Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle trakte kaffe. Puttet kaffen i rommet der vannet skal helles, lot vannet stå i kjelen jeg satte på plassen sin og så ble jeg stående og lure på hvorfor i huleste det ikke var noe i kaffefiltetert, og hvordan vannet skulle komme seg til kannen!

Anonymous poster hash: da305...576

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Jeg hadde marsvin da jeg var liten, og klarte å glemme det på kjøkkenbenken en hel dag. Stakkars :( Han stod der en hel skoledag… Heldigvis datt han ikke ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være utrolig distrè noen ganger. Det har hendt en gang eller to at jeg har handlet matvarer, betalt for varene og så vært på vei ut døra. De bak kassen må rope etter meg at jeg må ta med meg varene.

Siterer deg like gjerne, selv om det er borti fire år siden du skrev dette: Jeg gjør det motsatte på puber, for eksempel på stampuben. Har en lei tendens til å bare gå fra regningen. Som regel kommer jeg på det selv ganske raskt og snur, men det har også hendt at jeg har gått tilbake dagen etter, beklaget og forklart og så betalt. De blir bare blide, så jeg har aldri opplevd noe problem med det, men det er jo en uvane uansett.

Anonymous poster hash: 114a5...a60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte to handleposer innafor døra, og gikk opp til bilen for å hente resten.

Når jeg kom ned igjen var posene vekk. "Så snill mannen er", tenkte jeg, "han har rydda inn varene for meg".

Når det var på tide å lage middag begynte jeg å lete etter varene i kjøleskapet. De var umulig å finne. Etter myyye om og men fant vi ut at han hadde sett posene, trodd at de var søppelposer, og tuppa dem rett oppi containeren på utsiden... Flott! :-)

Anonymous poster hash: 1e36b...05e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Jeg skulle være snill og hjelpe til med hagearbeid. Der skulle bla klippes og fjerne busker og ugress. Jeg jobbet så svetten rant, og følte at jeg gjorde en god innsats.

Da jeg var ferdig og var ganske stolt over hvor mye jeg hadde fått ordnet og ryddet i hagen, ble jeg fortalt at jeg bla hadde klippet ned 3 plommetrær.

:blush:

Endret av Berit
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt fjern en dag jeg skulle vaske klær. Heiv mobilen inn i vaskemaskinen og satte på. Det tok meg noen minutter før jeg skjønte hva jeg hadde gjort :fnise: Mobilen overlevde, utrolig nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle låne en hytte. Hytta var uten oppvaskmaskin, så vi vasket opp for hånd og kokte bestikk og glass.

Det var gubbenes tur til å vaske opp, så damene gikk seg en tur i mellomtiden.

Når vi kom tilbake hadde mannfolka glemthele ooppvasken. De satt i stua og jabba. Jeg åpna døra til kjøkkenet, og svart røyk kom veltende ut.

På komfyren var en tørrkokt gryte, med noen smelta redskaper i plast oppi. Min venninnes første reaksjon var "er det mulig!!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok på meg ny underbukse over den gamle.. Også har jeg klart å sette på risteren uten å legge brød i

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg jobbet tidligere i en blomsterbutikk. Om kunden stilte noen spørsmål om en plante du ikke kunne så mye om kunne du scanne den inn på kassa hvor du da fikk opp litt fakta om planten.
Så var det et par som kom inn med en blomst jeg ikke visste noe om. De betalte for blomsten og virket veldig fornøyd. Etter jeg hadde gitt de kvitteringen, lurte de på litt om hvordan blomsten skulle stelles osv. Jeg måtte da scanne inn blomsten på nytt, og lese litt om den på kassa.
Når de hadde fått det de trengte av info tok de med seg planta og gikk, men fjern som jeg var så jeg jo på kassa at det var scannet inn en vare som ikke var betalt for. Jeg rakk å rope "EEY" høyt før jeg skjønte hva som hadde skjedd.
Paret tok det heldigvis fint og bare lo, men gudameg så flaut å beskylde de for å stjele..



Anonymous poster hash: f9910...dbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort en del rare ting når jeg er trøtt om morgenen - blant annet lagt et brukt nattbind i skittentøyskurven, og kastet skjeen i søpla sammen med yoghurtbegeret...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Tatt fat i vaskemaskina.

Tatt salt på corn flakes.

Jordbærsyltetøy på fårepølse( :kvalm: )

Skulle drepe ein edderkopp på rommet mitt ein gang. Var så fjern at eg bare la meg i senga mi og satt meg oppå den imens eg tenkte på noke anna.

Satt meg på ein baby ein gang imens eg tenkte på noke anna. Heldigvis var eg lita og lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter på jobben og svarer i telefonen, og får en kunde som har havnet feil.

Serviceminded som jeg ønsker å være oppgir jeg hvilket telefonnr hun skal ringe til, legger på, og rett etterpå så begynner mobilen min å ringe.

Da går det opp for meg hvilket telefonnr jeg gav til kunden....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort mye rart, for jeg er veldig distre, men det rareste må være da jeg gikk og la mobilen oppi en potteplante. Jeg letet og letet til jeg hørte noen spørre hvem sin mobil som lå i potteplanten!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobben og svarer i telefonen, og får en kunde som har havnet feil.

Serviceminded som jeg ønsker å være oppgir jeg hvilket telefonnr hun skal ringe til, legger på, og rett etterpå så begynner mobilen min å ringe.

Da går det opp for meg hvilket telefonnr jeg gav til kunden....

Hahah... den var fin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag skulle jeg på butikken for å handle èn ting; lapskausblanding (frosne grønnsaker) i frysedisken. På vei mot frysedisken plukka jeg med meg 10-15 andre matvarer og ting jeg egentlig ikke trengte. Kom til kassa, betalte, kom hjem og skulle lage sånn kjapp lapskaus. Nope... hadde glemt å kjøpe sånn lapskausblanding. Så det ble omelett til middag :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette er veldig fælt..
Jeg hadde dverghamstre før, så hadde de sånne "trimballer" (gjennomsikte baller, litt som hamsterhjul, som de kan løpe rundt på gulvet i). Så glemte jeg hamsteren i ballen også hørte jeg rare lyder fra trappen mange timer senere... Det var hamsteren som spratt ned trappen i ballen (som en sprettball).
Til mitt forsvar var hamsteren helt fin og levde ut normal levealder likevel.



Anonymous poster hash: 2b636...f3b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en katt som liker å følge med meg på do, og det er ikke bare en gang jeg har hørt mjauing også ropt at han skal komme. Gjør han ikke det så tenker jeg bare neivel, ikke gidd! helt til jeg går på do nestw gang og kræsjer i en katt som vil ut.

Anonymous poster hash: 7b29a...e81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene hunden vår vet at vi har fôret på boden og går derfor ofte inn der når jeg bare åpner på gløtt for å henge av meg jakken osv. Har skjedd et par ganger at han blir værende der en stund. Den ene gangen resulterte det dessverre i en dyr tur til veterinæren etter stengetid fordi han hadde spist seg gjennom sekken til den andre hunden sitt fôr og spist ca 1-1,5 kg av fôret hennes. Han veier 7,5 kg i utgangspunktet, så han bulte i alle kanter for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 2b636...f3b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...