AnonymBruker Skrevet 13. juli 2014 #901 Del Skrevet 13. juli 2014 Åh ja, så det finnes mennesker som kjøper OPI på kicks, det lurte jeg nemlig på. Hvem gidder liksom å betale 159 kroner for noe man kan få for 6$.. Prøv her www.rosi.no/brands/nicole-by-opi/ Masse forskjellige farger. Anonymous poster hash: c5861...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 13. juli 2014 #902 Del Skrevet 13. juli 2014 Jeg har på denne nå. Hatt på i 13 dager nå, og først begynt å chippe nå. Jeg jobber i en klesbutikk, så bruker hendene mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 14. juli 2014 #903 Del Skrevet 14. juli 2014 Jeg har på denne nå. Hatt på i 13 dager nå, og først begynt å chippe nå. Jeg jobber i en klesbutikk, så bruker hendene mye. Gellack - er ikke det sånn man må tørke under UV-lampe? Funker sånne hjemmesett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 14. juli 2014 #904 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Gellack - er ikke det sånn man må tørke under UV-lampe? Funker sånne hjemmesett? Var det ikke denne som skal bli bannlyst pga allergiske reaksjoner? fant bare en svensk link, men mener å ha lest det på en norsk nettside ogsåhttp://www.suzannes.se/2014/07/lakemedelsverket-stoppar-depends-gellack/#.U8OcRrQ4VqY Her. Er visst bare i Sverige den er bannlyst http://www.minmote.no/#!/artikkel/23246004/depends-gele-neglelakk-forbys-i-sverige-selges-i-norge Endret 14. juli 2014 av Sobril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 14. juli 2014 #905 Del Skrevet 14. juli 2014 Essie - Playa Del Platinum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 14. juli 2014 #906 Del Skrevet 14. juli 2014 Essie, mojito madness <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 14. juli 2014 #907 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Var det ikke denne som skal bli bannlyst pga allergiske reaksjoner? fant bare en svensk link, men mener å ha lest det på en norsk nettside ogsåhttp://www.suzannes.se/2014/07/lakemedelsverket-stoppar-depends-gellack/#.U8OcRrQ4VqY Her. Er visst bare i Sverige den er bannlyst http://www.minmote.no/#!/artikkel/23246004/depends-gele-neglelakk-forbys-i-sverige-selges-i-norge Stemmer det ja. Men i Norge har de ikke fått særlig med klager på at noen har reagert allergisk. Så de vil ikke gjøre like drastiske tiltak som i Sverige. Bruker denne selv, og eeeelsker den. Har ikke hatt sterkere negler enn nå på 6år. Jobber i bhg, og vasker hendene sikkert 100 ganger om dagen, så de blir sprø og knekker fort. Nå sitter lakken i ca.14dager, og så fyller jeg bare på nede ved neglebåndene ettersom de vokser. Buffer da ned det øverste laget med klar lakk, legger ny farge over, og så klarlakk. Så er jeg god for nye 14.dager. Er litt jobb å bytte farge, og legge fra bunnen av. Men går fortere for hver gang. Blir det slutt på salg fra depend, så blir det fra ebay på meg:) Ser at de som har fått reaksjoner har fått på finger tuppene, og noen på neglebånd. Står i bruksanvisningen at det viktig at lakk fjernes herfra før man putter fingrene under uv lampen. Lakken skal tross alt på neglene ikke fingertuppene. Endret 14. juli 2014 av MissPierce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 14. juli 2014 #908 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Oriflame Crimson(klår raud). Fin flaske i litt retro design. Endret 14. juli 2014 av Raptuza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adele Skrevet 14. juli 2014 #909 Del Skrevet 14. juli 2014 Gellack - er ikke det sånn man må tørke under UV-lampe? Funker sånne hjemmesett? Må tørkes under lampe ja. Tørker fort, og holder lenge. Jeg er veldig fornøyd med mitt hjemmesett. Stemmer det ja. Men i Norge har de ikke fått særlig med klager på at noen har reagert allergisk. Så de vil ikke gjøre like drastiske tiltak som i Sverige. Bruker denne selv, og eeeelsker den. Har ikke hatt sterkere negler enn nå på 6år. Jobber i bhg, og vasker hendene sikkert 100 ganger om dagen, så de blir sprø og knekker fort. Nå sitter lakken i ca.14dager, og så fyller jeg bare på nede ved neglebåndene ettersom de vokser. Buffer da ned det øverste laget med klar lakk, legger ny farge over, og så klarlakk. Så er jeg god for nye 14.dager. Er litt jobb å bytte farge, og legge fra bunnen av. Men går fortere for hver gang. Blir det slutt på salg fra depend, så blir det fra ebay på meg:) Ser at de som har fått reaksjoner har fått på finger tuppene, og noen på neglebånd. Står i bruksanvisningen at det viktig at lakk fjernes herfra før man putter fingrene under uv lampen. Lakken skal tross alt på neglene ikke fingertuppene. Svensker kan jo ikke å lakke negler. Halvparten havner jo utenfor. Og kan tydeligvis ikke lese bruksanvisninger heller, for det står flere steder der at det MÅ fjernes før herding. De lakkene du kjøper på ebay, deler du de med meg? Er så usikker på hva som er bra og ikke på bukta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 14. juli 2014 #910 Del Skrevet 14. juli 2014 Må tørkes under lampe ja. Tørker fort, og holder lenge. Jeg er veldig fornøyd med mitt hjemmesett. Svensker kan jo ikke å lakke negler. Halvparten havner jo utenfor. Og kan tydeligvis ikke lese bruksanvisninger heller, for det står flere steder der at det MÅ fjernes før herding. De lakkene du kjøper på ebay, deler du de med meg? Er så usikker på hva som er bra og ikke på bukta. Virker tydeligvis ikke som at de klarer det nei. Står jo veldig tydelig i bruksanvisningen. Står også tydelig at fjerning av lakken ikke er anbefalt før etter en viss tid. Da den vil sitte hardt. Skal gjøre det vist det kommer til det. Har ikke bestilt derfra enda, for kom over den fra deepend her. Men ei venninne har bestilt en del derifra, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecee Skrevet 16. juli 2014 #911 Del Skrevet 16. juli 2014 Oransje neglelakk fra claire's! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 16. juli 2014 #912 Del Skrevet 16. juli 2014 China Glaze shocking pink. Fant den endelig på H&M for en tid tilbake, tror den kostet en hundrings. Men ble dritskuffa da jeg så hvor "chalky" og ujevnt den legger seg, selv med tre strøk påført veldig fint og nøye. Kul farge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heaux Skrevet 17. juli 2014 #913 Del Skrevet 17. juli 2014 Essie Fiji. Men i kveld skal jeg bytte til Essie Go Ginza eller Essie Romper Room. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 17. juli 2014 #914 Del Skrevet 17. juli 2014 Dior nummer 777! Superfin mørk fuschia-farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. juli 2014 #915 Del Skrevet 17. juli 2014 Isadora Wonder Nail i 601 creamy nude. Ikke imponert, to strøk og den er fremdeles ikke helt bra. Men fargen er den perfekte nude for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 19. juli 2014 #916 Del Skrevet 19. juli 2014 Essie lovie dovie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 19. juli 2014 #917 Del Skrevet 19. juli 2014 Isadora - Bronze Patina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 19. juli 2014 #918 Del Skrevet 19. juli 2014 OPI - A Grape Fit med en lilla holo-glitterlakk fra H&M over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 19. juli 2014 #919 Del Skrevet 19. juli 2014 OPI My very first knockwurst med Essie A cut above på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 19. juli 2014 #920 Del Skrevet 19. juli 2014 Maling...lady sense 40, farge: refleksjon. Kostet 498,- for 3 liter :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå