Gå til innhold

Mannfolk på trening(og kvinner)


Gjest madde

Anbefalte innlegg

Gjest birry93

Blir ikka akkurat kåt, men jeg synes trening er veldig deilig, og når jeg har maks puls, så får jeg et slags "kick". :jepp:

Men jeg har hørt om flere som blir det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, fokuserer på treningen, ikke sex:o

Ekkelt å tenke på at gutter tenner på jenter i tights. Selv har jeg veldig fin og ganske stor sprettrumpe, men ignorerer at gutter kanskje ser på:s

Trener hver dag i en gruppe med flest gutter. Tenk om de pleier å se...:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll
Trener hver dag i en gruppe med flest gutter. Tenk om de pleier å se...:s

Det kan jeg garantere deg at de gjør. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha......vet ikke helt om jeg likte helt at jeg dumpet innom denne tråden.....

han fått komplimenter for ben oppigjennom(lange og slanke eller noe), og når jeg er på trening legger jeg merke til at langt flere gutter kikker bort enn ellers i livet mitt.

har også reagert på at jeg nok slett ikke er alles "cup of tea" og blir igrunnen litt overrasket.

unge, eldre, kan hende jeg innbiller meg noe av det - men de kikker hen...

og med tanke på at jeg bruker trange løpebukser(eller; tights som dere visst kaller det) så vet jeg jo den sannsynlige grunnen....... :ler:

merker jeg skal ta ryggøvelser på benk mot veggen og ikke salen, nå, ja....haha....

men jeg innrømmer jo at blikket tar noen omveier for mitt vedkommende også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg garantere deg at de gjør. :gjeiper:

Æsj:p

*slutte på idrettsstudiet*

Jeg har faktisk aldri merket noe, men jeg er passe fjern:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baardsen

At noen jenter synes det er ekkelt at gutter ser på dere i treningsstudio er jeg ganske sikker på gjelder mindretallet. Min erfaring er heller at jentene smiler et litt lurt smil tilbake :) Vi ser da bare fordi vi liker det vi ser! At vi ser på det vi liker best er bare naturlig. Det er faktisk et kompliment. Men stirring er selvsagt plagsomt, såpass skjønner jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At noen jenter synes det er ekkelt at gutter ser på dere i treningsstudio er jeg ganske sikker på gjelder mindretallet. Min erfaring er heller at jentene smiler et litt lurt smil tilbake :) Vi ser da bare fordi vi liker det vi ser! At vi ser på det vi liker best er bare naturlig. Det er faktisk et kompliment. Men stirring er selvsagt plagsomt, såpass skjønner jeg også.

det vi sier oppfattes ekkelt for noen av oss, er jo at det blir stirret på spesifikke kroppsdeler som jeg aldri hadde tenkt videre over at mannfolk glodde på på treningssenter.

Jeg synes bare det er hyggelig å få blikk-kontakt, og smiler og prater lett med folk på treningssenteret, men det er når de ser meg i øya, ikke de som stirrer meg mellom beina når jeg ligger og trener magemuskler.

Vet ikke jeg, hvor mange av jentene som bruker tights/løpebukser som faktisk TENKER over at gutta stirrer på forhøyningen mellom beina deres når de ligger på benken og trener..... det kan godt hende flesteparten av jentene synes det er digg å bli stirret på nedentil av fremmede menn, men selv blir jeg veldig glad i vide bukser kjenner jeg... underlivet mitt er faktisk bare for min utvalgte, og er ikke ment å være til skue for gud og hvermann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baardsen

Her ble det mye stirring,hvis du leser litt nøye så vil du se at det eneste jeg skrev om stirring var at jeg skjønte at det var plagsomt. Stirring opplever jeg som sykt uansett hvor blikket låser seg. Poenget er at gutter flest liker å se jenter som er flotte og som kler seg slik at vi får se hvor flotte de er. Kledd i tights ser vi det meste og nyter det. Tights på jenter er hverken vulgært eller billig, det er fint, jenter kler det. Når vi ser på helheten er det dessverre enkelte kroppsdeler som fanger større oppmerksomhet enn andre, uten at vi behøver å stirre.

At du fremstiller det slik at jeg har påstått at "flesteparten av jentene synes det er digg å bli stirret på nedentil av fremmede menn" er bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Kan ikke skjønne at kvinner som går med kroppstrange tights tror noe annet enn at menn vil stirre. Det ser jo veldig interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det mye stirring,hvis du leser litt nøye så vil du se at det eneste jeg skrev om stirring var at jeg skjønte at det var plagsomt. Stirring opplever jeg som sykt uansett hvor blikket låser seg. Poenget er at gutter flest liker å se jenter som er flotte og som kler seg slik at vi får se hvor flotte de er. Kledd i tights ser vi det meste og nyter det. Tights på jenter er hverken vulgært eller billig, det er fint, jenter kler det. Når vi ser på helheten er det dessverre enkelte kroppsdeler som fanger større oppmerksomhet enn andre, uten at vi behøver å stirre.

At du fremstiller det slik at jeg har påstått at "flesteparten av jentene synes det er digg å bli stirret på nedentil av fremmede menn" er bare tåpelig.

det har tidligere i tråden vært snakket om i ganske detalj hva menn kikker på hos kvinner i tights/løpebukser, om dere kaller det å kikke på forhøyningen mellom bena hennes, eller stirre på underlivet hennes.... vel, for meg liker jeg ikke veldig godt at fremmede menn titter meg mellom beina uansett hva de kaller det.

og jeg skrev også det at kan godt hende mange jenter synes det er stas at fremmede menn titter på kroppen deres, selv synes jeg ikke det, og går dermed ikke i tights på trening.

Jeg tror også at noen av kvinnene som bruker det, hovedsakelig bruker det fordi det er ettersittende tights/løpebukser som er det man stort sett får lettest tak i når man handler treningstøy, og jeg innbiller meg faktisk at mange av dem aldri engang har tenkt tanken på at det medfører at mennene på treningssenteret titter både her og der og nyter synet av rumper, biter seg merke i underbuksebruk, opphøyninger mellom beina etc etc.

kan godt hende jeg tar feil, bare så det er sagt. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Det ser jo veldig interessant ut.

Ja, ytterst interessant. Nesten så man får lyst til å pirke borti det med pinsett og få det analysert :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen jenter synes det er ekkelt at gutter ser på dere i treningsstudio er jeg ganske sikker på gjelder mindretallet. Min erfaring er heller at jentene smiler et litt lurt smil tilbake :) Vi ser da bare fordi vi liker det vi ser! At vi ser på det vi liker best er bare naturlig. Det er faktisk et kompliment. Men stirring er selvsagt plagsomt, såpass skjønner jeg også.

Jeg er ikke så heterofil at det gjør noe, men jeg kan virkelig ikke tenke meg at de heller(som gruppe; man vil alltid finne unntak)liker at fremmede menn(som de gjerne slett ikke har noen seksuell interesse av: Det er veldig langt fra flertallet en kunne tenke seg å ha sex med, og at personer en overhodet ikke tenner på ser på en på en seksuell måte...Vel, det er ikke et høydepunkt for mitt vedkommende i alle fall(og ja, jeg er godt kjent med problemstillingen som sådan(dog ikke i forbindelse med trening), da(og det er med en overhengende fare for å fremstå som arrogant at jeg sier dette)ikke kan sies ¨ha utseendet mot meg, for ¨si det slik, og jeg misliker det på det sterkeste, selv om jeg er klar over at det ville vært enda verre å bli ansett som stygg og uattraktiv). Hvorfor skulle man like at en man ikke er interessert i, som for så vidt like gjerne kan være rene "grisen"(ha meg unnskyldt for anvendelsen av et ladet uttrykk her; jeg kunne ikke dy meg), ser på en på seksuelt vis? For mitt vedkommende er det i alle fall en grunn til at jeg aldri går i veldig utringete topper, lårkorte skjørt e.l., og den kan relateres til nettopp dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så sto jeg å trente stangroing(bøyd fremover)

Det var en relativt kjekk ung mann som satt to meter bak meg og holdt på med skulderpress i smithmaskin.

Vi har et speil der nemlig-så jeg kunne SE at fyren bak meg satt å stirret på rumpa mi mens jeg utførte repsa mine( ikke rart egentlig-ræva var jo bokstavelig talt rett opp i trynet hans)

Da jeg var ferdig så snudde jeg meg-så rett på ham..han smilte litt forsiktig til meg..

Må innrømme at jeg ble litt kåt av tanken på at han kikket på rumpa mi.hehee:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Det var en gang for noen år siden at det holdt på å gå for meg under trening. Dette var dog første og siste gang jeg prøvde Aerobic, og siden man er nødt til å se på instruktøren hele tiden under en slik time, og hun i dette tilfellet hadde en perfekt kropp dekket av stramme trenings tights og en liten topp, så blir det vanskelig for en stakkars mannsgris. :gjeiper:

Men bare av å trene? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm.....så det er derfor endel jenter er så stæsja med sexy treningsklær og masse make up når de er på trening;) kanskje eg må bytte ut swix skibuksa og den vide tekniske toppen med noe trangt og lite...og sjølsagt uten truse...kanskje eg skal kutte ut sportsbh som skivser flatt og gå over til wonderbra og?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hmmmm.....så det er derfor endel jenter er så stæsja med sexy treningsklær og masse make up når de er på trening;) kanskje eg må bytte ut swix skibuksa og den vide tekniske toppen med noe trangt og lite...og sjølsagt uten truse...kanskje eg skal kutte ut sportsbh som skivser flatt og gå over til wonderbra og?? ;)

Wonderbra på trening.. Da hadde folk rundt fått seg en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får krympetiss under og like etter trening. Men det tar ikke så altfor langt tid før kåtheten sprer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...