Gå til innhold

Har menn eget "manneforum"


Gjest Nysgjerrigpetra

Anbefalte innlegg

Gjest Thefainter

Jeg begynte her akkurat for å få større kvinneforståelse. Og det har jeg fått. Jeg synes det er et ganske interessant forum, og det er noe sosialt med det å diskutere, som beriker hverdagen. Jeg jobber mye på datamaskin, og det blir litt kjedelig å sitte alene på dataen.

Samma her :jepp:

Før så trodde jeg at dette var et forum for nybakte mødre og alt som foregikk her var baby prat. :gjeiper:

Haha ja, tenkte det samme, men det er jo så mye mer enn det her! Jeg syns det er koselig her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eventyr3

Hva skjedde med "HerreSalongen"?

Velkommen! Her kommer Herresalongen.no - et seriøst nettsted for menn med sans for kvalitet.

Det som skjer med herresalongen.

"et seriøst nettsted for menn med sans for kvalitet."

dette er serious business folkens! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med "HerreSalongen"?

Hva er det?

Ellers finnes det jo et amerikansk forum som heter Askmen. Jeg har kikket litt på det, men kvaliteten forderves av denne pesten som heter sjekkelitteratur, og av heller infantil språkføring. Jeg føler hjernen min krympe for hver eneste syllabel jeg leser. Ikke at KG gir meg motsatt opplevelse da, men her finnes jo opptil flere faste bidragsytere som jeg mistenker er tilnærmet intelligente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herresalongen var Kvinneguidens motstykke i gode gamle dager. Jeg var medlem der, og det var et sprekt forum, med mange morsomme debattanter. Noen manneunderforum, som var dørgende kjedelige for sånne som meg, felger og sylindre gir ikke meg kilingsfornemmelser mellom bena, liksom, men det gjør neppe brllupsforumet her for menn heller... Men også underforum hvor en kunne komme litt under huden på gutta, og prøve å forstå hvordan i all verden dere er skrudd sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herresalongen var Kvinneguidens motstykke i gode gamle dager. Jeg var medlem der, og det var et sprekt forum, med mange morsomme debattanter. Noen manneunderforum, som var dørgende kjedelige for sånne som meg, felger og sylindre gir ikke meg kilingsfornemmelser mellom bena, liksom, men det gjør neppe brllupsforumet her for menn heller... Men også underforum hvor en kunne komme litt under huden på gutta, og prøve å forstå hvordan i all verden dere er skrudd sammen.

Ok, takker. Men bryllypsforumet er jo morsomt å spionere på da, mange gærne kvinnfolk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

http://mann.no.msn.com/

Har ikke noe forum da, men ellers ser dette ganske "manneguiden" ut?

Nice, vi har en seksjon der som heter "babes"!

Der kan vi finne "Babes, sexy damer og modeller"

Mest lest :

20 av de fineste playboydamene

Koreansk gjørmefestival

Frekk fredag: Kroatiske babes

Herlig side da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Hmmm..interessant...jeg vil "under huden " på menn, slik som de kan være her til oss :lur:

Vær forberedt på endel svar/meninger du kanskje vil oppleve som utfordrende............

For øvrig, hyggelig at du vil det, så lenge det skjer med et åpent sinn og husk at vi ikke er som dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...