Gå til innhold

Hvilken type jenter er sammen med utlendinger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De jentene kan sannelig min hatt også godt finne på å bli sammen med hvite gutter. De bare hiver seg etter Gutt, Type Vulgær, uansett farge, for like barn leker jo best. Jeg kan ikke si jeg kjenner noen eksemplarer av Jente, Type Vulgær, Farge Faketan personlig lenger (åh så godt det er å være ferdig med videregående forlengst), men jeg ser dem jo henge ved Vaterlandsundergangen ved Oslo City, da...

Helt klart! Han må byttes ut umiddelbart. Skamme seg, skulle han!

Yes, jeg skal umiddelbart dumpe ham. Kanskje jeg heller kan sende et frierbrev til Mohyeldeen Mohammad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter med dårlig selvtillit og lavt selvbilde, som tror de ikke kan få bedre? Mange tidligere mobbeofre som er sammen med utlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter med dårlig selvtillit og lavt selvbilde, som tror de ikke kan få bedre? Mange tidligere mobbeofre som er sammen med utlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en utlending, og jeg har så fryyyyktelig dårlig selvbilde! Tror ikke jeg kan få meg noe annet, så da måtte jeg bare ta til takke med en afrikaner. Tror jeg, som deg Vampen, har funnet meg en afrikaner som ikke virker. Han er jo akkurat som alle andre menn! bare mye bedre selvsagt, siden jeg valgte ham :gjeiper:

Ja, du finner nok noen stereotypier, hvor unge jenter blir sammen med innvadrere av ulike grunner, men kom ikke her og fortell meg hvordan jeg er fordi jeg har valgt en fra et annet land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en utlending, og jeg har så fryyyyktelig dårlig selvbilde! Tror ikke jeg kan få meg noe annet, så da måtte jeg bare ta til takke med en afrikaner. Tror jeg, som deg Vampen, har funnet meg en afrikaner som ikke virker. Han er jo akkurat som alle andre menn! bare mye bedre selvsagt, siden jeg valgte ham :gjeiper:

Ja, du finner nok noen stereotypier, hvor unge jenter blir sammen med innvadrere av ulike grunner, men kom ikke her og fortell meg hvordan jeg er fordi jeg har valgt en fra et annet land.

Neida, men dette er skråblikk og generaliseringer, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men dette er skråblikk og generaliseringer, er det ikke?

Burde kanskje heller hett "ekle og dumme fordommer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Det første jeg tenkte var:

Jenter med dreads er ofte sammen med afrikanske menn som dyrker, selger og røyker varierende former for marihuana.

Jeg har selvfølgelig lagt merke til disse jentene (og guttene) som tråden orginalt handlet om også. De blonde, lubne jentene ar ofte følge med de "kule" guttene med mørk hud og rånebil. De sitter ut enfor kjøpesenterne og røyker prince og bøffer sykler på kveldene. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, jeg har vært sammen med min nordafrikanske araber i noen år nå.Så langt har han ikke slått meg, ikke sagt at jeg må respektere ham, ikke sagt at jeg må kutte ut venner (verken menn eller kvinner), ikke sagt eller ønsket at jeg må gå med hijab, ikke sagt at jeg skal holde meg hjemme, ikke lugget meg og ikke voldtatt meg.. Hva har vi gjort galt? Har jeg funnet en araber som ikke virker?

hoho den var god. Nei jeg tror han bare later som han er araber, det er det vettu. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke innlegget heller handlet om hvilke type jenter som er med disse råne gutta som bare står og henger osv.. for det er maaange norske gutter som også er sånn. henger på bensinst. hele kvelden , nettopp fått førerkortet og kjører til bensinen er tom. Så dette er jo uavhengig av hvor de er fra.

disse guttene er litt fjortiss etter min mening, så jeg tror de trekker til seg fjortis jenter.

vi snakker om folk i alder av 16- max 20 nå?? ingen eldre gjør sånne ting...

men hvis diskusjonen skulle gå over til hvorfor noen kunne vært med de fæle utlendingene så må jeg bare si at ikke alle er så fæle, tvert i mot sjarmerende, hyggelige og gode mennesker. Ikke alle. Det er ikke alle norske menn heller. Men noen. MEN IKKE ALLE!!!!!!!!!!!!!! i denne verden er vi en stor familie, døm folk som personer istedenfor, ikke pga. hudfarge nasjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...