HumHum Skrevet 11. november 2010 #41 Del Skrevet 11. november 2010 Det gjør min også. Først dopapir og så skylle :rødme: Min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overly Manly Man Skrevet 18. januar 2013 #42 Del Skrevet 18. januar 2013 Så lite manly folk er her a?! Ekte mannfolk rister stammen et par ganger og gir f. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 18. januar 2013 #43 Del Skrevet 18. januar 2013 Sønnen min er opplært til det, og jeg lurte faktisk på om det var noen andre hankjønn som gjorde slikt, eller om jeg har lært min noen feminine ting... men ble beroliget nå av at andre også voksne gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 18. januar 2013 #44 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg lærer sønnen min til å tørke seg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #45 Del Skrevet 18. januar 2013 Gubben min rister bare på tissen sin før han putter den inn i boxeren igjen............................. Anonym poster: 3add957edcdb7aee56fb9e1e1f1edebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunheart Skrevet 18. januar 2013 #46 Del Skrevet 18. januar 2013 Begge mine sønner er opplært til å tørke den etterpå, mine samboere er det jeg som har "lært" opp at de må tørke etter tissing. Menn griser ofte så fælt når de tisser uansett. Må vaske doen hver dag for dråper. Kan dere ikke bare sette dere ned, gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå