Gå til innhold

Lite verdt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har plagdes i 6-7 år med depresjon, i rundt 1 år hadde jeg et godt liv med en herlig kjæreste. Som da viste seg å være en drittsekk som har løyet og behandlet meg som ingenting det neste året. Vi var samboere i 2 år før han tok seg til mot å sa ifra at han ikke var glad i meg og ikke brydde seg mer. Vi har et hus sammen og vi bor fortsatt sammen i det huset. Nå har jeg vært trist og lei meg i rundt et halvt år pga måten han har behandlet meg på, løgner og stygge ord hver dag! Han vet at jeg sliter en del, men det ha ingenting å si, alt han sier da er" skjerp deg, slutt å grin sånn" . Jeg vet jeg burde komme meg unna men pga arbeidsløsthet, så har jeg lite med penger og ingen plass å flytte :(

Nå lurer jeg på om andre har vært i samme situasjon, noen som har noen råd om hva jeg burde gjøre? Om jeg fortsetter sammen med han så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, jeg har iløpet av de 2 årene vi var sammen prøvd selvmord 2 ganger, og noen ganger da jeg er ordentlig trist tenker jeg på hvor mye bedre det hadde vært om jeg hadde klart og gjennomføre det. Nå er jeg skikkelig nede, og fortvilet :/ Jeg har prøvd å prate med han om det men han svarer meg ikke eller sier bare "vet ikke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom deg vekk!! Dette er definitivt ikke bra for deg. Hvis du har nær familie - hør med de om du kan flytte dit i en periode.

Nav hjelper deg med husleie og slik. Du trenger personer som virkelig bryr seg om deg rundt deg når du er så langt nede.

Sender deg en varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøk et krisesenter, og stol på at de vil hjelpe deg til best mulig løsning. Høres ut som han virkelig har planer på å knekke deg, og la han ikke klare det. Du er verdt så mye mer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke nær familie her . Og Nav har prøvd, men vi bor på en liten øy så det er vanskelig å finne boplasser :/ Dessuten mener han at alt i huset og rundt er hans, selv om vi begge står på lånet som vi tok opp sammen ? Er det lov å kreve det? Er jo masse ting der som jeg også ha kunne tenkt meg men jeg kan jo ikke få et usselt bilde engang, og heller ikke akvariumet mine dyr er i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nær familie en annen plass? Siden du tydligvis ikke har noen nære venner, kjæreste eller jobb så er det vel ikke noe spessielt som bør holde deg igjen der du bor. Forstår at det ikke er kjekt å flytte til en annen plass, men herlighet, du er helt nøtt til å komme deg bort derfra. Ingen må få behandle deg på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...