AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #801 Del Skrevet 12. januar 2015 Jeg går inn i en fotobutikk og sier høyt til venninna mi: "oi se på den store kameralinsa, det var linsa si det" så står jeg å beundrer den i noen sekunder, helt til det går opp for meg at det er en sånn stjernekikkert. Heheh snakk om å være fjern! Anonymous poster hash: 706f4...7e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #802 Del Skrevet 16. januar 2015 I dag kunne jeg ha fått medalje i å være fjern! Jeg er så flau.. Jeg har reist i heile dag, så nå er jeg på flyplassen på vei tilbake igjen. Det første jeg klarer å gjøre er å tro at jeg har hekta håndveska på armen, noe jeg ikke hadde gjort, så veska mi deiste i golvet slik at pcen og alle tingene ramla ut.. Så sitter jeg å spiser og da klarer jeg å velte hele glasset med cola over pcen!! Alle folkene glor på meg, og jeg hadde ikke papir så jeg går derfra med cola rennende ut av pcen. Hurra! Anonymous poster hash: 706f4...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #803 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg skulle strø litt sukker over havgrøten min i går tidlig. Men det var slettes ikke sukker jeg sto og helte over, men hvetemel... Tok litt tid før jeg la merke til det ''Neimen faen! Dette er da ikke sukker.. Er det mulig *sukk*''. Anonymous poster hash: f0b2a...5d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockejenta Skrevet 17. januar 2015 #804 Del Skrevet 17. januar 2015 Faren min skulle rydde av bordet etter frokost.. Han la maten i oppvaskkummen og oppvasken i kjøleskapet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #805 Del Skrevet 17. januar 2015 Dette er ikke akkurat morsom/underholdende fjernhet, lurer nesten mer på om flere opplever det samme eller om jeg har en slags hjerneskade Så å si hver gang jeg scanner noe til min egen mail på jobben, blir jeg så overrasket når jeg kommer inn på kontoret igjen og ser at jeg har fått mail. Å, mail? Hva kan det være, liksom? Kobler overhodet ikke. En periode hadde jeg vibrering både på ringing og mailvarsling på mobilen, men det måtte jeg bare slutte med, for jeg ble superirritert fordi jeg trodde mobilen ringte akkurat mens jeg gikk fra scanneren til kontoret. Hver gang Anonymous poster hash: 13815...1bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #806 Del Skrevet 18. januar 2015 Du får si ifra en dag om du ahr tid en uke, Jeg vil ha med fotobag og Kamera filme deg 24/7 og bli styrtrik.. Hahahahahaha Men du, er nok ikke tabbe... men tannlegen min sa til meg.... NJ Nå må du nesten våkne og gape høyere... Jeg sovnet men han borra eller hva han holdt på med... Flirer Kjæresten min sovnet inni MR-røntgen maskina en gang. Ganske utrolig med tanke på hvor bråkete det er der. Jeg gjør utrolig mye rart men glemmer det like fort. Men jeg husker noe festlig min bestemor gjorde for et par år siden (og nei hun er ikke senil eller dement). Hun hadde vært og kjøpt seg nye solbriller som hun var veldig fornøyd med. Vi bestemte oss for å grille ute i finværet og bestemor satt ute og koste seg med de nye solbrillene på. Da vi gikk inn for å rydde opp og ta oppvasken, kikket hun opp mot taket og utbrøt: "Det der lysstoffrøret i taket må nå begynne å synge på siste verset! Det er jo så dårlig lys i det nå atte!" Hun lo så hun holdt på å tisse på seg da jeg minnet henne på at hun fremdeles hadde de nye solbrillene sine på seg! Nå kom jeg forresten på noe skikkelig pinlig jeg klarte å gjøre en gang. Jeg skulle sette i fra meg bilen min og levere nøklene hos et verksted for EU-kontroll. Jeg kjørte dit kvelden før og avtalte å hive nøklene inn postsprekka i døra. Jeg var litt trøtt og stresset og det var vinter og mørkt. Egentlig visste jeg at det var to innkjøringer dit men av en eller merkelig grunn klarte jeg å innbille meg at det var én bred innkjøring istedet for to separate. Det gikk som det måtte gå; jeg blinket ut, bremset ned og svingte elegant rett uti grøfta/snøen. Det er virkelig noe av det mest pinlige jeg noen sinne har gjort! Heldigvis var kjæresten min der og kunne hjelpe meg (jeg skulle sitte på ham hjem etter å ha levert bilen), men jeg var ikke mye høy i hatten da folk strømmet til og lurte på om det gikk bra med meg fordi de trodde jeg hadde kjørt i grøfta ved et uhell. "Øh nei jeg svingte faktisk av der med vilje". Hjelpes, det var bare så vidt jeg turte å hente bilen på verkstedet dagen etterpå. Anonymous poster hash: 2ed47...117 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. januar 2015 #807 Del Skrevet 18. januar 2015 Kjæresten min sovnet inni MR-røntgen maskina en gang. Ganske utrolig med tanke på hvor bråkete det er der. Jeg gjør utrolig mye rart men glemmer det like fort. Men jeg husker noe festlig min bestemor gjorde for et par år siden (og nei hun er ikke senil eller dement). Hun hadde vært og kjøpt seg nye solbriller som hun var veldig fornøyd med. Vi bestemte oss for å grille ute i finværet og bestemor satt ute og koste seg med de nye solbrillene på. Da vi gikk inn for å rydde opp og ta oppvasken, kikket hun opp mot taket og utbrøt: "Det der lysstoffrøret i taket må nå begynne å synge på siste verset! Det er jo så dårlig lys i det nå atte!" Hun lo så hun holdt på å tisse på seg da jeg minnet henne på at hun fremdeles hadde de nye solbrillene sine på seg! Nå kom jeg forresten på noe skikkelig pinlig jeg klarte å gjøre en gang. Jeg skulle sette i fra meg bilen min og levere nøklene hos et verksted for EU-kontroll. Jeg kjørte dit kvelden før og avtalte å hive nøklene inn postsprekka i døra. Jeg var litt trøtt og stresset og det var vinter og mørkt. Egentlig visste jeg at det var to innkjøringer dit men av en eller merkelig grunn klarte jeg å innbille meg at det var én bred innkjøring istedet for to separate. Det gikk som det måtte gå; jeg blinket ut, bremset ned og svingte elegant rett uti grøfta/snøen. Det er virkelig noe av det mest pinlige jeg noen sinne har gjort! Heldigvis var kjæresten min der og kunne hjelpe meg (jeg skulle sitte på ham hjem etter å ha levert bilen), men jeg var ikke mye høy i hatten da folk strømmet til og lurte på om det gikk bra med meg fordi de trodde jeg hadde kjørt i grøfta ved et uhell. "Øh nei jeg svingte faktisk av der med vilje". Hjelpes, det var bare så vidt jeg turte å hente bilen på verkstedet dagen etterpå. Anonymous poster hash: 2ed47...117 Hahahahahahhhaa, den trengte jeg jo før jeg slukker lyset! For å si det sånn.... jeg har hatt en lignenede episode med en båt hvor folk sto i uterestauranten og så hele tabben. Jeg hadde nemlig rygget bilen med båthenger ned til vannet og skulle slippe båten uti, men den ville gli på hjulet. Så hva gjør jeg? Joda... Jeg hekter av hengerfestet for å løfte opp båten.. men den triller heller ut i vannet med båten. Hvor jeg hører fra Restaranten... SKÅÅÅÅÅÅL 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. januar 2015 #808 Del Skrevet 19. januar 2015 Hahahahahahhhaa, den trengte jeg jo før jeg slukker lyset! For å si det sånn.... jeg har hatt en lignenede episode med en båt hvor folk sto i uterestauranten og så hele tabben. Jeg hadde nemlig rygget bilen med båthenger ned til vannet og skulle slippe båten uti, men den ville gli på hjulet. Så hva gjør jeg? Joda... Jeg hekter av hengerfestet for å løfte opp båten.. men den triller heller ut i vannet med båten. Hvor jeg hører fra Restaranten... SKÅÅÅÅÅÅL Åh, det minner meg om en episode fra sist jeg var i England. En fyr ville spare litt på havnavgiften og heller sette ut båten sin fra stranden. Han kjører ut i sanden men den lille bilen sin, og klarer selvfølgelig å sette seg fast. Mens han står der og spinner og graver dypere hull (for å tråkke hardere på gassen er selvfølgelig løsningen), så kommer jo tidevannet inn. Nå begynner han å bli desperat og kjefter på tilskuerne for at de ikke hjelper til. Politiet kommer også til og ser ut til å ville hjelpe til, men når mannen kjefter og banner på dem også er de ikke spesielt hjelpsomme lenger. De finner også ut at deres ansvarsområde ender ved kysten, og ettersom både bil og tilhenger nå befinner seg i sjøen får de heller vente på kystvakten. Ved dette tidspunktet har vannet blitt så høyt at båten løfter seg av tilhengeren, og kameraten til eieren tar klokelig og klatrer i og kjører sin vei (og slenger et par gloser inn på stranden i det han kjører vekk). Til slutt kommer det en lokal bonde med traktoren sin og trekker bilen opp. Den har da vann nesten opp til vinduene og bare å vrake. Mannen ender opp med bot både for å ha kjørt på stranden og å ha bannet til politiet, samt å betale bonden for redningen. Forsikringsselskapet betalte selvfølgelig ikke ett øre for bilen som bare var å vrake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. januar 2015 #809 Del Skrevet 19. januar 2015 Aj. Jeg visste jeg før eller senere ville ha endel å si i denne tråden. Og akkurat nå sitter jeg og er så flau. Jeg venter på en innbetaling/tilbakebetaling og da jeg sjekket kontofonen i dag så jeg den ikke var kommet inn. Noe som gjorde meg ganske bekymret for det var fra ett firma jeg har hatt litt problemer med. Så jeg kastet meg rundt og ringte. Og det var en lang prosess å komme fra sentralbord til en person som hadde med slikt å gjøre.I det denne tar telefonen og jeg har presentert meg ser jeg på datoen på pcn. Regningen forfaller den 12. og i dag er det 5. I tåka trodde jeg det var den 12.i dag. Var en underlig samtale der jeg hakkete forklarte at jeg egentlig ikke hadde noe grunn til å ringe. Gjorde noe litt lignende i romjulen. Kommer på jobb og ser at det er veldig mange fakturaer som har gått over forfall med et noen dager, og setter igang med å sende ut purringer. Heldigvis rekker jeg bare å sende ut 4 stykker før jeg kommer på at banken har vært stengt i 5 dager, så selv om de har betalt til forfall vil ikke jeg se det før dagen etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 21. januar 2015 #810 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg gjorde noe nå jeg.. Kom til legesenteret..Venter på timen min, hadde første time på dagen. Gikk 15minutter over tiden da de hentet andre..Så jeg måtte dobbelsjekke timen min (skulle gjort dette på morgenen...) Også viser det seg at legetimen min er om 1mnd! o_o Var bare å gå hjem i -15.. (Etter å ha fikset en ny legetime som er iallefall neste uke) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 #811 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg gjorde noe nå jeg.. Kom til legesenteret..Venter på timen min, hadde første time på dagen. Gikk 15minutter over tiden da de hentet andre..Så jeg måtte dobbelsjekke timen min (skulle gjort dette på morgenen...) Også viser det seg at legetimen min er om 1mnd! o_o Var bare å gå hjem i -15.. (Etter å ha fikset en ny legetime som er iallefall neste uke) Ble du sinna på hun som kom inn før deg? hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 21. januar 2015 #812 Del Skrevet 21. januar 2015 Ellers medfører det ofte store problemer å være linsebruker, enten jeg har tatt på to stykker oppå hverandre, at jeg tar på briller etter å ha tatt på meg linsene, eller at jeg glemmer å sjekke styrken på linsene og går i hele to uker med to venstrelinser. Styrken min er også såpass forskjellig at jeg så perfekt på det ene øyet og relativt dårlig på det andre, men jeg regnet bare med at jeg begynte å se dårligere. Etter to uker luktet jeg lunta. Anonymous poster hash: 8ea4f...560 Husker engang jeg var på LAN (den gang jeg var 14 altså og var der mest for å sjekke opp gutter ). Jeg hadde visst tatt på meg 2 linser på det ene øyet, så jeg klarte å ZOOME med øyet! Kunne liksom velge om jeg ville fokusere på noe "nært", eller om jeg ville se hva klokka i andre enden av gymsalen var (det var ikke naturlig å klare å se helt dit bort).. Trodde først at det var noen som hadde lurt noe nedi energidrikken min, men viste seg at der var dobbelt opp med linser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 21. januar 2015 #813 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg gjorde noe nå jeg.. Kom til legesenteret..Venter på timen min, hadde første time på dagen. Gikk 15minutter over tiden da de hentet andre..Så jeg måtte dobbelsjekke timen min (skulle gjort dette på morgenen...) Også viser det seg at legetimen min er om 1mnd! o_o Var bare å gå hjem i -15.. (Etter å ha fikset en ny legetime som er iallefall neste uke) Herregud, sånn har jeg også gjort. Får lyst til å krype under stolen på det tidspunktet. Endret 21. januar 2015 av Phoenix 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 21. januar 2015 #814 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg gjorde noe nå jeg.. Kom til legesenteret..Venter på timen min, hadde første time på dagen. Gikk 15minutter over tiden da de hentet andre..Så jeg måtte dobbelsjekke timen min (skulle gjort dette på morgenen...) Også viser det seg at legetimen min er om 1mnd! o_o Var bare å gå hjem i -15.. (Etter å ha fikset en ny legetime som er iallefall neste uke) Jeg gjorde det da vi skulle se den siste Harry Potter filmen på kino. Det lå jo billetter ute for salg allerede så jeg kjøpte de, dro med meg sønnen to dager etterpå og ble kjempeforvirret fordi det ikke var noen plakater eller noen som så ut som de gledet seg til den filmen. Helt til et minutt før filmen skulle begynne at vi så ordentlig nøye på billettene og jeg hadde fått kjøpt forhåndsutlagte billetter og det var måneden etterpå filmen kom på kino... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 21. januar 2015 #815 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg har vasket håret med tannkrem.. da jeg oppdaget bommerten og skulle få vasket ut tannkremen tok jeg feil og helte på med såpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 21. januar 2015 #816 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg har vasket håret med tannkrem.. da jeg oppdaget bommerten og skulle få vasket ut tannkremen tok jeg feil og helte på med såpe. hahahaha, hvordan er det mulig? HAR DU EN SVÆR TANNKREMTUBE? hihi Endret 21. januar 2015 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 21. januar 2015 #817 Del Skrevet 21. januar 2015 hahahaha, hvordan er det mulig? HAR DU EN SVÆR TANNKREMTUBE? hihi Eller liten shampoflaske Er ikke så vanskelig da badekaret sto kloss på vaskeservanten på badet og noen hadde tatt seg bryet med å sette alt av kroppspleieprodukter på nevnte servant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 21. januar 2015 #818 Del Skrevet 21. januar 2015 Ble du sinna på hun som kom inn før deg? hahahahaha Hehe, neii, men begynte jo å stusse litt Sånn type.. *hmm...Er sikkert en naturlig forklaring på dette her...Og det var det jo * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. januar 2015 #819 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg gjorde noe nå jeg.. Kom til legesenteret..Venter på timen min, hadde første time på dagen. Gikk 15minutter over tiden da de hentet andre..Så jeg måtte dobbelsjekke timen min (skulle gjort dette på morgenen...) Også viser det seg at legetimen min er om 1mnd! o_o Var bare å gå hjem i -15.. (Etter å ha fikset en ny legetime som er iallefall neste uke) Vi har avtale med bedriftslege og jeg er ansvarlig for å sette opp timene. I forrige uke kom en kollega og var skikkelig stresset for han hadde klart å booke et møte på morgenen dagen etter og om det var mulig å bytte legetimene, eller om han måtte avlyse med kunden. Han roet seg litt da jeg fortalte at legetimene var i mai. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. januar 2015 #820 Del Skrevet 21. januar 2015 Jeg blingset på turnusen forrige uke......(nettopp fått ny). Sto opp litt over kl 5 om morran som jeg alltid gjør før dagvakt, dusjet og bøttet nedpå kaffe før jeg forbannet det kalde og kjipe været og tuslet avgårde på jobb (30min å gå). Skiftet i garderoben som vanlig og kom passe trøtt i trynet innpå avdelingen og fikk spørsmål om hvorfor i alle dager jeg kom på jobb. Jeg skulle jo ha senvakt......... flate og inni granskauen asså! Ble litt latter blant mine kollegaer! (da jeg kom hjem var jeg såpass våken at det var null sjans å sovne til igjen).. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå