Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

I morres skulle jeg ha på mascara, og jeg tok jo av meg brillene og satte i gang. Da jeg skulle ta på meg brillene igjen derimot, så hadde jeg glemt av hvor jeg hadde lagt dem:P Og jeg ser så dårlig at jeg er jo ikke i stand til å lete uten å føle meg frem med hendene:P

Så jeg lette jo på de opplagte stedene først; på vasken, på vaskemaskinen osv. Niks. Begynte å få små-panikk for jeg måtte rekke bussen, og løper idiot som en zombie og leter etter brillene :fnise:

Fant ut jeg måtte gå å hente gammel-brillene som jeg visste hvor lå. NOT! De hadde visst flytta... Så endte med at jeg måtte ta på en linse for å lete etter brilla:P Der lå de. Rett bak rævva på meg oppå DOLOKKET av alle steder.

Så var det av med linsa, på med brilla, løpe til bussen og tryne på holka :dry: Mistet ikke bussen da! :laugh:



Anonymous poster hash: 99105...81a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg endelig noe å skrive (som jeg husker!):

Jeg var på butikken i dag og skulle blant annet kjøpe lime. Det ble litt småstress for jeg ventet på en dame med barnevogn som skulle flytte på seg og så klarer jeg å krasje inn i henne når jeg skal inn i skapet hun nettopp var i. Hun sto foran en annen "hylle" med noe grønt i lime-størrelse, så da plukket jeg med meg det som jeg trodde var lime. Turen gikk som vanlig, jeg dro hjem og skulle lage middag og åpnet posen og ser hva jeg har kjøpt: en kiwi!! Greit nok, det skulle bare gi syre til maten, så kiwi kunne brukes det også, selv om det var vanskeligere å skvise væske ut derfra. Til én person var det nok. Kommer definitivt til å passe bedre på neste gang. Ler av meg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syklet hjem fra jobb en vakker sommerdag for noen år siden.

Det var varmt i været og jeg hadde selvfølgelig drikkeflaske med meg som jeg slengte i sekken før jeg syklet avgårde.

Jeg skulle innom butikken og handle før jeg kom hjem.

Da jeg skulle betale ser jeg at alt ligger og flyter nedi sekken.

Dere kan tro at det var festlig da jeg dro frem våte og dryppende sedler fra lommeboka.....

Det verste var jeg vel da jeg hørte meg selv si at pengene kommer dryppende og ferske rett fra trykkeriet her, mens jeg pekte på sekken min. :lol:

Mobiltelefonen min gikk det dessverre ikke så bra med..... Den døde momentant av drukning.

Ellers har jeg en fæl tendens til å lete etter solbrillene som jeg har på hodet....

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er det ikke jeg som er fjern, men min samtalepartner.

Jeg er inne på en nettdatingside der det er en chat, man kan også snakke privat med en annen person og en tar kontakt med meg i kveld. Vi snakker om hva vi gjør på og vi ser begge på videoer på YouTube. Jeg spør hva han ser på og får et generelt svar og han spør meg og det er da det fjerne begynner.

Jeg : Jeg ser på videoer med fakta om alt mellom himmel og jord

Han: Hvilke?

Jeg: [Nevner et par kanaler jeg abonnerer på]

Han: Hva handler de om?

Jeg: Fakta

Han: Hva om?

Jeg: Som jeg skrev, alt mellom himmel og jord

Han stiller dette spørsmålet flere ganger, men da er det nok og jeg sier "god natt" og logger ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Ok. Min fjerneste historie er så grotesk og fæl at jeg ikke deler den her, men kan si at det har noe med en mikrobølgeovn som ble sjeldent brukt å gjøre. Og den er kastet.

Ved flere anledninger har jeg også holdt på å bruke "rengjøringsmiddel" istedet for olje i stekepanna. Det har jo samme fargen, sånn gulfarge.. Nei.. Jeg kan ikke fortelle alt jeg surrer med, noe er direkte farlig og dumt (finner jeg ut etter at jeg har gjort feil)

Fortell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ikke jeg som er fjern, men min samtalepartner.

Jeg er inne på en nettdatingside der det er en chat, man kan også snakke privat med en annen person og en tar kontakt med meg i kveld. Vi snakker om hva vi gjør på og vi ser begge på videoer på YouTube. Jeg spør hva han ser på og får et generelt svar og han spør meg og det er da det fjerne begynner.

Jeg : Jeg ser på videoer med fakta om alt mellom himmel og jord

Han: Hvilke?

Jeg: [Nevner et par kanaler jeg abonnerer på]

Han: Hva handler de om?

Jeg: Fakta

Han: Hva om?

Jeg: Som jeg skrev, alt mellom himmel og jord

Han stiller dette spørsmålet flere ganger, men da er det nok og jeg sier "god natt" og logger ut.

Synes ikke det var så fjernt.. "alt mellom himmel og jord" er utrolig vagt og et dårlig svar for å få en samtale videre:P Han lurte sikkert på om det var noen konkrete områder du var interessert i for å se om det var en felles interesse der å prate videre om :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart å kaste ett klesplagg i do når jeg skulle kaste det i skittentøyet... :fnise: Det hender for så vidt ofte at jeg leter etter mobilen min mens jeg snakker i den... :murvegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Middagsplanene mine for i dag var ovnsbakte poteter med svinekjøtt og grønnsaker til. Det er viktig å skylle grønnsakene, så jeg tok frem poteter, oppvaskkost og zalo og vasket i vei!

Ti sekunder for sent kom jeg på at man ikke vasker poteter med zalo og oppvaskkost...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Jeg puttet nettopp sjokoladen i skapet på badet.

Skulle egentlig legge den i skapet på kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Kom en ting til.. det er noen år siden, vi hadde middag (spiser ikke ofte ved bordet alle sammen). Dette var nyttårsaften.
Dette kom utav munnen min - "det er synd på de som har bursdag 1. Januar, for da må de vente et helt år før de har bursdag igjen".
Alle så dumt på meg... Tok meg flere timer før jeg forsto hva jeg hadde sagt, lo til jeg grein i flere timer.
Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så fjern.
Skjønner ikke helt hva jeg tenkte heller... Om man er født tidlig, i midten eller sent på året, så er det jo fortsatt 1 år til nesten gang.

Mitt blondeste moment ever.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en ting til.. det er noen år siden, vi hadde middag (spiser ikke ofte ved bordet alle sammen). Dette var nyttårsaften.

Dette kom utav munnen min - "det er synd på de som har bursdag 1. Januar, for da må de vente et helt år før de har bursdag igjen".

Alle så dumt på meg... Tok meg flere timer før jeg forsto hva jeg hadde sagt, lo til jeg grein i flere timer.

Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så fjern.

Skjønner ikke helt hva jeg tenkte heller... Om man er født tidlig, i midten eller sent på året, så er det jo fortsatt 1 år til nesten gang.

Mitt blondeste moment ever.

Hahahahaha! :skratte::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb merket jeg at jeg hadde glemt lommeboken hjemme (pleier å handle mat etter jobb). Etter endt vakt, gikk jeg hjem for å hente lommeboken, og fant ut at jeg kunne pante flasker med det samme. Kommer frem til butikken, oppdager at lommeboken selvfølgelig ligger igjen hjemme (IGJEN) men panteposen er med!. Var lang kø ved panteautomaten, så jeg gikk heller hjem igjen for å hente lommeboken (...). På tredje forsøk husker jeg den, men panteposen bli selvfølgelig glemt..

Tar omtrent en halvtime å gå til jobb/butikken, og jeg var skrubbsulten! Var omtrent på gråten da jeg endelig var hjemme! :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middagsplanene mine for i dag var ovnsbakte poteter med svinekjøtt og grønnsaker til. Det er viktig å skylle grønnsakene, så jeg tok frem poteter, oppvaskkost og zalo og vasket i vei!

Ti sekunder for sent kom jeg på at man ikke vasker poteter med zalo og oppvaskkost...

Fniiiiis :skratte::fnise:

Kom en ting til.. det er noen år siden, vi hadde middag (spiser ikke ofte ved bordet alle sammen). Dette var nyttårsaften.

Dette kom utav munnen min - "det er synd på de som har bursdag 1. Januar, for da må de vente et helt år før de har bursdag igjen".

Alle så dumt på meg... Tok meg flere timer før jeg forsto hva jeg hadde sagt, lo til jeg grein i flere timer.

Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så fjern.

Skjønner ikke helt hva jeg tenkte heller... Om man er født tidlig, i midten eller sent på året, så er det jo fortsatt 1 år til nesten gang.

Mitt blondeste moment ever.

Hehehehe, knallbra :skratte: :skratte: :skratte:

Anonymous poster hash: e28eb...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei til jobb merket jeg at jeg hadde glemt lommeboken hjemme (pleier å handle mat etter jobb). Etter endt vakt, gikk jeg hjem for å hente lommeboken, og fant ut at jeg kunne pante flasker med det samme. Kommer frem til butikken, oppdager at lommeboken selvfølgelig ligger igjen hjemme (IGJEN) men panteposen er med!. Var lang kø ved panteautomaten, så jeg gikk heller hjem igjen for å hente lommeboken (...). På tredje forsøk husker jeg den, men panteposen bli selvfølgelig glemt..

Tar omtrent en halvtime å gå til jobb/butikken, og jeg var skrubbsulten! Var omtrent på gråten da jeg endelig var hjemme! :(

Uffda, synest neste synd på deg på slutten der :(

Anonymous poster hash: e28eb...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, synest neste synd på deg på slutten der :(

Anonymous poster hash: e28eb...89c

Ble heldigvis i bedre humør etter å ha spist, og tenkte: "hei, fikk jo litt ekstra trim i dag" :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg stod i butikken og skulle kjøpe røykte grisknoker da en jeg var kraftig avstandsforelsket kom bort til kjøttdisken og ventet på å bli ekspedert.

Jeg ble så forvirret og tanken på hva jeg egentlig skulle ha, kom ut av munnen min på denne måten:

Eh, jeg skal ha 9 nøykte gnisegnoker og 3 ninekottenetter.

Han som stod ved siden av meg klarte ikke å stoppe å le. Jeg vet enda ikke om han forstod hvorfor jeg var så forvirret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

I morges hadde jeg et lite fjernt moment.
Skulle rengjøre ørene med q-tips, sto der i flere minutter før jeg kom på hvor øret var. Tok den først i nesen (WTF). Litt fjern om morgningen kanskje :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krølletomat

Haha. Jeg elsker denne tråden. :ler:

Jeg er ganske surrete og distre, så kan jo dele litt:

En gang gikk ungen fra barnehagen uten sko. Vi rakk heldigvis ikke å gå så langt, bare bort til porten i barnehagen.

Jeg har flere ganger gått fra barnehagen med sånne blå plastgreier uten på skoene, og så lurte jeg på hvorfor det var så glatt...

For noen år siden var jeg i Bergen på ferie, og så sa jeg til han jeg var med: "Kassadamen snakket bergensk!"

Doh... Ikke så rart når vi faktisk var i Bergen. :fnise:

Lignende fjernhet: Var på en restaurant i London og syntes kelnerne var så flinke i engelsk (jeg har reist mye rundt i verden, og i de fleste ikke engelskspråklige-land er de ikke akkurat så gode i engelsk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ble idag spurt om hvor gammel jeg var, og svarte da at jeg var 16 år.

....jeg er 20??????? Hvorfor i alle dager bestemte hjernen min seg for at jeg skulle si jeg var 16 år! Herregud. Så fjern.

Anonymous poster hash: be49c...85c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...