Jade Skrevet 17. oktober 2010 #61 Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg har ikke respekt for folk som ikke greier å gjøre jobben sin, uansett hvor lite de liker å jobbe der. Hvis de ikke klarer å spa frem det kunden har bestilt, så får de finne seg en annen jobb. Jeg går sjelden på McDonalds, og det er ikke jeg som maser meg til det, for å si det sånn. Men likevel er det omtrent ALLTID noe feil/mangler når vi får "maten" vår! Tilfeldig? Neppe. Endret 17. oktober 2010 av Jade
Fanta Exotic Skrevet 17. oktober 2010 #62 Skrevet 17. oktober 2010 Kom til Burger King, and have it your way
Gjest Helene_Mari Skrevet 17. oktober 2010 #63 Skrevet 17. oktober 2010 Slike mennesker som deg skulle jobba ett halvt år på mc donalds så kanskje du fikk litt mere respekt for mennesker som ikke jobber "drømmejobben " din. Enig! Makan til frekkhet!
Jade Skrevet 18. oktober 2010 #64 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Jeg respekterer alle som gjør jobben sin. Men jeg respekterer ikke folk som ikke gidder å gjøre jobben de er betalt for å gjøre, enten de jobber på McDonalds eller innen hjernekirurgi. Jeg har nesten bare dårlig erfaring fra McDonalds, derfor har jeg dårlig inntrykk derfra. Men dere som gjør jobben deres - all respekt til dere! Men AnonymBruker forsvarer dette med at de ikke jobber drømmejobben sin. Hva så? Betyr det at de skal motta lønn på kontoen sin, og ikke gidde å gjøre det de har blitt betalt for å gjøre? Inntil de finner seg en annen jobb, så forventes det faktisk at de yter service, gir kunden maten de har bestilt, og sørger for at kundene får lyst til å komme tilbake. Klarer de ikke det? Null respekt fra meg. Sorry. Men jeg viser det aldri når jeg bestiller. Jeg er alltid høflig og grei selv om det mangler aldri så mye fra det vi har bestilt. Frekt? Vel jeg synes det er frekt å ikke gjøre jobben sin som en får betalt for. Endret 18. oktober 2010 av Jade
Gjest Helene_Mari Skrevet 18. oktober 2010 #65 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg respekterer alle som gjør jobben sin. Men jeg respekterer ikke folk som ikke gidder å gjøre jobben de er betalt for å gjøre, enten de jobber på McDonalds eller innen hjernekirurgi. Jeg har nesten bare dårlig erfaring fra McDonalds, derfor har jeg dårlig inntrykk derfra. Men dere som gjør jobben deres - all respekt til dere! Men AnonymBruker forsvarer dette med at de ikke jobber drømmejobben sin. Hva så? Betyr det at de skal motta lønn på kontoen sin, og ikke gidde å gjøre det de har blitt betalt for å gjøre? Inntil de finner seg en annen jobb, så forventes det faktisk at de yter service, gir kunden maten de har bestilt, og sørger for at kundene får lyst til å komme tilbake. Klarer de ikke det? Null respekt fra meg. Sorry. Men jeg viser det aldri når jeg bestiller. Jeg er alltid høflig og grei selv om det mangler aldri så mye fra det vi har bestilt. Frekt? Vel jeg synes det er frekt å ikke gjøre jobben sin som en får betalt for. Beklager, da leste jeg feil. Trodde du mente du så ned på alle som jobbet på gatekjøkkener.
Gjest BabyBlue Skrevet 18. oktober 2010 #66 Skrevet 18. oktober 2010 Det er da ikke mitt problem at folka ikke fikk drømmejobben sin. Bussjåfører/folk på mc´donalds/arbeidere på gina tricot: selv om dere gjerne skulle ha hatt en litt triveligere jobbhverdag har dere ikke rett til å være sure mens dere behandler kundene dårlig. Da gjør dere både kundens og din egen situasjon enda verre. Jeg synes rollen som elev på vgs suger steinhardt, men jeg gjør i hvert fall det beste ut av det. Suck it up, folkens!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå