Gå til innhold

nettdating.. hva kan man si før man møtes?


Gjest mann

Anbefalte innlegg

er ikke erfaren med nettdating.. men tilfeldighetene gjorde at det ble sånn.. og så fant vi virkelig tonen. problemet er at vi bor laaaangt vekk fra hverandre, og vi har ikke møttes enda.. derfor blir det veldig rart i forhold til hvordan man skal forholde seg til det hele.. selv om vi har veldig god connection på msn og telefon, er jo det langt i fra real life, og derfor vil jeg ikke bygge opp forventningene for mye..

det viser seg også sånn at vi ikke kan møtes med det første.. og pga av det er jeg litt redd for at "gløden" forsvinner før vi får møtes (fordi det er en stund til), slik at det bare ender med vennskap, men kunne vært mere..

så lurer jeg på; hva kan man si, før man møtes for å komme til et "høyere" nivå enn vennskap... og kan man i det hele tatt det? hva syntes folk? syntes dette er virkelig vanskelig.. vi har enda ikke snakket om hva vi ønsker i forhold til dette, men vi møttes jo på en datingside, og vi har vel begge hintet..

jeg er både tiltrukket av henne (på bilder) og vi har en veldig god connection.har en veldig god følelse. synd om en sjanse om å møte den rette går til spille... og det virker nesten litt som om hun går og venter på at jeg skal ta et et steg videre... men hvordan gjør man det uten at det virker teit?

vi er begge i slutten av 20 åra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man vet aldri hvordan man reagerer på mennesker før man treffer de IRL. Siden avstanden er så stor og det tar tid før dere kan treffes. Har dere prøvd webcam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...