Gå til innhold

Babydrømmen lever


Babydrøm

Anbefalte innlegg

Huff, så dumt at den ikke satt denne gangen :angry: Dumme tanta :slåss:

Da er det bare til å krysse fingrene for at den sitter som en skudd nesten mnd. Heier på februar :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå den teite tanta altså, hun vet virkelig ikke å kjenne sin besøkelsestid.

Masse lykke til neste PP! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trist å lese om SAen din :tristbla: men godt å lese at dere er i full gang igjen. Prøver å følge deg litt jeg, siden vi er ganske like når det gjelder EL og IKM :) Fikk mensen 20. januar, tre dager for "seint", så neste IKM er ca 18. februar i følge mensdagboken på telefonen :) Denne mnd temper jeg for å være sikker på at jeg faktisk har EL, sånt må til med ustabile sykluser :gjeiper:

Håper februar er mnd for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble ingen prøving på oss denne gangen. Jeg har vært nedsyltet i influensa eller noe tilsvarende, så sengekos har ikke akkurat vært veldig fristende for noen av oss. ;)

Her er det bare å smøre seg med tålmodighet ja. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så var det ny prøveperiode og ny forkjølelse. Er det mulig??? Denne gangen var det samboerns tur først, og så meg et par dager etterpå. Vi rakk akkurat såvidt å ha litt sengekos to dager før EL, og så var det stopp pga snørr og feber. Kanskje var den ene gangen akkurat det vi trengte? Sjansene er vel små, men vi følger spent med likevel. :popcorn:

EL 1. mars. IKM 15. mars.

Endret av Babydrøm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

IKM i går, negativ test i dag. Jeg stirra hardt på testpinnen i håp om å tvinge fram et positivt resultat, men det funka ikke gitt. Sjekka pinnen en halv time etterpå også for å være helt på den sikre siden, men ingen tegn til strek i testfeltet.

Er ikke vant til at mensen er forsinka, så forhåpningene var store i dag. Hm. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kom mensen i dag. Flere dager forsinket. Kan ikke huske sist jeg opplevde det. Enten må det være mange år siden, eller så har jeg elendig hukommelse.

Jeg har tenkt litt på at det kan ha vært en kjempetidlig abort. Har hørt det kan føre til forsinket menstruasjon.

Så får vi satse på april da. :sengekos:

EL 3. april og IKM 17. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Neida, ble ingen april-spire heller. Mai da, det må vel være en bra måned?

EL ca. 30. april, IKM ca. 14. mai.

Får se det positive i det. Slipper å være tung og gravid midt på varmeste sommeren, kan reise på ferie med god samvittighet og slipper at barnet blir yngst i klassen (som det kanskje ville vært om det ble født i desember). Jada, her klamrer man seg til halmstrå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...