Gå til innhold

En Hel Landsby Forsvunnet i Kina


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nyheten har sirkulert sakte men har nå nådd Yahoo news på kinesisk:

http://news.cn.yahoo.com/ypen/20101013/47282.html

Kort forklart klokken 4 på natta 13 oktober forsvant en hel landsby med innbyggere helt sporløst forsvunnet sa rykter som senere ble bekreftet av kinesiske journalister

Det kryr av Militært personell der

Det blir meldt om ufoer i området men det nevnes også et kjernefysisk anlegg ligger i nærheten

Yahoo artikkelen ser ut til å ha utelukket ufoer men det finner du her

http://ufoxh.com/showtopic-5809.aspx

Google translate kan brukes som oversetter.

HVa enn som har skjedd om det er Ufo eller Kjernefysisk Ulykke så må denne nyheten bli bedre kjent , Kina prøver å lekke lokk på nyheten

Hvordan kan en hel By forsvinne ?

Må ha vært en voldsom Atomeksplosjon der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tviler sterkt på at Kina kan holde noe sånnt hemmelig ovenfor land som USA, UK, Frankrike, Russland, Japan, etc, etc. Hadde det skjedd noe er jeg rimelig sikker vi får vite om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom denne historien kun er å finne på konspirasjonssider og ufo-sider .. og VGD.. så tenker jeg vi kan ta den med en klype salt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom denne historien kun er å finne på konspirasjonssider og ufo-sider .. og VGD.. så tenker jeg vi kan ta den med en klype salt. :fnise:

Eller kanskje en spade? En skuffe?

Det er på ingen måte umulig at en landsby forsvinner, f.eks pga ras eller flom. Men ufo-relaterte landbyforsvinninger, neppe.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snålt. har ikke funnet noen opdateringer, så er sikkert bøff. skulle tro det ble dekket av nyhetene vist det var en realitet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...