Gå til innhold

kondomer i pengboka!?


nuske

Anbefalte innlegg

Du kan jo la det ligge også kan du sjekke om det forsvinner en kondom eller to etterhvert. På den andre siden kan han sikkert fortelle en historie om en kamerat som trengte låne kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok det opp med han. å han kunne rett å slett ikke svare for seg på en ånkli måte..bare at 'han hadde dem bare der' å at han kasta de etterpå! å man får se da...men det er klart at d har ødlagt mye av tilitten me d førte ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tatt å laget en lite prikk på hver kondom pakke som sjennetegn og sjekka det ved gjevne mellomrom. om en ble borte hadde jeg blitt bekymmra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde laget masse hull i hver enkelt med en tynn nål og så lagt dem tilbake der jeg fant dem. :lur: Og så hadde jeg flyttet fra ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde spurt ham rett ut. Skjønner ikke helt problemet. Om dere ikke bruker kondomer, så har han vel ingen tilstrekkelig unnskyldning for å oppbevare slikt i lommeboka.. Og i og med at han har vært ute på galeien før så er det bare forståelig at du blir mistenksom. Jeg synes dette høres temmelig fishy ut, jeg ville nok ikke ha giddet å kaste bort tiden min på en slik mann.

Endret av Dainty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker kondomer hovedsakelig av to grunner: For å beskytte seg mot uønsket graviditet og for å beskytte seg mot kjønnssykdommer.

Hvis man ønsker denne beskyttelsen i forhold til kjæresten har man kondomene i nattbordskuffen. Hvis man derimot ønsker denne beskyttelsen i forhold til kvinner man ”møter på sin vei” er det lurt å ha noen kondomer i lommeboka. Han har med andre ord forberedt seg på tilfeldig sex! Forstår du ikke dette? Du har en kjæreste som er klar for sex med andre. Det er ikke sikkert det har blitt noe på han, men han er i hver fall forberedt! Kjekt å vite når du skal velge hvem du skal gifte deg med!

Kan du ikke fortelle han at du også har begynt å gå med kondomer i håndveska. I tilfelle du skal på byen, firmafest eller på seminar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...