Gå til innhold

Så var vi 4 - de livlige dagene våre :)


sommerfuglen1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott at du blir fulgt opp! ;) Hadde du mistet flere ganger? Håper at du får brukt veska som stelleveske :)

God helg! ;)

Neida, har ikke mistet før.. Håper av hele mitt hjerte at det holder med denne gangen.. Ville bare undersøke mulighetene for å få tidlig ul via helsevesenet.. Ikke sikker på om jeg klarer å reise til den gynekologen jeg var hos når jeg fikk se den tomme "boligen"..

Laaaang trapp opp til det kontoret, tror jeg kommer til å kaste opp neste gang jeg evt skal opp den trappa :sjenert:

I dag er første dag uten blødning... Og ingen smerter.. Synes det går bedre psykisk også når det ser ut til å være over. Klarte å svelge den første folat-pilla i dag..

Har ikke orker å innta noe sånt siden sist uke, liksom ingen vits :sjenert: To nye bokser er kjøpt inn... Måtte prøvelysten komme til oss igjen en dag :sjenert: kom meg ut på langtur med voffsejenta mi for første gang etter MA i dag, møtte ei venninne som vet. Var akkurat som å snakke om at vi hadde mistet noen i familien, rart at man knytter seg såå fort til en liten skatt uten at man vet om det er en han eller henne :sjenert:

Fastlegen min er ei fin dame.. Hun fortalte litt vedr "fordelen" ved å miste så tidlig kontra senere.. Snakket litt om det psykiske og litt om det fysiske, veldig okei å snakke litt om det..

Nå er det sofa og kjærestetid resten av lørdagen.. Kos dere med lørdagskveld :blomst:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre at du blir fulgt opp, er ikke vanlig når man har mistet en gang ;) Finn en annen gynekolog, høres ut som det beste.

Er lurt å snakke om det selv om nurket ikke levde lenge, håper det blir bedre fremover. Sikkert godt å ikke blø ja. Grei fastlege du har :) Ikke alle leger tar slikt seriøst.

Kos dere og ;) Planer for i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å snakke, snakke og snakke litt mer. Jeg hadde bare flotte mennesker rundt meg etter mine to aborter både blant kolleger og venner.

Kjærestetid er gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda bedre at du blir fulgt opp, er ikke vanlig når man har mistet en gang ;) Finn en annen gynekolog, høres ut som det beste.

Er lurt å snakke om det selv om nurket ikke levde lenge, håper det blir bedre fremover. Sikkert godt å ikke blø ja. Grei fastlege du har :) Ikke alle leger tar slikt seriøst.

Kos dere og ;) Planer for i morgen?

Hehe, er sikkert ikke vanlig, men tror legen min vet at jeg ikke er noen "vanlig" pasient heller.. Krever nok litt ekstra og har ett mål med timen når jeg bestiller time som regel hver gang :sjenert: Har lært av ei venninne som jobber som sykepleier på ett legesenter.. Hun sier at for å få det du vil ut av henvendelsen må man stå på litt, kanskje er jeg en ekstra slitsom pasient :gjeiper:

Kjære vil ikke snakke mye om det, men har andre jeg kan snakke med. Som sagt føles det fint at blødningen er over, da er det lettere å ha bedre tanker :lur:

I dag skal vi lage fårikål, rydde inn hagemøbler og uteting. Har vært 0 eller 1 grad flere morgenen her nå, så om ikke lenge kan kong vinter banke såvidt på... Frister ikke :sjenert:

Har du noen planer?

Fin dag til deg og lille i magen :blomst:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper å snakke, snakke og snakke litt mer. Jeg hadde bare flotte mennesker rundt meg etter mine to aborter både blant kolleger og venner.

Kjærestetid er gull.

Ja, det hjelper nok helt sikkert.. Synes de på sykehuset var ok, men de snakket og snakket.. De spurte ikke noe om hvordan jeg hadde det eller tok det.. Vet jo at det ikke var noe å gjøre, ut måtte "restene" og sånn var det.. Men, mamma'n har jo som regel en sorg å jobbe med i tillegg til den jobben som legene må gjøre for å ordne opp igjen :sjenert:

Kjærestetid er fint ja, vi har hatt noen dumme dager nå (ikke mellom oss), men hvor jeg er mye lei meg osv.. Kjære takler det dårlig, han er enkel på det planet - til motsetning fra meg :sjenert:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du sikkert vet så vil menn som regel vise mindre følelser enn oss og vil derfor ikke snakke om sorg, så din kjære er sikkert like lei seg som deg :(

Vi skal besøke svigers i dag, må innrømme at jeg har mest lyst å slappe av hjemme :fnise:

Ha en flott søndag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, fårikål er så sinnsykt godt! Skal prøve å få lagd det snart jeg også. Hører liksom med til høsten :) vi må vel ordne litt ute vi også nå. Jeg må få dekket til jordbærplantene så de ikke tar kvelden, og så må vel alt av blomster kastes. Har vært minusgrader hos oss flere dager allerede.

Håper du får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Innom med en oppdatering på freddan :) uka har gått fort, jeg har fått trent bra denne uka, har litt å ta igjen etter flere uker i gravid-dvalen...

Nå blir det full fres til det er prøving igjen, da kommer jeg til å trappe ned igjen.

EL i dag :hoppe: har ikke målt med tester eller noe, men føler jeg kjenner kroppen min såpass godt.. Merker det på flere måter :lur: Ettersom jeg har lest og fått råd om å vente en syklus fra utskrapning til mens og sååå satse ved neste EL så gjør vi det.

Ingen som har noe bevis, men gyn sa til meg at etter neste ordentlige mens er kroppen din fit for fight igjen, så tar vi det rådet til etterretning :strix:

Orker ikke å stresse, men føler at den beste medisin for meg nå ville være å se en positiv test :rodmer:

Ting går bedre, jeg koser meg med jobb, trening og ikke minst som mamma for den fineste lille S... Men i hodet er jeg snaart 16 uker på vei, og ja -jeg er trist laaangt inni mammahjertet mitt :sjenert:

Hadde vært veldig stas med en positiv test innen vi sier 2014, men jeg er klar over at det også kan ta tid.. Om det er EL nå da så kan vi håpe på at pp1 etter MA kan være om ca 1 mnd. Har hatt sykluser på 26-27 dg før, så får vi se hvordan det blir nå.

Håper alle har en fin helg, vi har ikke så mye planer annet enn litt høstsysler og masse kos med lillegutt- verdens beste medisin :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi er flere som ser positive tester innen 2014 er en realitet :pls:

Jaaaa....! Og at de holder seg der :rodmer: skal inn igjen til deg Pusilus.. Driver stort sett inne her via mobil og da ser jeg ikke sign med link til dagbok osv... Skal skjerpe meg :kjefte:

Nå sitter jeg og venter på frisøren.. Stas med litt hår-fix :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Vel blåst uke... Jammen går ei uke fort :sjenert:

Høsten er her - ei fin tid :rodmer:

Jeg kjenner på mensmurringer.. Veeenter på tanta, føler det nærmer seg :sjenert:

Tenker vi setter i gang pp1 nå når tanta er over... Spennende, skummelt og ....fint :rodmer:

Om kroppen min er i rute skal tanta komme en gang til uka.. Merket EL denne mnd, men hadde bestemt meg for å la kroppen få ha en vanlig mens før vi prøver igjen etter MA.. Vi har ikke hatt noe :humpe: denne mnd :sjenert: Gyn sa 2 uker etter utskrapning, jeg har unngått sex, bading i badekar og svømming med S.. Like greit, så slipper jeg å bekymre meg for noe krøll.

Har noen venninner som jeg tipper er gravide nå... Jeg spør ikke :sjenert: Stoler ikke på hvordan jeg komme til å reagere.. De vet om uhellet med MA min, og de synes sikkert det er vanskelig de og..

Dagene våre er fine nå, koser oss masse med S, jeg er flink på trening og nyter at jeg er bare meg - ingen kvalme eller ubehag sånn sett....... Meen jeg savner å tenke at "det er sikkert fordi du er gravid".... Jeg tror ikke at følelsene omkring MA blir så mye bedre noengang.. Det eneste som kan fylle tomheten er en ny positiv test og en bekreftelse på at en ny spire vokser... Jeg vil sååå gjerne at S kan bli storebror :rodmer: lover at jeg aldri skal klage over dårlig form - bare vi kan få oppleve det :nigo: sukk....!

I helga har vi en del planer.. Bursdag og venninnetreff! Koselig!

Håper alle har en fin helg :blomst:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en stoor klem!!

Vi begynte også å prøve igjen så snart vi kunne etter SA`en, og jammen satt ikke spira igjen på 2.forsøk! :jepp:

Håper dere har nok ei fin uke -- er så koselig å følge dere på IG, S har blitt så stor :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stoor klem!!

Vi begynte også å prøve igjen så snart vi kunne etter SA`en, og jammen satt ikke spira igjen på 2.forsøk! :jepp:

Håper dere har nok ei fin uke -- er så koselig å følge dere på IG, S har blitt så stor :rodmer:

:klemmer:

Takk for god klem :klem:

Okei, kjekt å vite at det gikk så fort :)

Og da gikk det fint? For det var lille F??

Fint å følge dere også :) gutta begynner å bli store nå ja.. Fine barn vi har :rodme:

Her kom tanta i går... Etter flere dager med murringer.

Ettersom jeg har villet vente med ny prøving til første tantebesøk var over, er hun mer enn velkommen. Sjelden jeg har blitt så glad for å få det besøket :sjenert:

Ser ut til å være normal mengde osv, så får vi se hvor lenge det varer..

Tenker jeg erklærer pp1 etter MA for åpnet så snart tanta har reist sin vei :rodmer:

Håper alle har en fin onsdag :blomst:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne følge deg, jeg, om det er greit :blomst:

Synes det var utrolig leit å lese om MAen, men har troa på at det igjen blir to streker på deg snart :)

Lykke til med prøvingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg vil gjerne følge deg, jeg, om det er greit :blomst:

Synes det var utrolig leit å lese om MAen, men har troa på at det igjen blir to streker på deg snart :)

Lykke til med prøvingen! :)

Heia :vinke:

Velkommen skal du være :nigo:

Ja, det var kjipt.. Trøster meg med at det er mange som opplever det en gang i løpet av sin prøve-karriere... :sjenert:

Takk for lykkeønskninger :rodmer: er du en prøver også eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

Velkommen skal du være :nigo:

Ja, det var kjipt.. Trøster meg med at det er mange som opplever det en gang i løpet av sin prøve-karriere... :sjenert:

Takk for lykkeønskninger :rodmer: er du en prøver også eller?

Jeg var en prøver, i alle fall :fnise: Nesten 11 uker på vei, så bønna på ultralyd i forrige uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...