Gå til innhold

Hva ønsker du deg IKKE?


Gjest Lykkeliky

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliky

Hva ønsker du deg absolut IKKE til jul?

Jeg kan jo begynne:

-hjemmelagede lys og såper

-julepynt fra Plantasjen

-pyntesaker fra Nille

-billig sengetøy med de styggeste farger/mønstre, lurer noen ganger på hva disse som lager dette mønstret/fargekombinasjon tenker på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

For et ekstremt luksusproblem du legger fram her..

Du burde heller sette pris på gavene du får, for det viser faktisk at mennesker der ute tenker på deg og vil deg vel.

Jeg har selvfølgelig et par "Jah... den var jo kjempefin.. Eh.. Tusen takk tante.. he-he-he.."-øyeblikk i løpet av julaften jeg også, det er naturlig. Enkelte gaver blir også bytta. Men det ville aldri falt meg inn å sette opp en liste over ting jeg ikke vil ha.

Makan :)

Endret av Kevlarsjäl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger.

Syntes absolutt ikke det passer seg å gi penger til jul. Det er det eneste jeg absolutt ikke vil ha til jul. Ellers setter jeg pris på det meste, selv om jeg bytter to bøker og et forkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

For et ekstremt luksusproblem du legger fram her..

Du burde heller sette pris på gavene du får, for det viser faktisk at mennesker der ute tenker på deg og vil deg vel.

Jeg har selvfølgelig et par "Jah... den var jo kjempefin.. Eh.. Tusen takk tante.. he-he-he.."-øyeblikk i løpet av julaften jeg også, det er naturlig. Enkelte gaver blir også bytta. Men det ville aldri falt meg inn å sette opp en liste over ting jeg ikke vil ha.

Makan :)

Dette er jo faktisk IKKE en liste jeg deler ut til folk da, haha!! Luksusproblem eller ei, hva så????? Og det at jeg burde sette pris på gavene jeg får, jeg gjør det til en viss grad, da jeg ser at gaven faktisk er litt gjennomtenkt. Da svigerinna gir hele slekta en fantastisk stygg nisse-sak fra plantasjen er ikke det fordi hun tenker på MEG, det er fordi det er enkelt for henne å plukke med seg ti stygge, billige nisser og gi til hele slekta! Hun fikk forøvrig ett kjede hun kommenterte en gang vi var ute og handlet (mange måneder før jul). Det er slikt jeg liker å gjøre, da vet du at det blir satt pris på!

Endret av Lykkeliky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Jeg ønsker meg ikke shabby-chic-pynt.

Jeg ønsker meg heller ikke håndklær og sengetøy, og det er ikke fordi jeg er kresen på utseendet, prisen eller merker, men fordi vi har mer enn nok av dette i skapet allerede.

Jeg blåser en lang marsj i hvor julepynt og annet er kjøpt bare jeg liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke ser vitsen i å gi JULEPYNT i julegave, når jula praktisk talt er over i det man pakker opp gaver? :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker meg ikke shabby-chic-pynt.

Jeg ønsker meg heller ikke håndklær og sengetøy, og det er ikke fordi jeg er kresen på utseendet, prisen eller merker, men fordi vi har mer enn nok av dette i skapet allerede.

Jeg blåser en lang marsj i hvor julepynt og annet er kjøpt bare jeg liker det!

Her i hus tyter det og håndkler og sengetøy ut av skapene!

Jeg blir stort sett glad for det meste jeg får av gaver, og heldigvis i vår familie er ikke jula en gavebombe. Ungene får jo selvfølgelig en del, men oss voksne blir det mindre til, noe jeg synes er helt strålende egentlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke ser vitsen i å gi JULEPYNT i julegave, når jula praktisk talt er over i det man pakker opp gaver? :eeeh:

Er heeelt enig. Får alltid noe julepynt på julaften =/

Ønsker meg ikke julepynt eller sokker til jul. Heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke ha pynteting og nips.

Er konstant blakk, men penger er ikke koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julepynt ønsker jeg meg ikke. Får det hvert år, selv om at jeg og samboer er borte hele julen og kommer hjem første nyttårsdag. Ergo pynter vi ikke til jul og når vi kommer hjem å åpner nisser og julelysstaker er jo julen likevel over. Hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke at penger skal bli gitt i mitt navn til et eller annet veldedig prosjekt giveren brenner for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier egentlig alltid å være veldig fornøyd med gavene, og synes vi får mye brukbart :) Men jeg må si meg litt enig i billig sengetøy og dårlige håndklær - det er supert å få sengetøy og håndklær i gave, men ikke så mye vits hvis kvaliteten er dårligere enn det vi kunne tenke oss å skifte ut (og vi er ikke så snobbete synes jeg, vi har mye fra ikea, kid osv, men når mønsteret er stygt og trekket er i et annet mål enn vi kan bruke..) :sjenert: Pyntegjenstander bør en også være litt forsiktig med å gi, og sterktduftende såper av ymse slag.

Men blir heller ikke skuffa når jeg får noe jeg ikke ønsket meg, tross alt er jeg voksen og vet at de som gir meg gaver gjør det i aller beste mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg ønsker meg ikke krangel og stress (hehe). Av de mer materielle tingene blir jeg glad for alt. Likevel håper jeg at folk ikke gir meg pyntegjenstander.. Har loftet hjemme fullt, og får jo ikke brukt alle, selv om jeg bytter de ut. Folk burde også la være og gi med snop og sjokolade, sånn kondismessig sett :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemmelagde ting..er det værste jeg får,går rett i søpla

Borsett fra det som barna har lagd da.

-sengklær

-klær

-smykker

-håndkle

-pynteting

-julepynt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er enig med julepynt-gavene. Det er jo bare dumt å få.. Den skjønner jeg ikke vitsen med. Ellers blir jeg glad for alt - har heldigvis ikke dette "luksusproblemet" med at jeg har en liste over ting jeg IKKE vil ha. Det er jeg glad for, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir fornøyd med det jeg får, men om jeg kan velge vil jeg helst ikke få dette:

- Sengetøy

- Gardiner

- Duker

- Pyntegjenstander

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg absolutt ikke sengetøy, pyntegjenstander, håndkler eller penger. Eller noe som ser ut til å ikke være no særlig gjennomtenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Jeg er egentlig fornøyd med det jeg får, men det er enkelte ting som jeg helst ikke vil ha. Jeg har ei vennine som lager hjemmelagde gaver som virkelig ikke passer inn i det som jeg har i huset mitt, eller smaken min. Har bl.a fått et servise som kan brukes til servering av tapas, som hun har malt litt spesielle strek-figurer på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...