Gå til innhold

Forelsket etter sex med min første one night stand!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Raindrops

Det er mange jenter på den alderen som er usikre og naive, og som ikke har så mye erfaring. Mange har ingen voksne å betro seg til eller å prate med, og må finne ut av ting på egenhånd.

da kan de ofte gå i "feller" eller bli utnyttet eller havne i dårlige forhold.

Det betyr ikke at man er dum, men at man er uerfaren.

Jeg må si meg enig med kristian her. Selv om man ikke har vært ute for en situasjon selv, så skal det en del til for at man ikke plukker opp en del tips i løpet av ungdomstiden. Som for eksempel at fyren som vil ha deg med hjem fra byen ikke blir forelsket ved første øyekast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener dere med å ikke være så naiv? Folk har jo ONS, er det galt?

Brukte ikke kondom faktisk. Han var veldig redd for at jeg skulle ha noen sykdom, men det har jeg ikke. Så jeg regnet med at han heller ikke hadde det....

Ikke kom hit å si meg at ingen har gjort det uten noen gang!

Folk har ONS ja. Det jeg mente med at du var naiv, gikk jo på at du ble "overasket" over at han ikke ville noe mer og at du tydeligvis svelgte rått alt hva karen sa.

Er du seriøs eller? Det at han var redd du skulle ha sykdommer, det er en god sikkerhet for at han selv ikke har sykdommer? :dåne: For alt du vet har karen HIV (noe han seff ikke trenger å være klar over selv).

Nei, mange har gjort det før deg og noen har blitt sterile av det, andre har fått kjønnsvorter og herpes, noen har fått hepatitt, andre har fått hiv, og noen har ikke fått noen sjukdommer. Du får satse på du hører til sistnevnte gruppe, ellers så hjelper det deg vel lite at "det gikk bra for de andre" ? :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Kristian82, beklager at jeg gikk til angrep på deg, men du har rett. Denne jenta er utrolig naiv da hun ikke ville bruke kondom med en fremmed person, fordi det var 100 ganger bedre uten.

Til TS, best du tester deg for sykdommer. Så får du håpe at denne gutten ikke har ligget med hva som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg så på facen hans at han var en som ikke har hatt mange damer. Han hadde dame, og hadde vært sammen med henne veldig lenge.

Han hadde sex med meg uten kondom fordi jeg hadde fortalt han hele kvelden før at jeg bare har hatt en før han.

99,9 % sikker på at han ikke har noe sykdom. Jeg skal teste meg jeg, og gi svaret ;)

Ellers er ikke poenget i denne posten at jeg ikke brukte kondom.. jeg bare ble litt såret av å se hvor mye han gav faen etterpå.. hadde kanskje ønsket han var en av de få, som faktisk er interessert etterpå også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du være så sikker på at han ikke har noen sykdom, og hvordan klarer du å se på facebook at han ikke har hatt mange damer? haha

Endret av Daniel84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo fortelle han at du ble gravid, kanskje det lærer han at det er dumt å ligge rundt med allt han finner når han har dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Oi, oi, oi.....ubeskyttet sex, også tror du det ikke er noen fare fordi fyren ser lite ettertraktet ut på facebook? Jeg vet om et par unge menn som ikke har hatt mange forhold eller ONS, og som kanskje kan virke litt Viggo venneløs på facebook. Og de har begge HIV.

Tror du at du kan se på folk at de er friske? Og hva med uønsket graviditet? Hjelpes meg. Dette er mye mer alvorlig enn at du blir småforelsket og skuffet etter ONS.

Pass på deg selv og helsa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Jeg så på facen hans at han var en som ikke har hatt mange damer. Han hadde dame, og hadde vært sammen med henne veldig lenge.

Han hadde sex med meg uten kondom fordi jeg hadde fortalt han hele kvelden før at jeg bare har hatt en før han.

99,9 % sikker på at han ikke har noe sykdom. Jeg skal teste meg jeg, og gi svaret ;)

Ellers er ikke poenget i denne posten at jeg ikke brukte kondom.. jeg bare ble litt såret av å se hvor mye han gav faen etterpå.. hadde kanskje ønsket han var en av de få, som faktisk er interessert etterpå også!

Da hadde jeg sendt melding til dama hans rett og slett! De færreste som sjekker opp noen på den måten har noe annet enn sex i tankene. Og enda færre av dem igjen har integritet nok til å behandle "offeret" pent etterpå. Selv om de ikke er interessert i noe mer. Desverre.

En god grunn til aldri å ha sex uten at forholdet er et faktum først! Og det er sant som flere sier her, du må passe bedre på deg selv med hensyn til sykdom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han har dame, ikke er interessert i et forhold men gjerne vil pule også sitter du overrasket tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes trådstarter får unødvendig mye kritikk. Det er ikke lett å forstå denne siden av gutter. At en gutt den ene kvelden kan virke helt oppslukt av deg, men etter sex er null interessert. Selv om jeg er eldre og ikke lar meg "lure" lenger, så forstår jeg fortsatt ikke denne siden av gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Både jeg og flere venninner har vært i denne situasjonen. Det er kjipt, men ONS passer ikke for alle. Så selv om han var kjekk og sjarmerende den kvelden, så var han tydeligvis bare ute etter å tømme laksen sin.. Beste du kan gjøre er å ta en test mot STI's og neste gang du møter en hønk vente til du blir bedre kjent før han får tømme laksen sin i deg. Alle gjør feil, det er en del av det å bli voksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

Han er vel strengt tatt ikke et dustehue bare fordi han ikke ville ha et forhold. Han sa jo tydeligvis i fra om det på forhånd. På en annen side virker det litt scetchy at han først har dame og så er singel.

Jeg sa ikke hart han nødvendigvis var et dustehue :gjeiper: men han kan sikkert blir definert som det siden han har dame og så ligger en en annen fordi han da er singel som du sier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Du er kun forelsket for at han avviser deg.

2. Har han lagt deg til på face? Nei? Tror du har gjør det med alle han puler? Ja. = lite jentevenner på face.

3. Ta det som en erfaring, ta en test, og gå videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladiator

loooooooooool

Folk som tror dem kan bygge seriøse forhold på luft eller i beste fall fyrstikker, må jo få lov til å tro det :D Go go go, se hvor langt du kommer i livet.

ONS er ONS. Du finner ikke noe seriøst der med mindre du ønsker en delvis skadet eller en underutviklet person (sry folks, its the truth and it hurts).

Glem alt du har sett på TV og Film. Riv illusjonene i filler.

Seriøse forhold finner du ingen steder, de dukker opp i en setting den dagen de evt skal dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først hadde jeg sympati med trådstarter.

Etterhvert har jeg begynt å synes at trådstarter bare kan skylde seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei. Kort fortalt: Var ute, fant eg kjempe kjekt kar jeg var sammen med omtrent hele kvelden. Han var skikkelig giret på meg. Holdt rundt meg, masserte, kysset på meg og alt som var. Jeg er 21 år og har aldri før hatt ONS pga kjæreste.

Jeg gjorde "tabben" og hadde sex med denne gutten. Han virket ikke som en player, han sa han bare hadde hatt noen få før meg. Jeg pratet med han en del før vi hadde sex og han sa han hadde dame, men tok det senere tilbake og sa det var slutt mellom dem. Han sa han ikke var ute etter forhold, men alikevell hadde vi sex.

Jeg har aldri før falt for fristelsen å ha ONS, men denne gangen lot jeg meg rive med. Jeg vet jeg ser bra ut, faktisk over gjennomsnittet. Han virket som sagt ikke som en player, så jeg tenkte kanskje han var interessert i noe mer etterpå.

Etter vi hadde sex forsvant han, og prøvde seg faktisk på andre jenter. Jeg pratet med han og han sa han desverre ikke var like keen på meg, som jeg var på han.

Jeg føler jeg har kjærlighetssorg. Det er jo en kjent sak at jenter kan få følelser under sex.

Er det virkelig slik at uansett hvor fin og vakker man er så får ikke gutter føleler etter sex? Han virket totalt uinteressert i meg etterpå, noe jeg syntes var litt merkelig da han bare hadde hatt sex med noen få damer.

Kan noen jenter evt. gutter forklare meg litt hvordan gutter er??

Hvorfor trodde du han var interessert i noe mer når han sa rett ut at han ikke var det?

Og etter dere hadde sex gikk han etter andre jenter? Hvor hadde dere sex da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELL VELL!!!!!!!!!!! TS HER

Nå har han funnet meg på facebook og tatt kontakt med meg. Prater med meg i massevis!!

Im gooood ;)

Men i første omgang skjønner jeg at han bare vil ha en fast en, men harregud vi bor laaangt unna hverandre.

Hvordan kan jeg få denne mannen interessert i noe mer enn sex? Er det mulig da?

Han er virkelig keen på mer i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELL VELL!!!!!!!!!!! TS HER

Nå har han funnet meg på facebook og tatt kontakt med meg. Prater med meg i massevis!!

Im gooood ;)

Men i første omgang skjønner jeg at han bare vil ha en fast en, men harregud vi bor laaangt unna hverandre.

Hvordan kan jeg få denne mannen interessert i noe mer enn sex? Er det mulig da?

Han er virkelig keen på mer i alle fall.

Hadde han ikke dame daaaaaaaaaaa? ufff, gå videre, han vil bare ha seg et ligg innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg få denne mannen interessert i noe mer enn sex? Er det mulig da?

Han er virkelig keen på mer i alle fall.

1. Det kan du ikke. Han har ingen respekt for deg. Det forstår tydeligvis ikke du.

Han har dame, men er likevel villig til å knulle deg, fortsette med dama - antagelig knulle henne også, og så fortsette å ønske å knulle deg. Hvis du ikke forstår hva det betyr om hva han tenker om deg, og hvor mye han verdsetter og respekterer deg, så kan jeg godt forklare det ord for ord - men da kan jeg også bli utestengt fra dette forumet, regner jeg med. Kort forklart: Han ser på deg som en fleshlight. Enkelt og greit. Et kjekt sted å få tømt seg. Eier du ingen selvrespekt? Synes du ikke du er verdt mer enn to tørk fra tørkerullen?

2. Klart han er keen på mer, har man først spist en potetgullbit har man jo lyst på en til. Og her har han jo noen som er villige til å dele det ut gratis, uten å stille noen krav, eller noenting. Han har jo truffet gullåren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...