Gå til innhold

Har bøssebærerne vært hos deg nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest strykebrett

Forresten hvis de ikke har vært hos deg kan du gå inn på nettsiden til flyktninghjrlprn og gi. Fordelen med dette er at hvis du oppgir navnet ditt så får du skattefradrag på pengene, npe du ikke får hvis du putter cash i bøssene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noen her heller. Og om de kommer, får de ikke noe uansett :lol:

Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten hvis de ikke har vært hos deg kan du gå inn på nettsiden til flyktninghjrlprn og gi. Fordelen med dette er at hvis du oppgir navnet ditt så får du skattefradrag på pengene, npe du ikke får hvis du putter cash i bøssene.

Smart!

Innen når bør de ha vært her? Det vil si, når kan jeg være sikker på at de ikke kommer til å komme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strykebrett

Smart!

Innen når bør de ha vært her? Det vil si, når kan jeg være sikker på at de ikke kommer til å komme?

hmm, det vet jeg ikke egentig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vært her i Kongsberg. Hadde dessverre ikke noen penger å gi bort. Skulle hatt kortmaskin gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var her (i Oslo) i 3-4 tiden, tror jeg?

Det var ingen som lukket opp, men det var festet en lapp på døren slik at vi fikk bidra likevel :)

Endret av meridian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var her (i Oslo) i 3-4 tiden, tror jeg?

Det var ingen som lukket opp, men det var festet en lapp på døren slik at vi fikk bidra likevel :)

De lappene er en uting. Jeg ønsker ikke at hele nabolaget skal vite at jeg ikke er hjemme. De som er interessert i å gi finner lett en måte å gjøre det på uten å få en lapp på døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Stavanger gikk vi fra 16-18, og ruten jeg gikk ble jeg rett og slett ikke ferdig med på de to timene - så det nabolaget ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har vært her hos meg i Trondheim, men var ikke hjemme, så fikk lapp på døra. Men ga uansett på jobb, så my work is done:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen har vært i blokka vår i Oslo. Like greit, for dette var ikke et formål jeg velger å støtte uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usikker!

Rett og slett fordi jeg har vært bortreist hele helgen og først kom hjem i 20-tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hubbabubba

Joda, her trappet de opp i 4-tiden - ringte pent på døren, og når vi lukket opp, så vi bare ryggen på dem, da de forsvant i hurtig tempo opp veien ??!! Så ikke noe poeng i å rope og hoie etter dem- det var kanskje ikke så viktig å samle inn likevel? Bor i Høvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...