Gå til innhold

Hvilken type jenter er sammen med utlendinger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Legger denne her, fordi det handler om generalisering! Ja, jeg vet "alle kan forelske seg i hvem som helst" og at utlendinger også betyr svensker osv. Men det jeg snakker om her er den typiske utlendingen. Gjerne fra Tyrkia. Sånne som henger i store gjenger ut forbi kjøpesentere. Stereotypen. Dere henger med?

Jeg har lagt merke til at disse tiltrekker seg en spesiell type jenter.

Bleika, blondt hår. Gjerne mindre pene ansikt, gjemt bak mye og grell sminke. Noen kg for mye på kroppen og gjerne litt lave. Ikke særlig pene, men typisk litt sånn billig-sexy-look som utlendinggutter liker. Stramme klær, tupert hår. Fjortislook- og oppførsel. Litt vulgære og overkule

De har gjerne litt lav selvtillitt, som faller for alle komplimentene. Utlendinger gir flere, men falskere komplimenter til jenter.

Grunnen til at jeg drar opp dette er at den ene venninna mi ble nettopp sammen med en fyr da hun var på ferie i Tyrkia. Og søstera hennes fikk nettopp barn med en fyr fra samme land. (alenemor nå, bombe!). Tilfeldig? Neppe...

Hva tenker dere når jeg sier "hvilken type jenter er sammen med utlendinggutter?"

Og jeg gjentar, dette er ikke ment rasistisk på noen som helst måte! Jeg kunne like gjerne spurt "hviken type menn blir sammen med asiatiske jenter?", "hvilken type jenter blir sammen med svenske partygutter". Stereotypen folkens, stereotypen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger denne her, fordi det handler om generalisering! Ja, jeg vet "alle kan forelske seg i hvem som helst" og at utlendinger også betyr svensker osv. Men det jeg snakker om her er den typiske utlendingen. Gjerne fra Tyrkia. Sånne som henger i store gjenger ut forbi kjøpesentere. Stereotypen. Dere henger med?

Jeg har lagt merke til at disse tiltrekker seg en spesiell type jenter.

Bleika, blondt hår. Gjerne mindre pene ansikt, gjemt bak mye og grell sminke. Noen kg for mye på kroppen og gjerne litt lave. Ikke særlig pene, men typisk litt sånn billig-sexy-look som utlendinggutter liker. Stramme klær, tupert hår. Fjortislook- og oppførsel. Litt vulgære og overkule

De har gjerne litt lav selvtillitt, som faller for alle komplimentene. Utlendinger gir flere, men falskere komplimenter til jenter.

Grunnen til at jeg drar opp dette er at den ene venninna mi ble nettopp sammen med en fyr da hun var på ferie i Tyrkia. Og søstera hennes fikk nettopp barn med en fyr fra samme land. (alenemor nå, bombe!). Tilfeldig? Neppe...

Hva tenker dere når jeg sier "hvilken type jenter er sammen med utlendinggutter?"

Og jeg gjentar, dette er ikke ment rasistisk på noen som helst måte! Jeg kunne like gjerne spurt "hviken type menn blir sammen med asiatiske jenter?", "hvilken type jenter blir sammen med svenske partygutter". Stereotypen folkens, stereotypen!

Hvilke typer gutter blir sammen med utlendinger da? Eller er det slik at det kun er jenter som er sammen med utlendinger?

Altså at det er en form for jenteunderskudd i praksis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke typer gutter blir sammen med utlendinger da? Eller er det slik at det kun er jenter som er sammen med utlendinger?

Altså at det er en form for jenteunderskudd i praksis?

Svært få norske gutter blir sammen med utlendingjenter ift jenter som blir sammen med utlendinggutter.

Men vi kan godt diskutere det også:) Kanskje i en annen tråd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært få norske gutter blir sammen med utlendingjenter ift jenter som blir sammen med utlendinggutter.

Men vi kan godt diskutere det også:) Kanskje i en annen tråd da.

Så da er det jo et stort jenteunderskudd da med de konsekvensene det får. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri datet utlendinger. Har ikke noe til overs for dem på den biten. Finnes snille og gode utlendinger også, men ikke for meg på date nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det jo et stort jenteunderskudd da med de konsekvensene det får. :)

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv vært sammen md en utlending. ( riktig nok ikke ihenhold tildin stereotype) Og jeg var LANGT ifra platinablod, overgrodd sminke i trynet etc. Men jeg tror det er mye som du seir, de gir komplimenter ( til de som trenger det) Jeg lærte fort kan man si! Men vær forsiktig, ikke dra alle under en kam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slo meg var oslo city og inngangen til byporten.Det finner du de mennene som sjekker damer der også er det de som faller for dem de er slik du beskriver dem.

Så seffølgelig finnes det andre typer utleninger som tiltrekker seg andre typer jenter.

Akkuratt som mange Stygge,feite,ekle norske menn tiltrekkes av asiatiske bitte bitte små damer...

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noe av det samme, men i tillegg ser jeg ofte at utenlandske menn er sammen med de mindre pene, mindre smarte og overvektige jentene med ufikse klær og pistrete hår. De jentene som ikke er 'bra nok' for Ola Nordmann, er det altså utlendingene som tar. Disse jentene er nok glad til for at noen overhode vil ha dem. Den jevne nordmann, vil jo bare ha slanke, perfekte jenter med bra utdannelse... :filer:

De stygge, halvgamle, bortskjemte, skitne og feite mennene, kjøper seg brud i Thailand når de innser at norske jenter ikke vil ha dem, eller lar seg diktere og dominere av en stygg, ekkel og feit mannsgris.

Ja, sånn går nå dagene... :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Svært få norske gutter blir sammen med utlendingjenter ift jenter som blir sammen med utlendinggutter.

Men vi kan godt diskutere det også:) Kanskje i en annen tråd da.

Det har jo noe med at de utenlandske jentene gjerne har strenge foreldre som ikke lar de bli sammen med noen andre enn gutter fra samme religion og kultur. Spurte en pakistansk jente her om dagen hvorfor hun ikke kunne gi slipp på de pakistanske guttene på skolen og heller gikk etter de norske guttene, og da sa hun "Men... jeg får ikke lov." Og det er åpenbart at hun foretrekker vennlige, norske gutter fremfor de utenlandske jævlene som ser på tenåringsjenter som bruk og kastvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk som ikke vet sitt eget beste.

Første måned:

"Ja, jeg har hørt at mange fra Marokko slår, men ikke min Mohammad, han er såååå snill. Det er bare rasister som sier at de slår."

Tredje måned:

"Mohammad synes jeg må respektere han litt mer, og det er helt greit for det er jo hans kultur. Derfor unngår jeg kontakt med mine mannlige venner."

Sjette måned:

"Nå som jeg er gravid sier Mohammad jeg må gå med skaut, og det synes jeg er helt greit."

Tolvte måned:

"Han ville jeg skulle slutte å jobbe og være hjemme med barnet. Det ville ikke jeg. Plutselig ble han helt vill, slo meg og rev meg i håret. Så kastet han meg ned på gulvet og voldtok meg."

Velkommen til krisesenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jaja.. Jeg kjenner ganske mange mennesker som er i "flerkulturelle" forhold, meg selv inkludert. Ingen av de, verken damene eller partneren, passer inn i den beskrivelsen som kommer frem i denne tråden. Jeg tror faktisk ikke engang jeg har møtt denne stereotypen siden jeg var fjortis, og noen av de "kule jentene" hang sammen med de lokale tyrkiske guttene. Her skal det sies at disse jentene i dag har slått seg til ro med norske menn.. De jeg kjenner som har møtt en utenlandsk partner i voksen alder er en helt annen type. De er faktisk såpass forskjellige at jeg ikke klarer å generalisere eller peke på noen spesielle fellestrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnfolk som ikke vet sitt eget beste.

Første måned:

"Ja, jeg har hørt at mange fra Marokko slår, men ikke min Mohammad, han er såååå snill. Det er bare rasister som sier at de slår."

Tredje måned:

"Mohammad synes jeg må respektere han litt mer, og det er helt greit for det er jo hans kultur. Derfor unngår jeg kontakt med mine mannlige venner."

Sjette måned:

"Nå som jeg er gravid sier Mohammad jeg må gå med skaut, og det synes jeg er helt greit."

Tolvte måned:

"Han ville jeg skulle slutte å jobbe og være hjemme med barnet. Det ville ikke jeg. Plutselig ble han helt vill, slo meg og rev meg i håret. Så kastet han meg ned på gulvet og voldtok meg."

Velkommen til krisesenteret.

Huff da, jeg har vært sammen med min nordafrikanske araber i noen år nå.Så langt har han ikke slått meg, ikke sagt at jeg må respektere ham, ikke sagt at jeg må kutte ut venner (verken menn eller kvinner), ikke sagt eller ønsket at jeg må gå med hijab, ikke sagt at jeg skal holde meg hjemme, ikke lugget meg og ikke voldtatt meg.. Hva har vi gjort galt? Har jeg funnet en araber som ikke virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noe av det samme, men i tillegg ser jeg ofte at utenlandske menn er sammen med de mindre pene, mindre smarte og overvektige jentene med ufikse klær og pistrete hår. De jentene som ikke er 'bra nok' for Ola Nordmann, er det altså utlendingene som tar. Disse jentene er nok glad til for at noen overhode vil ha dem. Den jevne nordmann, vil jo bare ha slanke, perfekte jenter med bra utdannelse... :filer:

De stygge, halvgamle, bortskjemte, skitne og feite mennene, kjøper seg brud i Thailand når de innser at norske jenter ikke vil ha dem, eller lar seg diktere og dominere av en stygg, ekkel og feit mannsgris.

Ja, sånn går nå dagene... :regn:

Hehe, jaggu.. Ingen av damene jeg kjenner har hatt problemer med å få seg norske menn. Hva er det som får deg til å tro at Ola Nordmann er så hard to get? Om du tar en titt ut av vinduet, så finner du sikkert nok av mindre attraktive nordmenn med norsk partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jentene kan sannelig min hatt også godt finne på å bli sammen med hvite gutter. De bare hiver seg etter Gutt, Type Vulgær, uansett farge, for like barn leker jo best. Jeg kan ikke si jeg kjenner noen eksemplarer av Jente, Type Vulgær, Farge Faketan personlig lenger (åh så godt det er å være ferdig med videregående forlengst), men jeg ser dem jo henge ved Vaterlandsundergangen ved Oslo City, da...

Har jeg funnet en araber som ikke virker?

Helt klart! Han må byttes ut umiddelbart. Skamme seg, skulle han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm... Med hederlige unntak ser jeg også for meg den fjortisaktige (uansett faktisk alder) jenta med hjemmebleket hår. Men faktum er at jeg har ikke peiling! Jeg har nok denne stereotypiske tanken fordi det er disse som er synlige. Akkurat som det er de purunge thailandske damene med ekle, gamle norske menn som er mest synlige. Så når jeg får tenkt meg litt om, må jeg svare at jeg er rimelig sikker på at jenter som er sammen med utlendinger er totalt forskjellige og umulig å sette i bås, akkurat som at det finnes mange eksempler på oppegående, kjekke og fine norske menn som tilfeldigvis ble glad i en dame fra østen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, jaja.. Jeg kjenner ganske mange mennesker som er i "flerkulturelle" forhold, meg selv inkludert. Ingen av de, verken damene eller partneren, passer inn i den beskrivelsen som kommer frem i denne tråden. Jeg tror faktisk ikke engang jeg har møtt denne stereotypen siden jeg var fjortis, og noen av de "kule jentene" hang sammen med de lokale tyrkiske guttene. Her skal det sies at disse jentene i dag har slått seg til ro med norske menn.. De jeg kjenner som har møtt en utenlandsk partner i voksen alder er en helt annen type. De er faktisk såpass forskjellige at jeg ikke klarer å generalisere eller peke på noen spesielle fellestrekk.

Signerer denne. Er sammen med en utlending, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært få norske gutter blir sammen med utlendingjenter ift jenter som blir sammen med utlendinggutter.

Kilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at min lille by har omtrent blitt støvsuget for jenter med blondt hår, når det kommer mørke gutter hit. Både tradisjonelt pene og mindre pene jenter. Veldig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...