Gå til innhold

Veien til å bli foreldre

~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at symptomene stemmer, følger spent med her :) Ha en fin helg!

Takk for fingerkryssing! Det håper jeg og. Jeg har nøyaktig like symptomer som min venninne hadde, så jeg har tatt hardt tak i håpet ;) Ha en flott helg! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende symptomer :)

God helg og ventetid! Vet godt hvor sakte den tiden frem til ikm kan gå...

:klemmer:

Takk takk! :biggrin: Er veldig spennende, og ja.. tiden går veeldig sent! Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme symtomer forje mnd, men var ikke gravid jeg ;) Bare sånn at du vet det ;)

Kan slå feil ut, så ikke bli så skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat samme symtomer forje mnd, men var ikke gravid jeg ;) Bare sånn at du vet det ;)

Kan slå feil ut, så ikke bli så skuffet.

Gledesdreping... :nei:

Hehe, neida, jeg er klar over at det kan slå feil ut, å da er det jo en selvfølge at man blir skuffet. Men det å gå å håpe er da en del av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp jepp, nå nærmer det seg testdagen.

Er litt usikker på om jeg skal teste den 10. Desember, som er den dagen jeg har regnet ut selv, men det er altså 14 dager etter 26. November. Men det kan være at jeg hadde EL den 24, og det betyr at jeg evt. ville testet poitivt allerede på onsdag.. hehe :fnise: Det er vel best å vente til 10. Desember :sjenert::) Om morgningen :) Da må den vel slå ut positivt om det er en liten spire i magen vel?

Samboer skulle absolutt ha meg til å teste denne helga også, så det ble testing på lørdag. Selvfølgelig var den også negativ ;) Men jeg har fortsatt håp :) En bh-str. opp, vonde bryster og menssmerter i magen i over 1 uke.. Det er jo ikke normalt, ikke her vertfall! :) Kryss fingrene for meg!! :sjenert: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Etter det jeg har lest i de her prøvedagbøkene kan en positiv test være en svakt tydelig strek også. Har dessverre ingen erfaring med det selv :sjenert: Krysser fingrene for dere! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledesdreping... :nei:

Hehe, neida, jeg er klar over at det kan slå feil ut, å da er det jo en selvfølge at man blir skuffet. Men det å gå å håpe er da en del av det ;)

Unnskyld, var ikke meningen å drepe gleden din :(

Krysser selvsagt fingrene for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir mistenksom med de symptomene :) og for en søt samboer du har som er så ivrig. Ripsymannen viser ikke fullt så stor interesse, men blir jo glad den dagen det blir positivt. Men jeg syns det er så søtt når mannen nesten er enda ivrigere.

krysser fingrene for dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andemor: Ja, dette er utrolig spennende! Håper det blir en test med enten to streker eller et kryss! :biggrin:

Lizzie88: Det går helt fint, jeg bare tullet litt. Klart man må ha håpet oppe, men forberede seg på at ikke alt alltid går som man vil :)

Plutseliten: Nei, nå er det ikke lenge igjen! Er så spent, tiden går seent! ;)

Ripsy: Ja, det er kjempe kjekt med en ivrig mann, håper bare ikke han gir opp om det ikke skulle være en liten spire i magen enda :)

Nå er det 4 dager igjen til testing! Ser det står 2 på tickeren, men det er av 28 dagers syklus, og jeg har 30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det onsdag idag.. er ikke lenge igjen før jeg kan teste.

Men kjenner jeg har veldig menssmerter i rygge og mage i dag, så er litt redd for at mensen kommer og at det ikke blir no vits i å teste :tristbla: Kan ikke tenke meg noen annen grunn til at jeg skulle ha så vondt i dag enn at TR kommer hjem fra sydentur :sjenert: Det er nok ikke bare luft i magen dette her... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så kom tante rød tidlig hjem fra sydenferie! Nå er jeg lei og har vondt i magen og ryggen.. Men.. neste måned! ;)

Beregnet termindato: 14.09.2011

Barnet ble til: 22.12.2010(termindato)

Du er i uke: 1

Du er i måned: 1

Antall svangerskapsuker og –dager: 0 uker 0 dager

Antall dager igjen til fødselen: 280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, det var synd. Men da får dere bare være tålmodige, og prøve igjen :klemmer:

Ja, det var skikkelig synd. Skal aldri kjenne etter på symptomene før jeg har positiv test tror jeg! Hehe :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var synd :klemmer:

men som du selv sier: "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!"

kanskje tanta di har lyst til å være med tanta mi på jordomseiling like vel? Hun har ikke dratt enda, så får håpe januar blir måneden med positiv test for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er så skuffende når TR kommer altså. Synes du har fin holdning jeg, som venter i spenning til tross for at du vet at du kan bli skuffet. Og som ser framover når det ikke gikk akkurat denne gangen.

Lykke til neste PP! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...