*lilly* Skrevet 8. juni 2014 #861 Del Skrevet 8. juni 2014 Så herlig å være forbi den magiske 12ukers grensa! Jeg syns 2 trimester var veldig fint, gøy å kunne fortelle det til flere + slappe litt mer av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #862 Del Skrevet 14. juni 2014 Hei! I går var jeg på første kontroll hos legen.. Std med blodprøvetaking og utfylling av skjema.. Hun har ul, men iom jeg hadde vært på 2 * tidlig ul begynte hun ikke å styre med det. Formen er grei, er mye sulten - prøver og spise små men hyppige måltider. Har nok gått opp et par små kilo siden før jeg ble gravid. I dag er det lørdag og jeg har sovet til nå, deilig! I dag har vi fri og ingen spesielle planer! Veldig fint Håper alle har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. juni 2014 #863 Del Skrevet 14. juni 2014 Deilig at alt går bra Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #864 Del Skrevet 19. juni 2014 14 uker Da var 2 trimester her.. Føler allerede at formen er på stigende kurs. Selvom jeg har sovet 3 middagslurer denne uka har hilst på lillefrø med doppler nå i kveld, var lenge siden sist og jeg måtte sniklytte om jeg kunne finne h*n kjapt. Fant med en gang Til helga skal vi i bryllup, det blir koselig - og sikkert litt slitsomt. Jeg tenker jeg lytter til formen mht når jeg tar kvelden. Håper dere som måtte stoppe på i boka mi har ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. juni 2014 #865 Del Skrevet 20. juni 2014 14 uker og hjertelyd Kos dere masse i bryllup, blir sikkert slitsomt men sikkert gøy og Slektning som gifter seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 20. juni 2014 Forfatter #866 Del Skrevet 20. juni 2014 14 uker og hjertelyd Kos dere masse i bryllup, blir sikkert slitsomt men sikkert gøy og Slektning som gifter seg? Fin lyd Takk for det! Det er et vennepar av oss, veldig koselig å bli bedt i festlig lag 3 dager til ende Håper dere har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #867 Del Skrevet 29. juni 2014 15 + 3 og 36 timer til UL Har jo av en eller annen grunn fått ord ul rimelig tidlig, men jeg har ikke sagt fra og spurt hvorfor... Håper de kan se de viktige tingene eller at jeg blir kalt inn en gang til senere. Spennende blir det i allefall! Har hørt hjertelyd nå i kveld, alltid like koselig litt usikker på om vi vil vite kjønn, jeg heller litt mot å beholde spenningen men... Vi får se Formen min er helt ok om dagen, 1 uke igjen til ferie.. Det skal bli veldig godt S er sliten og trøtt om dagen også, så jeg tror ferien kommer passende både for små og store. Håper dere har en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. juni 2014 #868 Del Skrevet 29. juni 2014 Det var tidlig ja, mulig pga ferieavvikling?? Jeg var jo på kvelden, og flere andre hadde time etter meg.. Spennende med ul blir det uansett Er ikke bare din S som er sliten og trøtt om dagen, har en frøken her som om morgenen bare vil "sove meir" selv om hun spinner rundt i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 30. juni 2014 #869 Del Skrevet 30. juni 2014 Spennende med ul! Jeg er altfor nyskjerrig til ikke å vite kjønn Det er sikkert litt tidlig pga ferie, sikkert ikke mange på jobb ut i juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 30. juni 2014 #870 Del Skrevet 30. juni 2014 Masse lykke til på ultralyd i morgen! Jeg hadde aldri klart å ikke vite kjønn, men skjønner godt at noen ikke vil vite. Det gjør jo fødselen ennå litt mer spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #871 Del Skrevet 30. juni 2014 Det var tidlig ja, mulig pga ferieavvikling?? Jeg var jo på kvelden, og flere andre hadde time etter meg.. Spennende med ul blir det uansett Er ikke bare din S som er sliten og trøtt om dagen, har en frøken her som om morgenen bare vil "sove meir" selv om hun spinner rundt i sengen. Ja, det er mulig.. Men synes det er litt rart for ei venninne med menstermin før meg har fått ul 20.07. Men men, vi takker og bukker og tar timen og så ser vi.. Godt å høre det er flere som er trøtte! S er trøtt både morgen og kveld om dagen nå, så tror det skal bli fint med ferie nå. Gleder meg skikkelig til ferie selv, merker 100% jobb og liten tass på snart 3 år Håper alt er bra med deg og dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #872 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Spennende med ul! Jeg er altfor nyskjerrig til ikke å vite kjønn Det er sikkert litt tidlig pga ferie, sikkert ikke mange på jobb ut i juli. Ja, er nysgjerrig selv jeg.. Men føler kanskje at fødselen blir ekstra spesiell om vi ikke vet om det er en lillesøster eller bror som kommer.. Tipper vi vil vite, men vi får se Det viktigste for oss er at den lille er frisk, og jeg må innrømme at den største grunnen til å vite kjønn antakeligvis (for mamma'n i allefall) er pga tanker mht navn Håper på klaff hos dere snart, jeg følger med Endret 30. juni 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #873 Del Skrevet 30. juni 2014 Masse lykke til på ultralyd i morgen! Jeg hadde aldri klart å ikke vite kjønn, men skjønner godt at noen ikke vil vite. Det gjør jo fødselen ennå litt mer spennende Takk ja, jeg tipper vi vil vite når alt kommer til alt.. Men jeg må si at jeg får litt gåsehud når jeg hører de som ikke visste hva de skulle få.. Føler liksom at det blir en ekstra overraskelse tipper kommende storebror vil vite, så vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #874 Del Skrevet 1. juli 2014 Alt fint på UL Som jeg trodde var det for tidlig til å sette termin, så jeg får ny time senere i juli. De fikk sett alt det andre, hjerte/mage/nyrer osv alt var fint Det var en herlig følelse å se at alt var fint og at den lille hadde vokst som den skulle! En strålende dag selv om det høljer ned ute! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. juli 2014 #875 Del Skrevet 1. juli 2014 Så bra! Klarte dere å motstå fristelsen eller spurte dere om kjønn? Må si det hadde vært kult å ikke vite det, men samtidig var det veldig greit å forberede storesøster på at det kom en lillebror. Det ble liksom mer reelt for henne da, tror jeg. Før OUL sa vi at hun skulle få en lillebror eller lillesøster, og da trodde hun at hun kunne velge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #876 Del Skrevet 1. juli 2014 Så bra! Klarte dere å motstå fristelsen eller spurte dere om kjønn? Må si det hadde vært kult å ikke vite det, men samtidig var det veldig greit å forberede storesøster på at det kom en lillebror. Det ble liksom mer reelt for henne da, tror jeg. Før OUL sa vi at hun skulle få en lillebror eller lillesøster, og da trodde hun at hun kunne velge. De så først en tissefant og så sa de at det var navlestrengen.... For da så de visstnok kjønnslepper Så nei, vi fikk ikke landet kjønnet... Skal tenke oss om og bli enige om vi vil vite eller ei til neste gang.. Hehe, fint om kommende storesøsken kunne velge ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #877 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Dobbelt Endret 1. juli 2014 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. juli 2014 #878 Del Skrevet 1. juli 2014 Hehe, lurebaby Høres kanskje ut som jente da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #879 Del Skrevet 1. juli 2014 Hehe, lurebaby Høres kanskje ut som jente da?. Vet ikke hva jeg skal tro Får finne ut til neste gang om vi vil vite Er jo mest vanlig å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. juli 2014 #880 Del Skrevet 1. juli 2014 Ja, jeg hadde ikke klart å vente Men det hadde vært utrolig spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå