Gå til innhold

Mannfolk på trening(og kvinner)


Gjest madde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Nope. Aldri opplevd, selv om jeg trener ganske mye. Men merker jeg blir mer aggressiv om det teller. Får lyst å slå noen ned! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Aldri opplevd, selv om jeg trener ganske mye. Men merker jeg blir mer aggressiv om det teller. Får lyst å slå noen ned! :gjeiper:

Da trener du hardt nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Idamarte

Nei, blir ikke kåt av trening i seg selv, og heller ikke av eventuelle kjekkaser i nærheten. Går heller aldri på trening for å ta meg ut, og bryr meg iallfall ikke om sminke. (Men tenk så hyggelig om noen skulle finne på å se på meg fordi de syntes jeg så bra ut :fnise:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest birry93

Faktisk har jeg begynt å bli litt kåt av trening den siste tiden, men det er kun når jeg løper, da lar jeg den skitne fantasien min få fritt spillerom, så da er det ikke løpingen som er skyld i at jeg puster tungt, for å si det sånn. :rodmer: Smaker ekstra godt med en lang dusj da. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

hmmmm.....så det er derfor endel jenter er så stæsja med sexy treningsklær og masse make up når de er på trening;) kanskje eg må bytte ut swix skibuksa og den vide tekniske toppen med noe trangt og lite...og sjølsagt uten truse...kanskje eg skal kutte ut sportsbh som skivser flatt og gå over til wonderbra og?? ;)

I utgangspunktet er vel ingen treningsklær sexy, men heller hvordan de sitter på. Og du påpeker at mange bruker "masse" makeup på trening? Det kan jo ha noe å gjøre med at de enten har vært på skole eller jobb først, eller til og med begge deler som er mitt tilfelle. Jeg gidder ikke å vaske av meg sminken bare fordi noen skulle reagere at jeg har sminke på, på trening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

I utgangspunktet er vel ingen treningsklær sexy, men heller hvordan de sitter på. Og du påpeker at mange bruker "masse" makeup på trening? Det kan jo ha noe å gjøre med at de enten har vært på skole eller jobb først, eller til og med begge deler som er mitt tilfelle. Jeg gidder ikke å vaske av meg sminken bare fordi noen skulle reagere at jeg har sminke på, på trening.

Samme her. Orker vel faen ikke å fjerne sminken før trening. Er jo nesten like mye arbeid som å legge den på! :gjeiper:

Man dusjer jo uansett etter trening, så da blir sminke og svette fjernet samtidig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Det hender stadig at jeg blir kåt under trening, men kun når jeg trener sammen med typen. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh, snakker om BULLSHIT, liksom kle på seg haremsbukser slik at ikke menn skal se på kroppen deres.

Herregud for noen fjortisser dere er, hva FAEN er galt med å kikke litt?

Gjeng med naut ass... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er da vel helt naturlig å se på bra kropper når man er og trener. Ser ikke noe galt i å bli pirret av dette.

Merker også at jeg blir litt småkåt etter trening. Det er i settingen hard trening der jeg blir skikkelig svett. Da er jeg kjempefornøyd med megselv og innsatsen min, og humøret stiger betraktelig. Da kan det vanke noe ekstra på gubben om han er tilgjengelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charella

Jeg blir som regel ikke kåt av å trene. Men jeg pleier å bli sint! Hvor det blir av alle lykkehormonene som visstnok skal komme vet ikke jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Da jeg hovedsaklig trener svømming, så er jeg helt utslitt etter trening. Ville mest sannsynlig sovnet av under sex :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, og er egentlig ikke så veldig fan av at mennesker kommer til treningsstudio for å stirre på kropper og sitte der litt sånnhalvkåte og sikle.

Jeg foretrekker at folk kler på seg med nok klær, gjør treningsøkten sin, og går hjem. Treningsstudio burde handle om helse, ikke forfengelighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt frustrert

Jenter burde la være i trene i tigths! Er forbanna irriterende når en prøver å trene og så kommer det det ei lekker jente, noe som fører til ståtiss enkelte ganger. Har blitt sittende ganske lenge for å si det slik, selv om jeg har prøvd å fokusere på alt annet og sett ned i bakken.

Dere jenter burde tenke dere om før dere tar på tightsen på et senter fult av gutter! Er ikke gøy å få stå på et treningssenter, spesielt ikke når det er mange folk og kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...