AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #1 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg lurer altså oppriktig talt. Ikke mye vits med en diagnose hvis det ikke finnes noen kur mot den.
Gjest Dainty Skrevet 23. oktober 2010 #3 Skrevet 23. oktober 2010 Hmm. Dynke seg selv i rødsprit, for så å tenne på? Smertefullt, men man blir ihverfall sikker på hvor man ligger på skjønnhetsstigen..
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #4 Skrevet 23. oktober 2010 Hmm. Dynke seg selv i rødsprit, for så å tenne på? Smertefullt, men man blir ihverfall sikker på hvor man ligger på skjønnhetsstigen.. Sant det, hehe, men får håpe Cuckold har en litt mildere medisin
Norna Skrevet 23. oktober 2010 #5 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Heia, hva er det som foregår i denne tråden? *Venter på at cuckold skal komme med et multimonstersitat (der ett av dem er skrevet i blått) av et innlegg og en belæring om å være urettferdig behandlet. Og selvfølgelig; Et manifest om at jeg gjentatte ganger har blitt slått ned i støvlene på forumet!* Am I Rite? Jeg er cuckold-experten på KG. Endret 23. oktober 2010 av Norna
Cuckold Skrevet 23. oktober 2010 #6 Skrevet 23. oktober 2010 Ja, jeg lurer altså oppriktig talt. Ikke mye vits med en diagnose hvis det ikke finnes noen kur mot den. Jeg er ikke enig i at det ikke er noen vits med diagnose hvis vi ikke allerede kjenner en kur. Det hadde da noe for seg å kunne stille diagnosen tuberkulose, kreft, hiv-positiv osv før man hadde funnet effektiv behandling? Når det er sagt tror jeg faktisk en del av problemet ligger i benektelse og at mange kvinner misforstår og blander sammen sin popularitet på sexrelasjonsmarkedet med sine sjanser på kjærestemarkedet. Jeg tror også det bidrar at jenter har en litt annen popularitetskurve gjennom livet, som jente får man en flying start på kjærlighetslivet i og med at jenter er aktuelle kjærester for gutter både ett, to og tre år over dem, mens guttene har mer enn nok med å konkurrere med eldre gutter om jentene i samme kull. I den grad jenter forstår disse mekanismene er det mindre fare for å misforstå og bli urealistisk kresne. Så bevissthet om problemet er del av kuren.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #7 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg er ikke enig i at det ikke er noen vits med diagnose hvis vi ikke allerede kjenner en kur. Det hadde da noe for seg å kunne stille diagnosen tuberkulose, kreft, hiv-positiv osv før man hadde funnet effektiv behandling? Når det er sagt tror jeg faktisk en del av problemet ligger i benektelse og at mange kvinner misforstår og blander sammen sin popularitet på sexrelasjonsmarkedet med sine sjanser på kjærestemarkedet. Jeg tror også det bidrar at jenter har en litt annen popularitetskurve gjennom livet, som jente får man en flying start på kjærlighetslivet i og med at jenter er aktuelle kjærester for gutter både ett, to og tre år over dem, mens guttene har mer enn nok med å konkurrere med eldre gutter om jentene i samme kull. I den grad jenter forstår disse mekanismene er det mindre fare for å misforstå og bli urealistisk kresne. Så bevissthet om problemet er del av kuren. TS her. Ok, tolker jeg innlegget ditt riktig når jeg alltid er sjanseløs? Jeg kan ikke kureres? Jeg kommer til å forbli kresen, ensom og singel resten av livet?
Gjest tronder Skrevet 23. oktober 2010 #8 Skrevet 23. oktober 2010 Neida, der kan du slappe av. Om jeg har forstått Cuckold riktig, så er løsningen din at du må kunne se forskjell på de gutta du har sjangs på for en ONS/fast knullekompis, og de du har sjangs på for et samliv. Så lenge du forstår dette, og greier å handle deretter, da har du funnet kuren og blitt kurert. "Alle" damer kan havne i senga til Brad pitt(for å ta et eksempel på en med godt utseende) Men han kommer ikke til å ha ønske om å inngå forhold med alle sammen. Litt spesiell sammenlikning, men beste jeg kom opp med.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #9 Skrevet 23. oktober 2010 TS her. Ok, tolker jeg innlegget ditt riktig når jeg alltid er sjanseløs? Jeg kan ikke kureres? Jeg kommer til å forbli kresen, ensom og singel resten av livet? Jeg er ikke Cuckold, men svarer likevel. Nei, det finnes jo behandling som faktisk er kurativ: slutt å bedra deg selv, få øynene opp for at glufsekursen er særdeles kunstig skrudd opp pga. de fleste menns vanvittige sexdrive, at dette er grunnen til den popularitet du trolig har kunnet nyte godt av siden du var 15, at denne populariteten kommer til å dale proporsjonalt med alderen din etter å ha nådd toppnivået i midten av tjueåra, at du trolig må avfinne deg med en kjæreste betydelig mindre attraktive enn hunksa som har staka deg opp tidligere, nettopp fordi hunken og alle andre menn krever betydelig mer av en kjæreste enn en tilfeldig sexpartner. For all del, det kan godt være at du er en tier dame som oppfyller alle disse krava, men statistikken taler vel for at du ikke er det. Prøv å tenk bort glufsa di, eller rettere sagt den latterlig høye glufseprisen du surfer på, og du er straks på nøyaktig samme nivå som alle de gutta du avviser.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #10 Skrevet 23. oktober 2010 Neida, der kan du slappe av. Om jeg har forstått Cuckold riktig, så er løsningen din at du må kunne se forskjell på de gutta du har sjangs på for en ONS/fast knullekompis, og de du har sjangs på for et samliv. Så lenge du forstår dette, og greier å handle deretter, da har du funnet kuren og blitt kurert. "Alle" damer kan havne i senga til Brad pitt(for å ta et eksempel på en med godt utseende) Men han kommer ikke til å ha ønske om å inngå forhold med alle sammen. Litt spesiell sammenlikning, men beste jeg kom opp med. Okei, men problemet er jo ikke å SE forskjell. Jeg vet hvem jeg KAN få, men jeg VIL IKKE ha de!
Gjest tronder Skrevet 23. oktober 2010 #11 Skrevet 23. oktober 2010 Okei, men problemet er jo ikke å SE forskjell. Jeg vet hvem jeg KAN få, men jeg VIL IKKE ha de! Bingo! Derav dette "prinsessesyndromet" og deres hardt benektende tankegang. Du ser forskjell, der har du diagnosen og løsningen på kuren din.. Du vil ikke ha de: Da kan du desverre ikke kureres slik ts (veit ikke om det er deg) etterlyser. Mye mulig du har sykt med flaks, men er du ute etter en type i overskuelig framtid, vil jeg nesten bare si: Lykke til, for det trenger du.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #12 Skrevet 23. oktober 2010 Bingo! Derav dette "prinsessesyndromet" og deres hardt benektende tankegang. Du ser forskjell, der har du diagnosen og løsningen på kuren din.. Du vil ikke ha de: Da kan du desverre ikke kureres slik ts (veit ikke om det er deg) etterlyser. Mye mulig du har sykt med flaks, men er du ute etter en type i overskuelig framtid, vil jeg nesten bare si: Lykke til, for det trenger du. Jeg har belaget meg på at jeg mest sannsynlig kommer til å være singel resten av livet. Har også vurdert flere ganger å gå inn i et forhold der følelsene ikke er de rette, men jeg klarer meg jo fint selv, så godt mulig det ender opp sånn.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #13 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har belaget meg på at jeg mest sannsynlig kommer til å være singel resten av livet. Har også vurdert flere ganger å gå inn i et forhold der følelsene ikke er de rette, men jeg klarer meg jo fint selv, så godt mulig det ender opp sånn. Men spør deg selv, dersom du er ordinær hva får deg til å tro at en ekstraordinær mann vil gi slipp på alle damene som nå er tilgjengelig for ham og satse på deg??
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2010 #14 Skrevet 23. oktober 2010 Men spør deg selv, dersom du er ordinær hva får deg til å tro at en ekstraordinær mann vil gi slipp på alle damene som nå er tilgjengelig for ham og satse på deg?? Jeg tenker mer den andre veien: hvorfor skal en ekstraordinær dame gi opp de tilgjengelige menn for en ordinær mann?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #15 Skrevet 23. oktober 2010 haha "glufsekursen du ha nytt godt av siden du var 15" - vittig. tror det er litt sant i det med at jenter er attraktive for de eldre en periode osv, og det med ons og sånn. men asså, hvis jeg kikker rundt på de jeg kjenner så er det ikke sånn at de alle matcher utseendemessig. f.eks xen min som jeg syns er ekstremt pen og som folk har spurt meg om er modell etc, han syns ikke ene venninna mi er noen hun ville snudd seg etter en gang.og det er vel kun når en er veldig ung at utseendet kan veie opp for mangler ved personlighet- som jo blir masse viktigere med åra. så kanskje hele prinsessesyndromet og skalaen fra 1-10 og hele greia der bare kan punkteres. se hvor forskjellig smak folk har i musikk, kunst etc- like forskjellig hvem man syns er pene....
Gjest tronder Skrevet 23. oktober 2010 #16 Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Jeg tenker mer den andre veien: hvorfor skal en ekstraordinær dame gi opp de tilgjengelige menn for en ordinær mann? Mye mulig hun ikke er så ekstraordinær som det sexmarkedet lørdag kveld vil ha henne til å tro. Jeg har selv vært i begge grupper av menn på byen lørdag kveld. Og det er flere der som har prøvd seg på meg som jeg kunne ha tatt med meg for et kjappt knull. Men aldri ville ha hatt som kjæreste. Og jeg har prøvd meg på damer i min egen liga, da jeg var tykk og utrent, ikke snakk om respons der. Straks jeg fikk trent vekk 30kg flesk, så trenger jeg ikke å sjekke opp damene i min liga, flere prøver seg på meg. (Har ikke endret meg så mye i kroppsbygning som jeg ser) (Jada, utseende teller ingenting osv.... tullprat, og jeg inrømmer det! Jeg bryr meg om hvordan personen ser ut.) *Før dere lader geveret å skyter meg her.. Jeg er ingen Brad Pitt/George Clooney i utseende. Er helt vanlig, kanskje litt vel energisk og optimist:S Men det er ikke opp til meg å avgjøre. Endret: Til anonym bruker over meg: Mye mulig enkelte finner hverandre som er helt forskjellig utseendemessig. Men, etter min erfaring finner ikke disse to hverandre på byen. Disse finner hverandre igjennom felles venner, og en god porsjon tilfeldigheter. En eller begge har gjerne noe spesiellt ved seg og (eks. Meget god innen musikk, sport, kunst... Noe som fasinerer den andre parten). Endret 23. oktober 2010 av tronder
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #17 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tenker mer den andre veien: hvorfor skal en ekstraordinær dame gi opp de tilgjengelige menn for en ordinær mann? Sannheten er vel snarere at det er et ytterst lite mindretall som er ekstraordinære, menn som kvinner. Forskjellen består i at mens de aller fleste menn innser dette og søker kvinner i samme liga som kjærestepartnere så vil denne innsikten gå de fleste kvinner hus forbi, gjerne livet igjennom. Derav prinsessesyndromet, og ikke prinsesyndromet. Menn søker sine jevnbyrdige eller under, kvinner søker seg konsekvent oppover. Dette henger nok sammen med at kvinner har fått en flying start på kjøttmarkedet som Cuckold påpeker, mens menn får alle nykker skrelt av seg i ung alder. Tenåra for jenter og gutter er som to forskjellige solsystemer, de kan overhodet ikke sammenliknes.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 23. oktober 2010 #18 Skrevet 23. oktober 2010 Mye mulig enkelte finner hverandre som er helt forskjellig utseendemessig. Hm...har jeg liten tro på.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2010 #19 Skrevet 23. oktober 2010 "kvinner søker seg konsekvent oppover"....kan det være fordi mange kvinner syns kvinner er dobbelt så fysisk attraktive som menn og derfor må doble for å matche(hvis de er 4 blant kvinner må de ha en 8er mann)? kanskje menn syns det samme om sitt kjønn og derfor klassifiserer seg for høyt og har prinsesyndrom- og betyr det at vi alle egentlig er homoseksuelle innerst inne??haha
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2010 #20 Skrevet 24. oktober 2010 Men spør deg selv, dersom du er ordinær hva får deg til å tro at en ekstraordinær mann vil gi slipp på alle damene som nå er tilgjengelig for ham og satse på deg?? Jeg tror ikke en ekstraordinær mann vil gi slipp på alt og satse på meg. Jeg tror ikke det kommer til å skje, derfor har jeg belaget meg på å være singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå