Gå til innhold

Nettby


Gjest Mia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg brukte aldri nettby som en sjekkeplass, var bare der for å få kontakt med gamle venner før jeg begynte å bruke facebook. Tror jeg har konto der inne ennå,samboeren min har også det. Men har ikke sjekket den på snart to år. (kanskje påtide å slette kontoen min da kanskje?)

har aldri sett på nettby som en sjekkeplass jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel.....visst man får kun hendvendelser fra mannfolk om hvor pen man er....er ikke det en sjekkeplass da?

Jeg har igrunn bare brukt det for å holde kontakt med venner, men vil jo ikke at det skal bli oppfattet som jeg er ute etter noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettby er for meg primært grupper og diskusjoner. Har blitt kjent med mange hyggelige folk av begge kjønn og mange av de har jeg møtt.

Er alltid noen som prøver seg med hey sexy osv, men de overser jeg glatt.

Se på hvordan du bruker Nettby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, Nettby er også en sjekkeplass i tillegg til vanlig bli kjent med og treffe gamle venner-plass. Dessuten er stedet ganske dødt. En fraflyttet spøkelsesby i forhold til hva den en gang var.

Er en ikke aktiv der, er det vel bare å slette seg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Nettby er såvisst et sjekkested, i mange tilfeller et nokså useriøst og utfordrende et også. Jeg hadde Nettby over en periode, mest fordi datteren min maste og ville ha meg med der. Så hun lagde profil til meg. Det som skjedde, var at det raste inn brev der i ett sett, fra menn. De fleste var normalt hyggelige med en gang, så etter et par tre brev begynte masinga og sjekkinga. Jeg møtte faktisk min nåværende kjæreste der. Det er det som er litt komisk oppi det hele. Men etter at vi fikk et stabilt fohold, har vi begge sletta Nettby. Ja, jeg VET at Nettby liksom ikke primært skal være et sjekkested. Men det er ofte sånn det blir brukt. Jeg likte overhode ikke tanken på at min kjæreste skulle få sånne henvendelser fra damer lenger, og jeg syns bare det er idiotisk å ha en sånn side selv også, når man er i et forhold. Spesielt når man er godt voksen. Selvfølgelig kan man si at man ikke bruker siden til sånt. Men det kan man jo si om andre dating-sider også. Men for meg så hører det ikke med i et forhold å tviholde på sånne sider. Det fins mange andre sider man kan være med i, på nettet, som ikke innebærer sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en profil på nettby en periode, og fikk massevis av brev fra gutter/menn. Ble invitert ut på dates, forsøkt sjekket opp hver dag, osv osv... opplevde en utrolig pågang der inne, tilmed menn som var i forhold flørtet åpenlyst på profilen min, sendte brev osv. Opplevde også veldig ubehagelige ting der inne, som faktisk skremte meg litt. Det hele ble nesten for mye for meg, var heller ikke ute etter noe, var der bare for å ha kontakt med noen kjente.. slettet profilen min etterhvert, og har ikke angret på det. :)

Hadde ikke likt om typen min var medlem der, jeg har sett hvordan folk kan være der inne. For meg ble nettby et sjekkested, og ikke et sted man bare har kontakt med venner. Folk kan være så jævla sleipe, det er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Jeg møtte faktisk kjæresten min på Nettby. (fremdeles litt flaut å få spørsmål om dét. møte partneren på internett er greit, men nettby liksom :ler: ) Men da begynte vi også å prate der i en vennskapelig tone, og ble kjent på en ikke så veldig "flørtete" måte. Var først rett før det andre møtet vårt at vi begynte å virkelig flørte.

Nå står det jo faktisk status: kjæreste med X, så nå får jeg ikke så mange henvendelser. Men før dét, fikk jeg kjempemange brev fra gutter/menn, mange med titler som "halla sexy" osv, og det er sånn som man hopper glatt over. Må nesten flire når jeg ser hvordan enkelte prøver å få oppmerksomhet. Tydelig at det er mange som ser på nettby som et sjekkested. Men nå er vel brukergruppen hovedsakelig blitt 12-13-åringer.

Både jeg og samboeren min har fremdeles nettby, men jeg bruker den ikke like ofte lenger, og det er primært for diskusjoner og holde kontakt med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...