Gå til innhold

Vanlig at menn tørker tissen med papir etter at de har tisset

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Min samboer skyller faktisk alltid tissen sin med rent vann etter dobesøk..

Veldig fornøyd med det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan gjør han det, rent praktisk? Skyller han den over do, eller i vasken, eller i dusjen? Ble bare nysgjerrig :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hvordan gjør han det, rent praktisk? Skyller han den over do, eller i vasken, eller i dusjen? Ble bare nysgjerrig :fnise:

Han gjør det sikkert i vasken vil jeg tro. Min mann gjør også det dersom det trengs, eller om han vil ha en blowjob, men ikke gidder å dusje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gutt-87

Jeg tørker når jeg er på do.

Som de andre sier her, det blir mye rensligere og litt lettere å få seg en blowjob når man er reint :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør også dette..

Kommer godt med om jeg skal få en blowjob, da jeg ikke liker å motta, om jeg ikke føler meg ren nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier alltid å vaske meg der etter å ha tømt blæra hvis det er praktisk gjennomførbart (unntaket blir på offentlig toalett hvor det ikke er privat vask); har en viss egeninteresse av å være presentabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender, men vanligvis blir det bare til å riste litt for å fjerne den siste dråpen.

Man kan stå og riste i hundre år, men den siste dråpen i buksa går!

- denne regla hørte jeg av min onkel som nå er over 80 år gammel...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbukk

Er man på usiviliserte steder uten papir, rister man. Det gikk greit i gamle dager, funker nå også. MEN: jeg vil hevde at man bør bruke papir når man har muligheten.Blir oftere sår og kløen i nisselua når jeg ikke papirtørker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ganske komisk da Onkel kom med regla om "100 år", men personlig synes jeg det er litt ekkelt om menn/gutter ikke bruker papir. For jenter er det jo en selvfølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risting fjerner den kanskje fra penisen, men hvor havner det? Ett eller annet sted på gulvet eller veggen ved siden av dassen, og dette er hovedgrunnen til dårlig lukt på do.

Står jo ikke å rister den som en filledukke heller da.

Jeg gjør det i hvert fall med noen veldig elegante håndbevegelser, og jeg ser jo med egne øyne at dråpene lander i dassen/urinalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det i hvert fall med noen veldig elegante håndbevegelser, og jeg ser jo med egne øyne at dråpene lander i dassen/urinalen.

Skulle akkurat til å si det samme. Hvis man sitter og bøyer den nedover når man rister, så havner det jo ikke overalt på badet. Det går jo rett ned i do..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ser er de største dråpene. Problemet er de dråpene som er så små at de ikke synes, og de fyker lengre.

Sitter man og tisser og så rister unngår man selvsagt det, men hvor vanlig er det? Mitt inntrykk er at risting er en stå-sak, menn som sitter bruker vanligvis papir, siden det byr på litt logistikkproblemer å riste mellom til dels sammenklemte lår.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Gubben sier at "siste dråpa går i boksern"..

Litt ekkelt kanskje, men det er vel ikke noe jeg har noe med. Har forøvrig aldri merket kvalm lukt nedentil heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Han er en vis mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mange menn som ikke har kontroll på sin egen snopp. Jeg klarer å treffe oppi do når jeg rister.

Som den vise Onkelen sikter til, den siste dråpen er ofte lagt opp i urinrøret og derfor må man både melke og skifte stilling for å være sikker på at alt kommer ut, og da nytter ingenting annet enn papir.

Til de som skyller den i vasken: Hvordan får dere til det? Mulig jeg er svært upriviligert utstyrt eller har dårlig infrastruktur, men hos meg så må man ihvertfall ha en 40-50cm langt utstyr for å rekke frem til kranen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min tørker med papir, heldigvis! :)

Har tidligere hatt partnere som ikke tørket - det luktet! Selv om de aldri kjente noe lukt selv.

Vasking av penis i vasken? Hm.. Sikkert bare jeg som er ulogisk, men det høres ekkelt ut. Tiss-rester i håndvasken liksom. Hvor tørker dere den etterpå, da? Håndkledet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min tørker med papir, heldigvis! :)

Har tidligere hatt partnere som ikke tørket - det luktet! Selv om de aldri kjente noe lukt selv.

Vasking av penis i vasken? Hm.. Sikkert bare jeg som er ulogisk, men det høres ekkelt ut. Tiss-rester i håndvasken liksom. Hvor tørker dere den etterpå, da? Håndkledet? :ler:

Eller på dopapir som kastes i do etter tørking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør min også. Først dopapir og så skylle :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...