Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Jeg går mye rundt i egne tanker, og da går det som det må.

En dag kom jeg ut døra og skulle til å låse. Ser en mann komme mot (rekke)huset og tenker "Blæ...enda en selger".

Kikker litt muggent på mannen mens jeg låser meg ut samtidig som jeg planlegger et høflig, men bestemt nei til hva han nå enn har å tilby. Mannen kikker tilbake mens han kommer nærmere.

Det er først når han låser seg inn i nabohuset at det endelig går opp et lys for meg.... Ups, jeg står jo og stirrer på naboen min! Har jo hilst på han uttalige ganger, men denne gangen klarte jeg ikke å plassere han. Tenker at det jo egentlig er litt pinlig å stå der å stirre surt på den stakkars mannen som bare var på vei hjem, så jeg smiler og hilser litt flaut når jeg springer forbi. :rodme:

Snakk høyt og tydelig til meg. Reagerer jeg ikke så vift litt foran ansiktet mitt. Jeg er mest sannsynlig i min egen boble når du treffer meg utenfor jobb. Takk....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christina146

Jobber i hjemmesykepleien, og har mine fleste vimsete øyeblikk herfra:

-kjører et godt stykke til en bruker, og ser at jeg har glemt nøkkel eller medisiner.

-glemmer å sette håndbrekket på bilen en av de 30 gangene vi stopper i løpet av en dag (og trilte selvfølgelig inn i en garasje):bond:

,

-kjører i helt feil retning av der jeg skal, og må snu flere ganger i løpet av vakten

-glemmer at jeg har radioen på høyt volum når jeg går til en bruker, når jeg kommer inn igjen i bilen kvepper jeg noe enormt

-glemmer at det er lørdag eller søndag, og forundrer meg over at bekjente/familie ikke er på jobb.

-tar med jobbmobilen fra senvakt

-glemmer at jeg kommer midt i rushen etter nattevakt, og forstår ikke hva alle skal så tidlig på morgenen

-en av bilene våres er det automatgit på, får derfor (som idag) panikk når jeg ikke finner klutsjen og tramper som en gal.

-sier god morgen når det er kveld, og omvendt når det er dag

Skylder på stress jeg. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Går regelmessig til butikken på søndager.

Og en gang snakket jeg i mobilen med min mor. Plutselig ble jeg helt kald i kroppen og stivnet helt. Jeg skjønte ikke hvor jeg hadde lagt mobilen!? Hvor i alle dager kunne den være, tenkte jeg så fortvilet. Jeg letet overalt mens jeg snakket med min mor. Hun spurte meg hva i allverden det var for noe, og jeg sa at "jeg finner ikke mobilen, den er..."... hehehehe.. i handa mi... Snakk om å være helt borte :sjokkert::fnise:

Noe lignende skjedde faktisk her om dagen. Jeg hadde nettopp sendt en melding med mobilen og så "gikk det opp for meg" at mobilen var borte. Helt borte. Jeg så under putene i sofaen, under meg, på bordet, under bordet, i senga, under senga, på gulvet, overalt. Jeg skjønte absolutt ingenting. Plutselig stoppet jeg opp, kjente hva jeg hadde i handa... Jepp. Mobilen... Det skjedde igjen!! :rolleyes:

Endret av lillelarve
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer helt ord enkelte ganger.... skulle si at vi trengte skøyteledning, men det ble helt tomt i hodet. Fikk tilslutt forklart at vi trengte sånn derre ledningsforlenger!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

....var hjemme og koste meg skikkelig...det var jo fridag/helligdag...andre nyttårsdag ikke sant..kikket ut av vinduet og syns det var litt mye folk ute på en helligdag men tenkte ikke noe mer over det før sjefen ringte og lurte på når jeg kom på jobb......*panneklask*... :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden ble jeg ganske syk. Jeg er sjelden syk, men visstnok blir jeg ganske vimsete når jeg ikke er i form. Jeg skulle bare en tur på badet for å pusse tennene, og med meg hadde jeg en pakke spagetti, som jeg av en eller annen grunn trodde jeg måtte ha for å pusse tennene. Men jeg ble bare stående og stirre inne på badet, for jeg klarte ikke å finne ut av hvordan jeg skulle pusse tennene med spagettien. Av ren frustrasjon gikk jeg bare og la meg. Da jeg våknet dagen etterpå, trodde jeg det hele var en drøm. Helt til jeg gikk inn på badet og så spagettien i glasset der tannbørsten ligger. Så skulle jeg for to dager siden pakke sakene mine for å besøke broren min. Fremdeles litt ør i hodet. Da jeg kom inn til leiligheten hans og skulle pakke ut, oppdaget jeg at jeg hadde ikke pakket med meg tannbørsten, men en pakke med spagetti istedet. Er det mulig? :grine:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen dager siden ble jeg ganske syk. Jeg er sjelden syk, men visstnok blir jeg ganske vimsete når jeg ikke er i form. Jeg skulle bare en tur på badet for å pusse tennene, og med meg hadde jeg en pakke spagetti, som jeg av en eller annen grunn trodde jeg måtte ha for å pusse tennene. Men jeg ble bare stående og stirre inne på badet, for jeg klarte ikke å finne ut av hvordan jeg skulle pusse tennene med spagettien. Av ren frustrasjon gikk jeg bare og la meg. Da jeg våknet dagen etterpå, trodde jeg det hele var en drøm. Helt til jeg gikk inn på badet og så spagettien i glasset der tannbørsten ligger. Så skulle jeg for to dager siden pakke sakene mine for å besøke broren min. Fremdeles litt ør i hodet. Da jeg kom inn til leiligheten hans og skulle pakke ut, oppdaget jeg at jeg hadde ikke pakket med meg tannbørsten, men en pakke med spagetti istedet. Er det mulig? :grine:

Det heter jo tross alt tannpasta, så ikke rart at det ble litt misvisende når du ikke var i form :fnise:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang på skolen (universitet) at jeg måtte helt sinnsykt på do, hadde drukket mye vann den dagen fordi det var veldig varmt ute.Når forelesningen var ferdig løp jeg på do så fort jeg kunne, måtte også stå i kø, trodde jeg skulle tisse på meg. Når jeg endelig kom meg på doen satt jeg meg ned å kjente at det føltes skikkelig rart og ekkelt. Da oppdaget jeg at jeg hadde klart å glemme å dra ned trusa før jeg begynte å tisse. Og såklart når man har tissastreng er det jo ikke mulig å slutte å tisse på kommando. Men det værste er jo ikke at jeg tisset mens jeg satt i trusa, men at jeg hadde på meg miniskjørt den dagen. kan jo ikke vandre hjem tilbake uten truse på sommeren i miniskjørt.......

Andre jeg kommer på i farta er da jeg var på byen å ble skikkelig full første uke på skolen. Hadde besøk av tante rød og gikk for å ta inn en tampong på byen..Gikk noen timer med heftig dansing, gikk tilbake til doen for å bytte til ny. Samme en gang til før jeg la meg om kvelden. Om morgenen la jeg merke til at jeg hadde "byttet" tamponger. Hadde faktisk ikke tatt ut gamle før jeg tok inn ny. Hadde på en merkelig måte klart å fått inn tre tamponger på en gang....Skal ikke drikke tequila igjen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Var syk tidligere denne uken..
Helt ør i toppen hadde jeg HELT glemt av hvordan man bruker en kalkulator...Her sitter jeg og trykker, ingenting skjer, læreren kommer bort til meg og spør om det går bra.. Vi hadde tentamen i Matte, og jeg hadde feber og var i rimelig dårlig form, så sier jeg "Jeg tror kalkulatoren døde jeg :(" Og hun sukket, og trykket på "on"

Også tidligere denne uken, presterte jeg å ta lano på tannbørsten og pusse tennene mine med håndsåpe..! Jeg fant det ikke ut før dagen etterpå :fnise: *Hmmh...tannbørsten smaker såpe!*

Åh...Jeg er så vimsete at halvparten kunne vært nok :fnise:

Har X antall ganger gått ut av døra, låst døra og gått...Så kommer jeg hjem, leter febrilskt etter nøkkelen før det går opp for meg at den enda står i døra! o_O

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har fortalt tidligere i denne tråden om vimsinga mi når det gjelder bil og nøkler osv.

Jeg har ikke helt gitt meg på den der tydeligvis. Bare noen dager siden jeg var hos foreldrene mine på besøk. Da jeg skulle dra så gikk jeg inn i bilen min (det sto to andre biler utenfor garasjen) og startet den, rygget ut og begynte å kjøre, da jeg forfjamset kikket meg rundt og trodde jeg hadde tatt feil bil...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollega av meg kom på jobb i bokseren,

Varm sommerdag og han tror han glemte shortsen,

aldri ledd se mye som det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kollega av meg kom på jobb i bokseren,

Varm sommerdag og han tror han glemte shortsen,

aldri ledd se mye som det.

 

:hoho: Hva gjørde han da??

Anonymous poster hash: 9d98c...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To ganger i dag har jeg tatt meg en kopp kaffe, men blitt distrahert av diverse slik at jeg har glemt å drikke den før den var kald... gjenoppvarmet i micro er liksom ikke helt det samme :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte politiet å meldte barna mine savnet.

De var i bhg....og det var jeg som leverte de også!

Skal sies at det lå en våken natt bak det hele. Og jeg sovnet på sofaen etter å ha levert barna. Våknet kl.10 og var overbevist om at kl.var 22 på kvelden. MEN HVEM FAEN HADDE TATT BARNA MINE SÅ SENT??

etter 10min med hysteriske anfall ringte jeg politiet. 3min inn i samtalen kom jeg på at klokken bare var 10 og de var i bhg.

Aldri mer sove på dagen! Blir helt mongo i hode! 😂

Anonymous poster hash: 10303...76d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som regel litt travelt når jeg skal på jobb på morgenen. Tar med meg søppelposen i bilen for å spare tid og kaste den i containeren 20 m fra bilen og oppdager da jeg skal hjem fra jobb at den fortsatt ligger i bilen. Nais.

Eller her om dagen da jeg skulle gå fra der jeg hadde vært på besøk. Vi sto i gangen for å si ha det sier jeg at siden jeg glemte å gi deg den tingen fra bilen sist jeg så deg, tar jeg den ut nå og legger den på trappen. Tror du det skjedde? Ut av døra, inn i bilen og kjør. *oppgitt og lattermild*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Hva slags nettsted er KG, egentlig :hoppendeglad:

Jeg :hjertesmil: dette hverdagsfjaset :skratte:

Mye, mye bedre enn TV :popcorn:

Kudos til alle som deler de fjerneste sidene av sitt liv her :roser::takke::babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...