Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er fjern hver gang jeg skal gå til bilen for å låse opp.

Skjer helst når jeg parkerer andre steder enn hjemme.

Kommer gående mot bilen, drar frem nøkkel og har den klar og prøver likevel å åpne døra uten å låse opp. Åja, låst ja....som om jeg ikke visste...

Skjer sikkert 80 prosent av gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også sittet i førersetet på bilen for å forsøke å starte.

Skjønner ikke hvorfor, men oppdager at nøkkelen ikke lar seg vri rundt.....aha

(men låse opp klarte jeg.....Volvo 240, 20 år siden).

Den var altså ikke min.

Endret av slask
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Errata

Nå har jeg ventet og ventet på at kaffen som skal gi meg ork til å skrive videre på masteroppgave skal bli klar. Innså nettopp at jeg ikke har satt i stikkontakten. :grine:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Var på bussen på vei hjem fra jobben, trykte på stopp-knappen. Så stoppet bussen, men den åpnet ikke døra bak. Utålmodig som jeg var, kauket jeg til sjåføren: "kan du åpne døra baki." Og han bare ristet på hodet. Da så jeg at han bare hadde stoppet på rødt lys på lyskrysset rett før busstoppet. Fullt av folk på bussen. Kan si at jeg kom meg ut av den ganske fort.

Endret av pærecider
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huker anonym på denne pga. gjenkjennelse.

Hadde byttet undertøy og skulle kaste trusa i skittentøyskurven. Kasta den i do istedet.

Anonym poster: d51437e7bac216e7313481a948774b9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Var på butikken her for en stund siden og handlet. Etter at jeg hadde betalt gikk jeg bestemt ut til bilen. Stod ved bildøra en stund og klødde meg i hodet (følte at noe manglet) før jeg skjønte at jeg bare hadde gått fra varene. Ganske flaut å gå tilbake å hente dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: Satt på do her en dag. Jeg holdt papir i ene hånden og hele dorullen i den andre, og av en eller annen merkelig grunn tok jeg bare å kasta hele dorullen nedi do.. Verste er at jeg ikke var hjemme en gang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forigårs skulle jeg fylle i badekaret til meg selv.. Badekaret tar ofte en stund å fylle opp, så jeg satte meg likegjerne foran pcen mens jeg ventet. En fin time etterpå, husket jeg endelig på det. Ble bittelitt våt på beina, og måtte koke kjele på kjele med vann for å få tatt meg et bad.. :plystre: Distrè, ja..

For noen måneder siden hadde jeg vært på rema og handlet noe smått.. Jeg gikk ut, og gikk omtrentlig til der jeg hadde parkert bilen. Låste meg inn i bilen, etter litt krangling med låsen, og satte meg inn. Og DA oppdager jeg at bilen "min" lukter sånn typisk "gammel dame"-lukt. Jeg ser til siden, og oppdager at det ligger ei annen veske der. Først da oppdager jeg at jeg hadde låst meg selv inn i feil bil, så jeg spratt fort ut igjen, og gikk på leting etter min egen (som stod to plasser bortenfor).

Har også glemt igjen rundstykker i ovnen (etter jeg hadde slått ovnen av), og ikke oppdaget det før ei stund etter jeg slo på ovnen neste dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: Satt på do her en dag. Jeg holdt papir i ene hånden og hele dorullen i den andre, og av en eller annen merkelig grunn tok jeg bare å kasta hele dorullen nedi do.. Verste er at jeg ikke var hjemme en gang.

Hva gjorde du med dorullen etterpå? :ler:

Anonym poster: a716b3a2d9140cd2634dbe43b192598d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah. Tok den opp fra do, og kasta den i boss :P

Kom på det verste forresten! Det var noen som bestilte cider (jeg jobber i bar). Som vanlig helte jeg den over i et glass, og normalt så kaster jeg den tomme flaska i boss. Men denne gangen så kasta jeg hele det fulle glasset i boss, og satt den tomme flaska på bardisken, og sa "67 ,- blir det da." Personen såg rart på meg og sa "cideren da?". Jeg skjønte at jeg hadde satt den tomme flaska på baren, og snudde meg for å se etter glasset. Jeg skjønte ABSOLUTT ikke hvor jeg kunne gjort av det, og begynte å lure på om jeg i det hele tatt hadde åpnet flasken og helt den over i et glass. Folk bak baren holdt på å le seg i hel, for alle bortsett fra meg hadde sett hva jeg hadde gjort. Tror aldri jeg har sett så forfjamset ut i hele mitt liv :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært i utlandet og hadde med meg en svær koffert (maks overvekt) hjem.

I tre dager sto koffertmonsteret pent parkert i yttergangen vår, men tilslutt fikk jeg manna meg opp til å bære den opp den bratte hjørnetrappa vår.

Jobber meg oppover, trappetrinn for trappetrinn. Nesten i toppen av trappa må jeg snu på kofferten for å komme rundt svingen.

Idét kofferten er snudd på høykant kommer jeg på at faen, glidlåsen er vid åpen.

Dunk, dunk, dunk, dunk, dunk, dunk. Nedover trappa flyr klær, sko, bøker, toalettsaker, vinflasker (som knuser), souvenirer og gudene vet hva.

I bunnen av trappa havner femti kilo rot og kliss. I toppen av trappa står jeg med en tom koffert.

Helmaks.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var nyfødt og mamma og pappa kom hjem fra sykehuset, skulle de ta meg med på hilsetur til mormor. Det var ganske sent på året, så de pakka meg godt inn i klær og voksipose, plasserte hundene i stua, tok med alt av utstyr som de trengte og kjørte av gårde. Når de kommer frem innser de at bagen sitter der bilstolen skulle vært, hunden ligger i bagasjerommet og jeg ligger i sofaen hjemme. Og dette var to mennesker!

Tror aldri mamma har kjørt så fort noen sinne, hun trodde jo pappa hadde satt bilstolen oppå biltaket og kjørt av gårde. Hadde det fint jeg da, fått selskap av den ene hunden som hadde blitt igjen hjemme:p

Anonym poster: 4ab49093ffa1229fe6a519998e3d96b2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på bussen på vei hjem fra jobben, trykte på stopp-knappen. Så stoppet bussen, men den åpnet ikke døra bak. Utålmodig som jeg var, kauket jeg til sjåføren: "kan du åpne døra baki." Og han bare ristet på hodet. Da så jeg at han bare hadde stoppet på rødt lys på lyskrysset rett før busstoppet. Fullt av folk på bussen. Kan si at jeg kom meg ut av den ganske fort.

Hehe, hadde en lignende episode på toget for noen år siden... spurte en fyr om han kunne trykke på døråpner-knappen for meg siden han stod foran meg, da måtte han fortelle meg at toget ikke hadde stoppet enda... tror jeg var veldig trøtt den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Skulle lage middag til en fyr jeg hadde noe på gang med. Hadde stått ved grytene i flere timer og var superfornøyd med resultatet. Var en slik rett som skulle langtidsputre på ovnen og rett før det var ferdig skulle man helle oppi en god sprut med rømme (hadde sånn spruteflaske).

Fikk så melding av fyren om at han var der om 5 minutter, jeg begynte å stresse med de siste tingene og husket heldigvis å sprute en stor dæsj oppi gryta.

Jeg merket ikke feilen før jeg skulle lukke lokket....på Zaloflaska.

Blei take away gitt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adera

Smørte leverpostei på brødskiva til frokost i dag... Tar ein bit, setter brødskiva ned på fatet... Og deretter smører eg makrell i tomat oppå der igjen.. Det var pålegget eg skulle smøre på brødskive nr. 2.. Ikkje heilt våken, nei. Det smakte forresten ikkje så veldig digg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen måneder siden så våkna jeg og var helt overbevist om at det var morgen. Jeg går på skole, og bruker å stå opp kl.06.00. Jeg ser alltid på klokka når jeg våkner, men denne gangen må jeg ha vært fryktelig trøtt og fjern...

Jeg sto opp, og gikk for å dusje. Mens jeg står i dusjen så kommer ungen min inn og spør om det er morgen. Ja, sier jeg.... så ser jeg på klokken, og den viser 02.45.

Hahaha. Huff. Var ikke bare bare å få ungen til å legge seg igjen, og det ble ikke så mye søvn den natta siden jeg jo måtte tørke meg etter dusjen. :P

Sånn går det når man er litt stressa.

Anonym poster: a5ddc4a2a2230a13cfd92d4cee47cfac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Haha, jeg helte melk i vannkokeren en gang... Trenger vel ikke si at det fort luktet brent og at den vannkokeren aldri ble den samme :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde noe morsomt på jobb her om dagen:P

Hadde lunsj og siden det var så fult på pauserommet så fant jeg og kollegaen min ut vi skulle gå opp på pauserommet i en annen etasje. Vi spiste og skravla, og holdte på å glemme av tiden. Titta på klokka på mobilen og hastet ned igjen, hev pålegget i kjøleskapet og gikk tilbake til arbeid.

Så kom jeg på at jeg måtte sende en melding til ei venninne, og stakk hånda i lommen. Ingen mobil.

"Æsj," tenkte jeg, "nå har jeg glemt den oppe på pause rommet."

Fikk senere anledning til å gå å se, men nei, ingen mobil. Endevender alle pauserom, lommer og spør folk om de har sett en. Nothing.

"Jeg VET jeg så på klokka på mobilen da jeg skulle gå, så jeg MÅ jo ha tatt den med meg ned sammen med pålegget," tenkte jeg.

Tvilen slår rot i meg og jeg åpner kjøleskapet. Der ligger den; mellom hvitosten og smøret! :hoho:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...