Plutseliten Skrevet 11. november 2010 #61 Del Skrevet 11. november 2010 Ånei så leit Sender deg mange ... Dette var trist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. november 2010 #62 Del Skrevet 12. november 2010 uffa, så leit. Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. november 2010 #63 Del Skrevet 12. november 2010 Det var veldig trist å lese! Håper det går bra med deg etter forholdene, og at en ny spire sitter snart igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 13. november 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 13. november 2010 Takk for varmende klemmer og medfølelse. Det går relativt greit med meg. Det kom mange tårer på torsdag og det føltes for jævlig, men jeg har overraskende fort funnet en ro som gjør at ting går greit. På neste forsøk skal spiren sitte. Det er fortsatt trist og vemodig såklart, men jeg lever som normalt. Har litt blødninger, men kun som en svak menstruasjon, ikke noen styrtblødning. Men det kommer vel etterhvert? Eller hender det at noen bare blør litt over tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. november 2010 #65 Del Skrevet 15. november 2010 Da jeg mistet (SA) blødde jeg faktisk mye mindre enn ved vanlig mens, så det er ikke sikker du får noen styrtblødning. Jeg mistet i uke 5 da. Godt at høre at det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 18. november 2010 #66 Del Skrevet 18. november 2010 Tusler innom for å gi deg en .. Hvordan går det med deg om dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 26. november 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 26. november 2010 Tusler innom for å gi deg en .. Hvordan går det med deg om dagene? Så koselig at du stakk innom! Det går bedre nå. Jeg blør fortsatt, og har gjort det i to uker nå. Har vært hos gynekologen nylig og fått konstatert at aborten har gått riktig for seg, om man kan si det sånn. Så nå gjenstår kun en ny blodprøve om 2-3 uker for å sjekke at hcg-nivået har sunket dit det skal. Etter neste menstruasjon kan vi prøve igjen. Det har vært en del tårer, men alt i alt har påkjenningen vært mindre enn fryktet. For å se det positive i det så var det jo aldri snakk om et foster i utvikling. Jeg er litt usikker på om det aldri var noe foster i det hele tatt, eller om utviklingen bare stoppet på et veldig tidlig tidspunkt. I allefall, vi så aldri noe hjerte som banket, så aldri noe til et foster i det hele tatt. Det gjorde nok tapet lettere. Nå er det på en måte "bare" håpet/drømmen vi mistet, ikke et barn. Litt vanskelig å sette ord på, men jeg tror det er veldig mye verre når man har sett den lille på UL og fått et forhold til spiren. Nå skal vi kose oss med adventstid, jul og nyttår, og så blir det antakelig ny prøving på nyåret. Håper det blir resultater raskt da. Og kanskje er jeg snart klar til å ta en runde i andres dagbøker her. Jeg har ikke helt klart å ta del i andres glede eller sorg i det siste, men det er forhåpentligvis i endring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 27. november 2010 #68 Del Skrevet 27. november 2010 Håper spiren sitter på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. november 2010 #69 Del Skrevet 29. november 2010 Håper på en gledelig nyhet på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 29. november 2010 #70 Del Skrevet 29. november 2010 Hei hei! Her vil jeg følge med. Fint å finne noen som ikke har kommet aaaaaltfor langt i prøvingen, sånn at jeg må bla gjennom 60 sider. MEN, så utrolig leit å høre om din SA! Krysser fingrene for at dere får god-nyheter på nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 31. desember 2010 Sånn, da er første menstruasjon etter SA unnagjort. Så nå er det bare å sette igang med øving og prøving. Satser på at 2011 blir et bra år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2011 #72 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Vi har nettopp bestemt oss for å bli prøvere, så da må jeg gjøre meg litt kjent i prøverdagbøkene Så trist at det ikke gikk bra for dere sist Satser på at spiren sitter raskt igjen nå på nyåret og at det går bra denne gangen! Endret 2. januar 2011 av Lilywhite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #73 Del Skrevet 2. januar 2011 Koselig med besøk, Pinkyh og Lilywhite! Jeg er veldig gira på at det skal gå bra denne gangen. Gynekologen sa at man ofte blir raskt gravid etter en SA (kanskje kroppen er i babylagingsmodus?), og at det ikke var noen grunn til å tro annet enn at det skal gå bra på neste forsøk. Så vi er optimister. Jeg har til og med regnet ut at dersom vi lykkes denne gangen så blir det baby i månedsskiftet september/oktober. For å ta ting i riktig rekkefølge her: Forventet EL er ca. 8. januar. IKM 22. januar. Godt nyttår til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. januar 2011 #74 Del Skrevet 2. januar 2011 Masse lykke til denne PP. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #75 Del Skrevet 3. januar 2011 Masse lykke til denne PP. Takk mocci Vi er i hvertfall flinke med prøvingen, der sliter vi ikke i det hele tatt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 3. januar 2011 #76 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei! Trist å lese om det du har vært igjennom nå. Lykke til med neste PP og krysser fingrene for at den sitter som et skudd denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #77 Del Skrevet 4. januar 2011 Hei! Trist å lese om det du har vært igjennom nå. Lykke til med neste PP og krysser fingrene for at den sitter som et skudd denne gangen. Takk, arven1 Ja, vi satser på full klaff på første forsøk. Er lov å være optimistisk! :gjeiper: Jeg har forresten en teori om hva som gjør at mange ofte blir raskt gravide etter SA. I desember da jeg hadde min første EL etter SA oppdaget jeg for første gang EL-slim, det har jeg aldri hatt før, i hvertfall ikke så tydelig at jeg har oppdaget det. Jeg var ikke helt sikker på hva det var engang før jeg nå er rundt EL igjen og ser det samme på nytt. Kanskje et eller annet ved graviditeten har utløst en større produksjon av EL-slim? Og såvidt jeg kan forstå av det jeg leser så er dette en bra ting. Krysser fingre og er superoptimistiske. 2011 skal bli et herlig år! Håper mange her kan glede seg over gode nyheter i det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. januar 2011 #78 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk, arven1 Ja, vi satser på full klaff på første forsøk. Er lov å være optimistisk! :gjeiper: Jeg har forresten en teori om hva som gjør at mange ofte blir raskt gravide etter SA. I desember da jeg hadde min første EL etter SA oppdaget jeg for første gang EL-slim, det har jeg aldri hatt før, i hvertfall ikke så tydelig at jeg har oppdaget det. Jeg var ikke helt sikker på hva det var engang før jeg nå er rundt EL igjen og ser det samme på nytt. Kanskje et eller annet ved graviditeten har utløst en større produksjon av EL-slim? Og såvidt jeg kan forstå av det jeg leser så er dette en bra ting. Krysser fingre og er superoptimistiske. 2011 skal bli et herlig år! Håper mange her kan glede seg over gode nyheter i det nye året. Håper EL-slim er et positivt tegn Jeg la aldri merke til det før jeg sluttet på p-pillene (altså, jeg merket det aldri før jeg begynte på p-pillene er kanskje mer riktig å si), men det er jo 7 år siden, så godt mulig jeg har hatt det før uten å huske det... Jeg synes det var litt vanskelig å sjekke livmortappen i begynnelsen, men nå har jeg kontroll på det også tror jeg, forrige syklus greide jeg hvertfall å kjenne at jeg hadde EL før jeg tok EL-test Tar du EL-test eller temper? Jeg krysser fingrene for at det blir full klaff denne syklusen og at spiren holder seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 7. januar 2011 #79 Del Skrevet 7. januar 2011 Rart det du sier om SA og å lettere bli gravid etterpå. Mamma hadde nemlig en SA rett før hun unnfanget meg og det samme skjedde da hun unnfanget broren min. Så kanskje det har noe i seg dette med at kroppen går i gravidmodus? Uansett, lykke til med denne syklusen, og krysser fingrene for at spiren sitter! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babydrøm Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #80 Del Skrevet 21. januar 2011 Optimisme, EL-slim og jevnlig sengekos hjalp ikke. Mensen kom i går. Syklusen var bare på 26 dager denne gangen, pleier å være på 28. Men 26 dager har hendt før, så det var tatt med i beregningen av EL. Helgarderer oss i de tider sånn at det skal passe greit enten syklusen er 26 eller 28 dager. Så da er det bare å satse på februar. Neste EL er 1. eller 3. februar, og IKM 15. eller 17. februar. En av datoene i perioden rundt IKM er veldig spesiell for meg, så det hadde ikke vært så dumt å ta en positiv test den dagen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå