Gå til innhold

Mannfolk på trening(og kvinner)


Gjest madde

Anbefalte innlegg

Kanskje et dumt spm,men jeg lurer på om dere både kvinner og menn blir sykt kåte etter en hard treningsøkt?

Jeg merker at jeg(jeg er ei jente på 26år) blir kåt underveis i treningen-spes hvis det står en lekker mann og trener i nærheten.Har jo lyst å bare dra fyren med meg inn på et toalett å gi gass..men det er jo bare en fantasi..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke det hele tatt. Ikke rett etter og heller ikke på kvelden.

20 minutter er uansett ikke en hard treningsøkt(tatt fra artikkele i db).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir først og fremst i godt humør av trening. Men blir megakåt dersom det er noen jenter der som har tighte klær. Dere jenter har jo som oftest noen fantastiske lår i tights..spesielt hvis ei jente ligger på ryggen på benken koster jeg på meg en ekstra liten titt på den lille forhøyningen mellom lårene..!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening gjør meg glad, dersom jeg ser ei jente i tights blir jeg enda mer glad! Dere har som oftest utrolig fine lår som ikke akkurat blir noe mindre deilige i tights! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Nice to know, skal ta med meg det som inspirasjon neste gang jeg besøker treningstudioet. Med flust av damer i kroppsnært treningstøy blir økta morsommere nå kjenner jeg :nigo:

For min egen del: Er altfor sliten etter en treningsøkt til å bli kåt der og da. Noen timer etterpå derimot .......... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Nei, jeg blir utslitt og har mest lyst til å falle rett i horisontalen. Uten annet selskap enn sofaen og et pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Ingenting er som å se en deilig kvinne iført tights ingen truse som feks sitter foran deg på en treningsykkel og vrikke frem og tilbake på rumpa Mmmmmmm det er så godt at jeg kunne tenke meg å gå rett på etter en slik trening å bare slikke Mmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 32

Ingenting er vel bedre en å se en deilig kvinne sitte foran deg på en argometersykkel iført stram tights, vrikke frem og tilbake å bli skikkelig våt, Mmmmmmmmm det er digg da får jeg lyst til å slikke kan du si Mmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg kjenner jeg får mer motivasjon for å fortsette å bruke mine store haremsbukser på trening, da jeg faktisk synes det er litt ekkelt å tenke på at fremmede mannfolk sitter og stirrer på forhøyninger mellom bena på jenter og har lyst å hoppe på dem og kjøre i vei....

Jeg blir ikke kåt av trening, jeg trener stort sett minimum 2 timer aktiv/intens trening når jeg først holder på, og sørger for å tømme meg med energi så godt jeg kan, og da blir det igrunnen bare velbehag og sofasløving som er eneste behovet jeg føler etterpå.

Det plager meg ikke om andre blir kåte av å trene, men jeg kjenner at jeg ikke har noe behov for at intime deler av kroppen min blir sett på med kåte øyne på treningssenteret.... det ville gjort meg ufokusert tror jeg, og jeg liker å ha full fokus.

Jeg ser da alltids lekre menn, og liker å snakke med folk mellom slagene, men jeg er visst blitt for kjedelig, for jeg tenker ikke sex. Jeg kan nok tenke "mhmm... han kunne vært hyggelig å komme i prat med (det er noen KJEKKE karer der...), men jeg enser ikke underlivet deres eller slike ting, det er ikke først og fremst seksuellt når jeg legger merke til noen.

men jeg har sett blikkene til noen herrer ja, når det ligger jenter i tights og trener mage.... det forsterker bare mitt ønske om vide bukser som ikke viser noe i den forstand. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: jeg kjenner jeg får mer motivasjon for å fortsette å bruke mine store haremsbukser på trening, da jeg faktisk synes det er litt ekkelt å tenke på at fremmede mannfolk sitter og stirrer på forhøyninger mellom bena på jenter og har lyst å hoppe på dem og kjøre i vei....

Jeg blir ikke kåt av trening, jeg trener stort sett minimum 2 timer aktiv/intens trening når jeg først holder på, og sørger for å tømme meg med energi så godt jeg kan, og da blir det igrunnen bare velbehag og sofasløving som er eneste behovet jeg føler etterpå.

Det plager meg ikke om andre blir kåte av å trene, men jeg kjenner at jeg ikke har noe behov for at intime deler av kroppen min blir sett på med kåte øyne på treningssenteret.... det ville gjort meg ufokusert tror jeg, og jeg liker å ha full fokus.

Jeg ser da alltids lekre menn, og liker å snakke med folk mellom slagene, men jeg er visst blitt for kjedelig, for jeg tenker ikke sex. Jeg kan nok tenke "mhmm... han kunne vært hyggelig å komme i prat med (det er noen KJEKKE karer der...), men jeg enser ikke underlivet deres eller slike ting, det er ikke først og fremst seksuellt når jeg legger merke til noen.

men jeg har sett blikkene til noen herrer ja, når det ligger jenter i tights og trener mage.... det forsterker bare mitt ønske om vide bukser som ikke viser noe i den forstand. :ler:

Det blir haremsbukser og annet løstsittende tøy her også fra nu av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: jeg kjenner jeg får mer motivasjon for å fortsette å bruke mine store haremsbukser på trening, da jeg faktisk synes det er litt ekkelt å tenke på at fremmede mannfolk sitter og stirrer på forhøyninger mellom bena på jenter og har lyst å hoppe på dem og kjøre i vei....

Signerer. Bortsett ifra at jeg ikke bare synes det er litt, men veldig ekkelt å tenke på. Og nei, heg blir overhodet ikke kåt av å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..

Vel,jeg har en treningskompis som hjelper meg av og til når jeg trener hard styrketrening,og mens han gjør sine sett og puster og peser (ikke sånn teit og høylytt)litt så kjenner jeg at jeg tenner øyeblikkelig..helt rart..hehe

Dette er en fyr jeg overhodet ikke kunne tenkt meg da,men når han står der og lager mannelyder så kjenner jeg at jeg blir..ja kåt..

er noe med sterke menn...blir så j*** tent av det!

Jeg blir som oftest veldig "høy" etter ei treningsøkt,spes etter styrketrening.Da har jeg sexlyst i flere timer etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En skriveleif Madde stram tights bruker du det, liker du at menn ser på deg med sultent blikk

tror ingen liker pervoer som stirrer. Denne tråden betyr ikke at du kan gå til ditt lokale treningsstudio og "get your creep on".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig ikke så veldig kåt av å trene. Men jeg får veldig mye energi etterpå og blir jeg da møtt av en kjekk mann som sier at jeg er sexy i den treningstightsen når jeg kommer hjem så tenner jeg ganske raskt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kåt etter trening, kanskje litt mer kåt i dagene etter en økt også. Så at det å trene er bra for sexlysten det er sikkert og visst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...