Gå til innhold

Vanlig at menn tørker tissen med papir etter at de har tisset


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at menn tørker tissen med papir etter at de har tisset?

Det blir jo mer renslig ved at rester av tiss ikke kommer i bokseren

Hva synes du om menn som gjør dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min gjør dette, Først synes jeg det var litt rart ettersom jeg aldri har hørt om menn som gjør det. Men som du sier er det jo mer renslig så jeg synes det er helt greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt tørke av med dopapir av og til. Kan ikke si at jeg har tenkt noe over det, men er det en dråpe så tar jeg nok et tørk og tørker av. Det er som du sier rensligere enn at det kommer i underbuksa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender, men vanligvis blir det bare til å riste litt for å fjerne den siste dråpen.

Risting fjerner den kanskje fra penisen, men hvor havner det? Ett eller annet sted på gulvet eller veggen ved siden av dassen, og dette er hovedgrunnen til dårlig lukt på do.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Consensio

Min mann pleier å gjøre det når han er på do her hjemme for ellers kommer det gjerne urin på dosetet, lokket og overalt om han skal riste den.

Han tørker gjerne over toalettet også.

Helt utrolig, for han som regel så sløv på det meste her hjemme, men akkurat det gjør han uten at jeg har bedt han om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner nok mange som ikke gjør dette. Jeg følger dem riktignok ikke på do, men må sette meg på setet etter at de har vert der. Det er gulflekkete, og noe ordentlig griseri! Jeg er lei av å tørke opp og vaske etter andre. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra med renslighet, synes det er bra at gutter tørker seg etter et dobesøk. Og risting, det kan fort bli griseri av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sitter når han tisser, og tørker seg med papir. Gutter burde faktisk sitte og tisse, risikoen for prostataproblemer er mye større for de som for det meste står. De får nemlig ikke tømt blæra helt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...