo: Nesten et mirakel i seg selv :fnise:

39 uker! :strix: Nå skjer det når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, da er vi to om lite søvn i natt :gjeiper:

Godt å høre at det gikk bra hos legen her om dagen. At ødem har gått ned til 0 er jo fantastisk! :nigo: Nesten et mirakel i seg selv :fnise:

39 uker! :strix: Nå skjer det når som helst!

Ja, det var nesten litt godt å se at andre også har ligget med urolige bein og en huleboer som ikke var trøtt i natt :gjeiper: Kjære snorker bestandig når jeg ikke får sove, og jeg ble liggende å tenke på alt mulig :fnise:

Ja, legen sa at han gjorde alle tegn til å kose seg i magen :rodmer: Er jo bra det da!

Jeg har fått litt følelsen av å bli gående gravid til evig tid nå :fnise: Selvom jeg vet at jeg ikke har noen grunn til å være utålmodig enda :gjeiper: Han kommer når han er klar, jadda.. jeg vet det :jepp:

Ja, du får gjøre deg klar til sms Line... Om jeg "glemmer" det så kommer det vel en update så fort lillemann er ute. Sto digert skilt på døra til fødestuene at det var "mobilfri-sone" :sjenert: Trodde det var lov å ta bilde feks med mobilen rett etter fødsel men.. kanskje ikke :fnise:

Håper du får en fin dag - selv med lite søvn! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: 39 uker :strix: :strix:

Håper du får hvilt deg litt iløpet av dagen, tror det er viktig og ta rådet om å hvile når en kan på alvor -- man vet jo aldri hva natten/neste dag bringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at du finner en tilfredstillende løsning på å oppdatere oss før/under/etter fødselen :ler:

Hvordan er formen egentlig? Fortsatt murringer og rare vondter eller? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at du finner en tilfredstillende løsning på å oppdatere oss før/under/etter fødselen :ler:

Hvordan er formen egentlig? Fortsatt murringer og rare vondter eller? :kaffekopp:

Ja, vi får tro det :fnise: Etter fødselen - når vi er kommet på barsel blir det ikke noe problem. Der er det lov med mobil :nigo:

Tja, ja... Jeg har egentlig det. Har hatt det siden tirsdag 14 juni nå :sjenert: Meeen, jeg tror jeg har blitt vant til å ha litt jevnt vondt :sjenert: Så jeg merker det ikke så godt lenger :rodmer: Dro på fest i går, kjære på Solo-vogna og jeg med Pepsi max boksene mine :fnise: Da hadde jeg ganske så vondt i ryggen, litt utpå kvelden der.. Så jeg håpte det kanskje skulle bli værre utover natta når vi var hjemme, men :sjenert: Neida, jeg sovnet etterhvert og natta forløp uten noe mer vondter :fnise:

Han har nok god tid den lille mageboeren min :rodmer: Jeg prøver å kose meg med situasjonen sånn den er nå, men kan ikke nekte for at jeg begynner å lengte litt etter å kikke litt på han :lete:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guri altså, her er det sååå spennende! Håper lillegutt kommer presis og at han er snill med deg midt i alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa... :sjenert::sjenert:

Kunne ønske meg enda mer action og :popcorn: -stemning jeg altså :sjenert: Prøver så godt jeg kan og ikke bli utålmodig men...

2 uker med konstant sterke menssmerter, murringer og drag fra under armene og nesten ned til knærne begynner å tære på meg, og jeg er rett og slett LEI:sjenert: Sover nesten ikke og har vondt så og si hele dagen, men... Lillegutt vil tydeligvis være hvor han er selvom mamma'n sliter :gjeiper: Om det er dette som menes med at man frem mot termin blir ferdig med å gå gravid - så er jeg redd jeg er veeeldig der (hvertfall i dag :sjenert: )

Synes det kommer mindre slim, og at symptomene har stagnert siste uka.. Føler jeg skal gå gravid til evig tid :sjenert: Men men, jeg føler liksom ikke jeg har noen grunn til å være utålmodig heller men har vel hatt såpass vondt over laaang tid nå at hodet mitt kobler over i utålmodig-modus enten jeg vil eller ikke..

Denne helgen har jeg prøvd å være aktiv, drive med noe, være med kjære på det som skjer og til og med gå turer (noe jeg har droppet siste ukene pga bekkensmerter og mensmurringer). I håp om at det skal lokke mer symptomer på banen, men.. Niks da.. Så i dag skal jeg sitte i godstolen heeele dagen i håp om at ro skal fremkalle noe :fnise: Jatta, jeg har lest at det kan gjøre underverker også..

Håper alle har en fin fin dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig at lillemannen din bør begynne å bli ivrig på å hilse på mamma'n sin nå :opplyser:

Skjønner godt at du begynner å bli lei og utålmodig, så mye vondter som du har hatt den siste tiden! Håper en dag i godstolen er det som skal til, kos deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig at lillemannen din bør begynne å bli ivrig på å hilse på mamma'n sin nå :opplyser:

Skjønner godt at du begynner å bli lei og utålmodig, så mye vondter som du har hatt den siste tiden! Håper en dag i godstolen er det som skal til, kos deg! :klemmer:

Hehe, tydeligvis er han ikke så keen på å stresse med den slags :rodmer:

Ja, jeg er litt nedfor i dag.. Så om jeg ikke skriver inne her på noen dager så er antakeligvis ikke det pga jeg er på føden eller noe :sjenert: Kjenner jeg begynner å bli sliten, lei og nesten litt trist. Føler meg utslitt av vondter som antakelig ikke modner meg stort :sjenert: Er litt redd for at dette skal vare og rekke og tape meg for nattesøvn i maaange dager fremover og at fødselen skal hale og dra i tillegg. Er vel 2 uker siden jeg har sovet mer enn 2 timer på en natt, litt slitsomt FØR lillegutt i det heletatt har begynt å trenge mamma'n sin :rodmer:

Lykke til til alle som måtte stikke innom/føde mens jeg evt har litt KG-dvale :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...