Linnea Adriana Skrevet 11. oktober 2010 #1 Skrevet 11. oktober 2010 Hei jeg har hørt mye om at en blir mindre allergisk under graviditet pga immunsystemet stemmer dette? Hvordan opplevde dere andre med allergi svangerskapet? Merket dere en bedring i allergien? Når kom allergien tilbake for fult? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515386
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 11. oktober 2010 #2 Skrevet 11. oktober 2010 For min del var det motsatt,har vært mye mer plaget av allergi nå når jeg er gravid en tidligere år
Oktobermamma Skrevet 11. oktober 2010 #3 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har vært mere allergisk i graviditeten...
Ella* Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 I forrige svangerskap var jeg merkbart bedre. Kom meg gjennom sommeren uten problemer selv om jeg ikke brukte noen medisiner. Denne gangen merker jeg bare en liten bedring, men prøver likevel å unngå medisiner. Er allergisk mot "det meste"... (Flere sorter pollen, alle pelsdyr, husstøvmidd++).
Rararara Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 For min del var det motsatt,har vært mye mer plaget av allergi nå når jeg er gravid en tidligere år Samme her. Jeg nyser så ofte at jeg kjenner blodsmak hver gang. Øynene verker og klør. Det har påvirket meg veldig i svangerskapet.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg merket heller ingen bedring, snarere motsatt.
helenaa Skrevet 11. oktober 2010 #7 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg ble helt bra for allergien min i starten på graviditeten, og det varte i alle fall de første tre månedene. Jeg kunne f.eks. spise ting jeg vanligvis ikke tåler, og kom meg gjennom pollensesongen uten å savne medisiner. Slik var det forrige graviditet også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå