Gå til innhold

Problemer med mcdonalds

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og by the way.... det er ikke vits i å si "En happy meal uten leke", for menyen blir ikke billigere. Det koster fortsatt det samme, for både maten og leke er på samme tast. Men man kan selvfølgelig kjøpe en leke til 10 kr utenom hvis man har en annen meny.

Hvis man ikke vil ha leken så er det jo en vits i å si det.... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men man kan da fint bestille:

1 Happy Meal

1 liten burger

1 stor brus

1 Quarter Punder meny

1 Chichen McNugget (6 biter)

1 stor cola

Altså du kan bestille hva som helst av ting de har i tillegg til Happy Meal.

Eller mente hun i kassa der at man ikke kunne få noe som helst annet en Happy Meal????

Du fikk vel mat du også TS?

Sånn som det over tenker jeg også.

Den lille burgeren de har som man får kjøpt løst er jo akkurat den samme som den man får i Happy Meal. At kassadamen sa at TS ikke fikk noe som helst i tillegg til Happy Meal høres bare rart ut. For TS kjøpte vel også mat til seg selv i tillegg til Happy meal'en til datteren. Hvis hun fikk lov til det så må hun vel ha fått lov til å kjøpe en liten burger utenom også?

Skrevet

Sånn som det over tenker jeg også.

Den lille burgeren de har som man får kjøpt løst er jo akkurat den samme som den man får i Happy Meal. At kassadamen sa at TS ikke fikk noe som helst i tillegg til Happy Meal høres bare rart ut. For TS kjøpte vel også mat til seg selv i tillegg til Happy meal'en til datteren. Hvis hun fikk lov til det så må hun vel ha fått lov til å kjøpe en liten burger utenom også?

Det er jo en mulighet at TS sa "Happy Meal med en ekstra burger" og at kassadamen slo seg vrang her. Å si "Happy Meal og en ekstra burger" blir jo noe helt annet i McD-verden.

Skrevet

:ler: fantastisk diskusjon!!!

:popcorn:

Går det ann og kjøpe en leke for 10 kr?

Kan jeg for eksempel kjøpe tre burgere og to leker takk?

Skrevet

Jeg kjøper innimellom happy meal og jeg er voksen. Jeg kjøper det fordi jeg ikke er så glad i mcdonald mat i utgangspunktet og happy mealen er akkurat passe stor porsjon. Det er mindre pakke pommes frites i happy meal enn en liten meny. Jeg visste ikke at det gikk an å få happy meal uten leke jeg da, så jeg har alltid fått leken også :fnise:

Skrevet

Det er jo en mulighet at TS sa "Happy Meal med en ekstra burger" og at kassadamen slo seg vrang her. Å si "Happy Meal og en ekstra burger" blir jo noe helt annet i McD-verden.

Hvor dum går den an å bli da.....? (altså ikke du som skrev dette men kassadamen)

Skrevet

Jeg kjøper innimellom happy meal og jeg er voksen. Jeg kjøper det fordi jeg ikke er så glad i mcdonald mat i utgangspunktet og happy mealen er akkurat passe stor porsjon. Det er mindre pakke pommes frites i happy meal enn en liten meny. Jeg visste ikke at det gikk an å få happy meal uten leke jeg da, så jeg har alltid fått leken også :fnise:

Jeg kjøper noen ganger BARE den burgeren utenom jeg - altså den som TS ikke fikk!!! :ler:

Skrevet

Hvor dum går den an å bli da.....? (altså ikke du som skrev dette men kassadamen)

Tror ikke McD kjører IQ- og servicetest før ansettelse. Tror du? :popcorn:

Skrevet (endret)

Aner ikke. Men har aldri opplevd noen problemer med å bestille noe på McD heller.

Jeg kan jo forstå kassadamen også når hun får bestillingen:

En Happy Meal men med to burgere og stor brus istedenfor liten brus.

Happy Meal er en liten burger, en liten pommes frites og en liten brus.

Min respons om jeg var kassadame ville vel vært: Da får du en Happy Meal og en liten burger ved siden av.

Har misforstått TS et par ganger i denne tråden jeg så det kan godt hende at kassadamen misforsto bestillingen totalt også!

Endret av Bernina
Skrevet

Tok med barna på mcdonalds i dag. Min datter ville ha en happy meal med 2 burgere i istednfor 1 og stor cola. Men det var visst umulig å få i følge kassadama. Skulle hun ha stor brus eller flere burgere så måtte det bli voksenmeny.

Men har da fått til dette i alle år på macdonalds før, men ikke den samme mcd.

Hva er grunnen for dette og har mcdonald ulike regler for hvert gstekjøkken? Eller er det noe kassadama selv sa for synes hun så litt bydd ut og hun begynte med å spørre hvorfor det og slikt før hun svarte.

Det er da ingen "voksenmeny" som har flere små burgere på Maccern da!!!!

Men stor brus får man vel bare om man bare kjøper brus eller som drikke til en "stor" meny.

Bestiller man en meny så får man den menyen.

Og Happy Meal er vel en fast meny det også.

Man kan jo ikke si at man vil ha en "voksen" Medium Cheesburger-meny med stor drikke og ekstra QuarterPounder. Da må man jo kjøpe den ekstra QuarterPounderen utenom og man kan ikke forvente å få en stor brus om man bestiller en medium meny.

Skjønner???

Da får man droppe og bestille meny og heller bestille en og en ting ut ifra strørrelsen man vil ha og antall man vil ha.

Skrevet

3 SIDER om dette dritet her? Herregud, få dere et liv.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Halloen! Happymealene er knøttsmå og metter såvidt. Det er en liten kjøttbit smekket sammen mellom to lyse brødbiter også en liten cola med en bitteliten pomes frites pose. Selvfølgelig metter det ikke en unge på 12 år.

Broren min på 11 bestiller en ... quarter pounder o.l hver gang vi spiser der (som er sjelden) og blir bra mett av den. Hvis det er salaten hun har problemer med er det bare å fjerne det?

Skrevet

3 SIDER om dette dritet her? Herregud, få dere et liv.

Få deg ett liv..slutt å kommenter det da

Skrevet

:fnise:

Han her regner jeg med at gomler pommes frites!: :popcorn:

Skrevet

Jeg kjøper noen ganger BARE den burgeren utenom jeg - altså den som TS ikke fikk!!! :ler:

Det gjør jeg også, nesten hver gang!

Skrevet

Problemet var at ts spurte om en ikke eksisterende meny..man kan ikke oppgradere en barnemeny

Skrevet

Du må uttrykke deg enkelt og konkret når du bestiller på McDonalds. Du må ikke prøve å endre på en meny. Studer menyen, og bestill det du skal ha, og plukk heller vekk det du ikke ønsker. Hadde denne damen skjønt hva du mente, så hadde hun ikke tatt til takke med en jobb på McDonalds.

Beklager at jeg ikke har høye tanker om McDonalds, men det er sjelden vi har fått det vi har fått det vi har bestilt der. Selv om vi har holdt oss til menyene og ikke gjort det vanskelig for dem.

Gjest irmelin
Skrevet

Går det ann og bare kjøpe leke til kr 10?

Når en bestilelr noe annet enn barnemeny.

Skrevet

Du må uttrykke deg enkelt og konkret når du bestiller på McDonalds. Du må ikke prøve å endre på en meny. Studer menyen, og bestill det du skal ha, og plukk heller vekk det du ikke ønsker. Hadde denne damen skjønt hva du mente, så hadde hun ikke tatt til takke med en jobb på McDonalds.

Beklager at jeg ikke har høye tanker om McDonalds, men det er sjelden vi har fått det vi har fått det vi har bestilt der. Selv om vi har holdt oss til menyene og ikke gjort det vanskelig for dem.

Slike mennesker som deg skulle jobba ett halvt år på mc donalds så kanskje du fikk litt mere respekt for mennesker som ikke jobber "drømmejobben " din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...