Gjest Doh Skrevet 21. september 2014 #981 Del Skrevet 21. september 2014 Så fin mage Vi har newbornsetet, og selv om vi ikke har brukt det så mye (verdens mest utålmodige baby) ser vi for oss som at det er veldig kjekt til nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. september 2014 #982 Del Skrevet 21. september 2014 Så flott du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. september 2014 Forfatter #983 Del Skrevet 21. september 2014 Så fin mage Vi har newbornsetet, og selv om vi ikke har brukt det så mye (verdens mest utålmodige baby) ser vi for oss som at det er veldig kjekt til nr 2 Takk Mhm, kjekt med erfaringer fra andre.. Ikke sikkert vi kommer til å bruke det så mye heller, men tenker at hun skal få stol og at det kan være ok å ha henne ved oss når det er måltider osv.. Ikke sikkert det blir sånn i det heletatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. september 2014 Forfatter #984 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Så flott du er. Takk! Føler seg litt stor og tung, men det er vel slik det er.. Håper det går så greit som det kan gå hos dere, har hatt så vondt av deg og dere Håper du får god oppfølging og at Lita hjelper dere til å klare å se fremover Nå kan ikke en MA oppdaget i uke 12 +!litt sammenlignes med det dere har vært igjennom, men jeg husker veldig godt dagene her for akkurat 1 år siden.. Mannen skulle på jakt, vi skulle "bare" se lille på ul først. Og så endte vi opp med sykehusinnleggelse og inngrep/utskrapning og hele pakka. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten S her da.. Verdens beste medisin og trøst lille gutten som ikke visste noenting De er gode å ha i vanskelige tider Endret 21. september 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. september 2014 #985 Del Skrevet 21. september 2014 Det går ganske greit, på mandag hadde jeg en god prat med "min" JM (hun lokale) og da fikk jeg svar på mange av de spørsmålene jeg har grublet på. Hun er en kunnskapsrik, flott JM og person som fikk meg til å innse at ikke noe var min feil. Jeg har hørt alle si det, men ikke trodd det fordi ingen hadde den faglige forklaringen på det. Sånt som dette er vanskelig å godta at man ikke har noe skyld i uten en forklaring. Går til oppfølging på sykehuset også, 6 timer ila et halvt år. Lita hjelper veldig, toåringen sier de rareste ting og utvikler seg så utrolig raskt, må huske å skrive ned det hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. september 2014 Forfatter #986 Del Skrevet 26. september 2014 28 uker Så var 3 trimester et faktum Jeg har time hos fastlegen i dag, fornye sykmld osv.. Håper jeg får fortsette i samme prosent. Synes det fungerer ok med det som er nå. Er sliten og kjei, legger meg tidlig - men sover dårlig.. Spes etter kl 05 om morran Kiro har kurert bekkenlåsningen jeg sleit med, det er skikkelig godt og absolutt verdt pengene som gikk til det.. I dag blir det som sagt legebesøk, husarbeid og noe strikking/hekling. Håper dere har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. september 2014 #987 Del Skrevet 26. september 2014 3. trimester! Tida flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. september 2014 #988 Del Skrevet 26. september 2014 Hurra for 28 uker og 3. Trimester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. september 2014 Forfatter #989 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Det går ganske greit, på mandag hadde jeg en god prat med "min" JM (hun lokale) og da fikk jeg svar på mange av de spørsmålene jeg har grublet på. Hun er en kunnskapsrik, flott JM og person som fikk meg til å innse at ikke noe var min feil. Jeg har hørt alle si det, men ikke trodd det fordi ingen hadde den faglige forklaringen på det. Sånt som dette er vanskelig å godta at man ikke har noe skyld i uten en forklaring. Går til oppfølging på sykehuset også, 6 timer ila et halvt år. Lita hjelper veldig, toåringen sier de rareste ting og utvikler seg så utrolig raskt, må huske å skrive ned det hun sier. Så godt å få noen svar... Håper det er noe som kan berolige deg til et neste forsøk.. Følelsen av at det er din skyld at det gikk galt er helt forferdelig.. Sleit veldig med det selv etter det vi var igjennom og tror det må være mye værre når svangerskapet er kommet så langt som du var. Synes du er sterk og fornuftig, sikker på at dere kommer dere igjennom dette og at Lita er verdens beste støtte i prosessen Husker jeg sleit med dårlig samvittighet for at jeg var så trist og nedfor overfor S også.. Gyn var litt streng mot meg da den første MA var et faktum - og sa at vi måtte sette umåtelig pris på den fine gutten vi hadde fått, og se fremover.. Følte meg så kravstor og storforlangende akkurat da.. Det eneste jeg ville var å være gravid og vente på et lite søsken til den fine gutten Akk, livet er en underlig reise.. Alt rundt svangerskap og barn er så skjørt og følsomt. Håper dere har en fin helg og koser dere i sammen alle tre Endret 26. september 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. september 2014 #990 Del Skrevet 26. september 2014 Herlig at du ble kurert da Jeg har ennå bekkenlåsning som kommer når jeg har mensen, ikke noe å gjøre noe med siden det kommer tilbake Håper du blir helt bra når ungen er ute Og det er ikke lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. september 2014 Forfatter #991 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Herlig at du ble kurert da Jeg har ennå bekkenlåsning som kommer når jeg har mensen, ikke noe å gjøre noe med siden det kommer tilbake Håper du blir helt bra når ungen er ute Og det er ikke lenge til! Ja, det er veldig godt.. Har vanlige bekkenløsning smerter fremdeles da, men de knivstikkene og lammelse-smertene som de låsningene ga var helt forferdelig.. Så kjedelig at du sliter med det fortsatt. Får du behandling for det eller? Ja, alt vedr bekkensmerter forsvant i det jeg steg ut av fødesengen sist.. Krysser fingrene for det denne gangen Går fort nå.. Merker at plutselig er det torsdag og ny uke på vei.. gleder meg en hel masse, men er samtidig veldig spent på livet med 2 skatter. Livredd for at S skal mislike sin posisjon som storebror, og tenker at vi må være flinke og tålmodige med han.. Det går nok bedre enn mamma'n frykter Endret 26. september 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. september 2014 #992 Del Skrevet 26. september 2014 Jeg var også veldig bekymra for det, men det gikk kjempebra! Virkelig en lettelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 27. september 2014 #993 Del Skrevet 27. september 2014 Ønsker deg en god lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 27. september 2014 Forfatter #994 Del Skrevet 27. september 2014 Jeg var også veldig bekymra for det, men det gikk kjempebra! Virkelig en lettelse. Ja, det høres godt ut.. Er veldig spent på hvordan det blir og hvordan S reagerer.. Går nok veldig bra, så bekymrer meg ikke veeeldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. september 2014 #995 Del Skrevet 27. september 2014 Ja, det er veldig godt.. Har vanlige bekkenløsning smerter fremdeles da, men de knivstikkene og lammelse-smertene som de låsningene ga var helt forferdelig.. Så kjedelig at du sliter med det fortsatt. Får du behandling for det eller? Ja, alt vedr bekkensmerter forsvant i det jeg steg ut av fødesengen sist.. Krysser fingrene for det denne gangen Nei går ikke til behandling, bekkenplagene er bare kortvarige og kun under mensen så orker ikke dra til behandling hver gang jeg får mensen. Og har noen øvelser jeg gjør som hjelper Rett etter fødselen var mine bekkenplager og borte men de kom tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. september 2014 #996 Del Skrevet 28. september 2014 Litt sent ute, men hipp hurra for 28 uker og 3. trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 28. september 2014 Forfatter #997 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Nei går ikke til behandling, bekkenplagene er bare kortvarige og kun under mensen så orker ikke dra til behandling hver gang jeg får mensen. Og har noen øvelser jeg gjør som hjelper Rett etter fødselen var mine bekkenplager og borte men de kom tilbake Okei, nei det skjønner jeg at du ikke gidder. Jeg er faktisk helt symptomfri nå, av låsningen.. Kjenner bekkenløsningen, men det er "bare" peanuts ift de knivene jeg hadde for noen uker siden. Veeeeldig glad for de 8 timene jeg har spandert på skroget hos kiro. Har mye å si for hvordan man føler formen er, at man klarer å gå og komme seg rundt uten at tårene spretter. Har hatt en veldig fin helg i sammen med guttene mine denne helga. Holder på med hekling som skal bli teppe til lillemor, sååå kos Endret 29. september 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 28. september 2014 Forfatter #998 Del Skrevet 28. september 2014 Litt sent ute, men hipp hurra for 28 uker og 3. trimester! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #999 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Bah, sutreinnlegg kommer....... Jeg har noen dårlige dager om dagen.. Er så sliten og har så pokkers vondt i hodet at fy Alt er fint med meg og lillemor men gurimeg hvor slakk, sur og vanskelig jeg er. Jobber 3 dager på rad nå pga mange på jobb som har høstferie, men alikevel.. Ikke noe ålreit når jeg tar meg selv i å være skikkelig grinete og sur rett og slett...... Er nok mye hormoner i sving og at jeg føler at jeg er veldig sliten og tung i kroppen. I går ble jeg skikkelig sur på mannen bare pga småting og klikket heeelt da han skulle straffe meg med noe noe helt usakelig... Hormonelt troll Gikk på butikken i dag og trøstehandlet litt frukt osv, og klarte ikke la være å legge oppi en pakke rosa smokker samt en fin smokkelenke I dag er det 8 uker til første dag i permisjon, håper de ukene går litt fort og at energien kan komme litt tilbake Endret 1. oktober 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. oktober 2014 #1000 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kjenner meg så godt igjen. Det er slitsomt å gå gravid, og særlig når man har en liten fra før. Man skal strekke til på så mange områder når man egentlig har mest lyst å legge seg under dyna og bli der. Håper de neste åtte ukene går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå