Gå til innhold

Hva har du på neglene nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh ja, så det finnes mennesker som kjøper OPI på kicks, det lurte jeg nemlig på. :fnise: Hvem gidder liksom å betale 159 kroner for noe man kan få for 6$..

Prøv her www.rosi.no/brands/nicole-by-opi/

Masse forskjellige farger.

Anonymous poster hash: c5861...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har på denne nå. Hatt på i 13 dager nå, og først begynt å chippe nå. Jeg jobber i en klesbutikk, så bruker hendene mye.

36735.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på denne nå. Hatt på i 13 dager nå, og først begynt å chippe nå. Jeg jobber i en klesbutikk, så bruker hendene mye.

36735.jpg

Gellack - er ikke det sånn man må tørke under UV-lampe? Funker sånne hjemmesett? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Gellack - er ikke det sånn man må tørke under UV-lampe? Funker sånne hjemmesett? :)

Var det ikke denne som skal bli bannlyst pga allergiske reaksjoner?

fant bare en svensk link, men mener å ha lest det på en norsk nettside også

http://www.suzannes.se/2014/07/lakemedelsverket-stoppar-depends-gellack/#.U8OcRrQ4VqY

Her. Er visst bare i Sverige den er bannlyst http://www.minmote.no/#!/artikkel/23246004/depends-gele-neglelakk-forbys-i-sverige-selges-i-norge

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke denne som skal bli bannlyst pga allergiske reaksjoner?

fant bare en svensk link, men mener å ha lest det på en norsk nettside ogsåhttp://www.suzannes.se/2014/07/lakemedelsverket-stoppar-depends-gellack/#.U8OcRrQ4VqY

Her. Er visst bare i Sverige den er bannlyst http://www.minmote.no/#!/artikkel/23246004/depends-gele-neglelakk-forbys-i-sverige-selges-i-norge

Stemmer det ja.

Men i Norge har de ikke fått særlig med klager på at noen har reagert allergisk. Så de vil ikke gjøre like drastiske tiltak som i Sverige.

Bruker denne selv, og eeeelsker den.

Har ikke hatt sterkere negler enn nå på 6år. Jobber i bhg, og vasker hendene sikkert 100 ganger om dagen, så de blir sprø og knekker fort.

Nå sitter lakken i ca.14dager, og så fyller jeg bare på nede ved neglebåndene ettersom de vokser.

Buffer da ned det øverste laget med klar lakk, legger ny farge over, og så klarlakk. Så er jeg god for nye 14.dager.

Er litt jobb å bytte farge, og legge fra bunnen av. Men går fortere for hver gang.

Blir det slutt på salg fra depend, så blir det fra ebay på meg:)

Ser at de som har fått reaksjoner har fått på finger tuppene, og noen på neglebånd.

Står i bruksanvisningen at det viktig at lakk fjernes herfra før man putter fingrene under uv lampen.

Lakken skal tross alt på neglene ikke fingertuppene.

Endret av MissPierce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tørkes under lampe ja. Tørker fort, og holder lenge. Jeg er veldig fornøyd med mitt hjemmesett.

Stemmer det ja.

Men i Norge har de ikke fått særlig med klager på at noen har reagert allergisk. Så de vil ikke gjøre like drastiske tiltak som i Sverige.

Bruker denne selv, og eeeelsker den.

Har ikke hatt sterkere negler enn nå på 6år. Jobber i bhg, og vasker hendene sikkert 100 ganger om dagen, så de blir sprø og knekker fort.

Nå sitter lakken i ca.14dager, og så fyller jeg bare på nede ved neglebåndene ettersom de vokser.

Buffer da ned det øverste laget med klar lakk, legger ny farge over, og så klarlakk. Så er jeg god for nye 14.dager.

Er litt jobb å bytte farge, og legge fra bunnen av. Men går fortere for hver gang.

Blir det slutt på salg fra depend, så blir det fra ebay på meg:)

Ser at de som har fått reaksjoner har fått på finger tuppene, og noen på neglebånd.

Står i bruksanvisningen at det viktig at lakk fjernes herfra før man putter fingrene under uv lampen.

Lakken skal tross alt på neglene ikke fingertuppene.

Svensker kan jo ikke å lakke negler. Halvparten havner jo utenfor. Og kan tydeligvis ikke lese bruksanvisninger heller, for det står flere steder der at det MÅ fjernes før herding.

De lakkene du kjøper på ebay, deler du de med meg? Er så usikker på hva som er bra og ikke på bukta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tørkes under lampe ja. Tørker fort, og holder lenge. Jeg er veldig fornøyd med mitt hjemmesett.

Svensker kan jo ikke å lakke negler. Halvparten havner jo utenfor. Og kan tydeligvis ikke lese bruksanvisninger heller, for det står flere steder der at det MÅ fjernes før herding.

De lakkene du kjøper på ebay, deler du de med meg? Er så usikker på hva som er bra og ikke på bukta.

Virker tydeligvis ikke som at de klarer det nei. Står jo veldig tydelig i bruksanvisningen.

Står også tydelig at fjerning av lakken ikke er anbefalt før etter en viss tid. Da den vil sitte hardt.

Skal gjøre det vist det kommer til det. Har ikke bestilt derfra enda, for kom over den fra deepend her.

Men ei venninne har bestilt en del derifra, og er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

China Glaze shocking pink. Fant den endelig på H&M for en tid tilbake, tror den kostet en hundrings. Men ble dritskuffa da jeg så hvor "chalky" og ujevnt den legger seg, selv med tre strøk påført veldig fint og nøye. Kul farge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Isadora Wonder Nail i 601 creamy nude. Ikke imponert, to strøk og den er fremdeles ikke helt bra. Men fargen er den perfekte nude for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...