Gå til innhold

Er det sexy når jenter kjører STOR bil ...?


womenwomen

Anbefalte innlegg

Hva med "gift med elgjeger"?

Kommer aldri til å skje, men kjenner faktisk en del elgjegere, og det er mindretall av dem som kjører "store tøffe biler" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he , synes denne tråden var morsom jeg . Jeg synes jenter som kjører en stor amcar eller SUV eller til og med trailer er tøffe og samtidig ganske sexy. Synes at hvis ei dame kommer kjørende i en stor bil og lukeparkerer i byen eller kjøpesenteret , med letthet er drita tøft å se på .

Jenter med bil interesse og som kjører stor bil er "dame for meg" :-)

Jeg har en bitteliten pick-up på 7,6 meter , 7,3 liters v8 motor og tvillinghjul med 2stk 4,5" chrom eksosrør opp på planet og litt over 60 markeringslys . Hadde ei dame kommet med sånn type bil forbi meg, tror jeg at jeg hadde funnet drømmedama mi :-)

Kort og godt : Stort er bra :-)

Endret av ozzy33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestedamer må ha hestebiler. Hvis du prøver å trekke en hestehenger med en Polo med 1 liters motor, så opplever du å få farlig lite vekt på de styrende forhjulene.

å herre, hadde ikke turt å prøve den kombinasjonen en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bil, men det siste jeg vil tenke på når det gjelder bilkjøp er hva andre kommer til å tenke. Så lenge jeg liker den, og den passer mine behov, så er det nok.

Skjønner veldig godt at menn som er opptatt av bil synes det er spennende med jenter som viser den interessen for å ha en dyr/flott/spesiell bil (og omvendt). Jeg har en stor interesse for hundehold selv, og ser jeg noen komme med en flott boxer, bullmastiff, bulldog eller andre korthårede mastiff-raser (som jeg synes er utrolig vakre og sjarmerende raser), så blir jeg jo selvsagt oppmerksom. Men for min del så er en bil ikke noe mer enn en måte å frakte meg raskt fra A til B, så er ikke spesielt interessert i å tiltrekke oppmerksomhet med noe som bryr meg så lite. Da vil jeg nok heller kjøpe meg en liten "kjerringbil" som ikke koster så mye, og som passer mine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt stor bil med grønne skilt, hadde ikke med økonomi, men behov å gjøre. To seter var mer enn nok, og jeg hadde plass til å få med meg det jeg ønsket. (og unngikk mas om skyss fra folk som ikke har kjørt opp og tror at dem som har bil eeelsker å kjøre andre rundt)

Mye mulig - og interessant. Men nevertheless signaliserer det "jeg har ikke råd til den ordentlige utgaven".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vekk fra seksualitet og seriøst mener jeg:

Damer med stor bil(og evt. luxuriøs som f.eks. X5, XC90 , RR osv.) virker veldig turn-off og "feil" for meg. Du ser at bilen egentlig er "for stor" for mange, og at de ikke håndterer den bra. Store svinger, klundrete parkering osv. Tenker umiddelbart at dette er mannens bil som kona låner på handletur og følker seg stolt.

Sorry, ser ikke bra ut. Men det er meg. Se for eksempel også litt snålt ut når man ser en stor semi-trailer parkert og der spretter ei lita dame med caps ut fra førersetet. Vel, mulig jeg er gammeldags...

Damer passer faktisk best i en liten til normal størrelse på bil.

Men hva i h**** er poenget med å blande inn X5, XC90, RR (regner med du mener Range Rover, og ikke Rolls), Land Cruiser osv i dette med stor bil. Det der er arbeidsbiler, traktorer, lastebiler. Med stor BIL bør man mene biler som S80, S-klasse, 7-serie, A6, A8, Passat, Avensis, Superg osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor i storby og kjører gelendewagen. parkering er null stress. jeg klarer kun lukeparkere med større biler, for da vet jeg hvor jeg har bilen. store biler er HOT!

Amen! Er så lei av myten om at man ikke kan ha stor bil i byen. Det kan man vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er kvinnelig mattelærer og jeg kjører gammel Jaguar. Men håper de ikke bare synes jeg er kul pga bilen. :)

Ti kryss i taket, stjerne i boka, Mg i orden og en gedigen ereksjon er det jeg kan gi det, haha.

Dette er akkurat hva jeg tenner på - jenter i en Jaguar (enten den er ny eller gamel). Keep up the good work!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig - og interessant. Men nevertheless signaliserer det "jeg har ikke råd til den ordentlige utgaven".

i mitt område og min omgangskrets går det mer på "jeg gidder ikke kaste bort masse penger på noe jeg ikke trenger" signalement.

men uansett, jeg kunne ikke gitt mer blanke i hva andre mener om meg og min bil så lenge jeg er fornøyd. tror folk at jeg er en fattigsak som ikke hadde råd til en femseter så får de tro det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt område og min omgangskrets går det mer på "jeg gidder ikke kaste bort masse penger på noe jeg ikke trenger" signalement.

men uansett, jeg kunne ikke gitt mer blanke i hva andre mener om meg og min bil så lenge jeg er fornøyd. tror folk at jeg er en fattigsak som ikke hadde råd til en femseter så får de tro det :sjarmor:

Det er mer at folk tror at du er en fattisak som tror at andre tror at du har råd til en dyr bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amen! Er så lei av myten om at man ikke kan ha stor bil i byen. Det kan man vel!

Det er mye bedre med store biler, for da kan man presse vekk de små ;) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor i storby og kjører gelendewagen.

Geländewagen er jo ikke engang stor annet enn om man måler på vekt. Langutgaven er ca 470 cm, som gjør den kortere enn Passat/Mondeo og en rekke andre populære familiebiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Geländewagen er jo ikke engang stor annet enn om man måler på vekt. Langutgaven er ca 470 cm, som gjør den kortere enn Passat/Mondeo og en rekke andre populære familiebiler.

Men den er jo bred. Og ut fra hva jeg hører er det tykkelsen, og ikke lengden, som er det viktigste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har vi bare en bil, og siden jeg bruker kollektivtrafikk til jobben, er det gubben som eier bilen. Vi har en helt vanlig stasjonsvogn med plass til bikkje baki.

Men når huset er noen lunde nedbetalt, og jeg har penger på bok er drømmen å få en hest som denne :sikle: . *drømme seg bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

det er mye morsommere å kjøre stor bil, enn de kjipe små.

Selv står en X6 øverst etterfulgt av en xc90 og deretter nyeste modellen av Mondeoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror få menn i det hele tatt erigerer på hva slags bil dama kommer med. Personlighet, kropp, ansikt, og slikt er det interessante. Allikevel så er det jo bedre å låne en BMW x3 enn en Toyota Auris, så noen fordeler er det med at dama har fet bil da.

Just det samme som kjæresten min sier.

Ikke at jeg har så fet bil egentlig, men de som får prøve den blir gledelig overrasket og vil kjøre den igjen og igjen... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er jo bred. Og ut fra hva jeg hører er det tykkelsen, og ikke lengden, som er det viktigste :-)

Samme bredde som Audi A4... Har hørt det samme ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mye morsommere å kjøre stor bil, enn de kjipe små.

Selv står en X6 øverst etterfulgt av en xc90 og deretter nyeste modellen av Mondeoen.

Åh, deilige jente, jeg blir kåt allerede... For real!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme bredde som Audi A4... Har hørt det samme ja :-)

Men den er høy - og således tykk i vertikal retning :-)

Vanskelig å argumentere for at G-wagen er liten, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...