Gå til innhold

Saksøkt og anmeldt for 10 år gammel "voldtekt"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var 8-10 år så lekte jeg mye med kusina mi. Vi var naboer så det var den nermeste vennen jeg hadde og vi er født i samme år, men jeg er et halvt år eldre så vi gikk jo godt i sammen også med felles interesser.

I begynnelsen så tok det ikke lang tid før vi begynte å gjøre ting med hverandre som å se på tissen og slikt. Helt uskyldig i begynnelsen. Da vi ble 10 gikk vi en del lenger. Vi lå oppå hverandre og jeg husker at hun fingret meg. Vet ikke om jeg trenger å gå noe inn i mer detaljer.

Da jeg ble 11 så flyttet jeg til en annen kant av landet og da så vi hverandre kun i jula så den leken falt jo da bort. Da vi begynte på ungdomsskola (ikke den samme) så begynte hun å slite en del. Hun Begynte å henge med noen gutter som bare bråkte og røykte og ble rett og slett ikke noe særlig med å ha med gjøre. Jeg hadde jo mine venninner. Så hun sluttet i løpet av 9-klasse å feire jul med meg og familien og siden har vi ikke sett hverandre eller snakkes. Jeg har kun hørt at hun drev med dop, droppet ut av skola og har vært innblandet med politiet eller noe. Tror ikke det var store greia heller.

Hørte i fjor at hun jobbet i kassa på en butikk og at ting gikk vel bra med hun nå.

Jeg derimot kan man si fikk en bedre fremtid.

Men nå har hun anmeldt meg og saksøkt meg for millioner for at jeg voldtok henne da vi var barn. Og det er ikke sant at jeg gjorede. Vi var begge like mye med på leken og vi var begge barn.

Hun fortalte dette til familien for noen måneder siden og det ble rett og slett et he*** bråk da. Jeg vet jo heller ikke hva hun faktisk har sagt heller. Foreldrene hennes vil ikke ha noe med mine å gjøre og de påstår at jeg er skylda for alle hennes problemer og de vil også ha erstatning.

Men hva vil skje nå? Dette blir vel bare henlagt, eller? Er vel det jeg tror da jeg synes hele greia virker useriøst synes jeg, men blir jo litt engstelig også. Må jeg regne med å dra i avhør? Vil jeg bli kontaktet av politiet? Har jeg noe å engste meg for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere var begge barn, begge under seksuell lavalder, og begge under den kriminelle lavalder. Du har ingenting å frykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss de går videre med saken og forteller politiet detaljer om hva som skjedde blir du nok kontaktet av politiet for å forklare din side av saken. Dette minner veldig om uskyldig lek blandt barn, noe som jeg og min venninne også gjorde når vi var små. Er noe som jeg synes er helt normalt blandt nyskjerrige unge.

Det tror jeg nok også at politiet ser når de hører din side av saken. Så viss det går enda et steg videre, hvilket jeg tviler på at det gjør, så må du få en advokat selv og da kan det hende at begge parter møtes for diskusjon. Men dette tviler jeg på at det kommer til. dette virker i mine øyne som en filleting og jeg tror ikke du burde ha noe å bekymre deg for, ivertfall ikke når det kommer til dom.

I norge har vi ikke noen dommer for barn under 9 år, og den saken var MYE mer alvorlig enn denne. Siden begge to var under seksual lavalder og såpass unge så ville jeg slappet av viss jeg var deg, du har jo(etter det du skriver her) rent mel i posen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun er dophue er heller noe som teller til hennes favør. Det tyder på at noe har skjedd som har gitt henne problemer.

Det kan godt være at det bare var en lek for TS, men at hun opplevde det som noe hun var tvunget til, kanskje opplevde hun redsel og hjelpesløshet i forbindelse av det. Da kan hun fint bli traumatisert, selv om det bare er lek fra ts sin side.

En tredjedel av overgrep begås av barn mot andre barn. Mange av ofrene får problemer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror heller ikke at du har så mye å frykte - annet enn eventuelt en del ubehag fra familiens side. Dere var barn begge to. Hvis hun har hatt psykiske problemer igjennom oppveksten og ungdomstiden - så kan det sikkert ha vært fristende å finne en spesifikk konkret hendelse som kan "forklare" problemene. Eller hun kan ha følt noe som likner på "overgrep". Men som sagt - dere var barn begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som både hun og familien endelig har funnet en syndebukk og skylde de idiotiske problemene hennes på. De kunne endelig bare tatt ansvar for eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes neppe mange her i verden som ikke har lekt doktor med jevnaldrende som barn. Hvis dette ikke er en trollehistorie så får ihvertfall politiet seg en god latter. Verre med familien som åpenbart har en skrue løs, stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at kusinen din nå skammer seg over handlingene deres den gangen. For jenter innebærer slikt ofte mer skam enn for gutter. Tipper hun også er misunnelig på det livet du har klart å bygge opp. Hennes måte å takle disse følelsene på er å prøve å rive deg ned. Heldigvis kan du ikke bli dømt for noe når du var så ung den gangen, og det bare blir påstand mot påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...